Cahil Adamla Uğraşması Ne Zor Arkadaş
-
Hergün 1 vukaat oluyor birgün müşterinin birine dalacam o olacak kalk siktir git dicem
x müşteri adamın bi traktörü var başka birşey yok adamdan 3 sene boyunca kazansam kazansam 15 lira para kazanmışım
gelmiş traktör sigortası yaptıracak amk zaten komisyonu silmişim sigortayı yaptım bu sefer poliçeyi aldı eline tek tek okuyor tamam burda birşey yok okuması lazım zaten doğru olan o bu sene ucuz çıkıyor diye başka şirketten yaptım
her şirketin sigorta poliçe şablonu farklıdır Allahım aldı karşılaştırıyor işte bunun tescil tarihi yazıyor burda niye yazmıyor bunun plakası başta yazıyor bunun niye sonda yazıyor işte bu 22,5 karşılıyormuş bu senede neden 25 binlara karşılıyor
konuşma tarzı resmen ben sanki adama sahte poliçe vermişim suçlar biçimde işte ben bunu gidip polise sorayım felan dedi parasını ver istediğin yere sor dedim sonra tekrar poliçeyi koydu çıkardı yine bakıyor
en son aklına yatmadıysa ver iptal edeyim dedim yok olmaz felan dedi amk ömrümü yedi resmen
amk siktiri baktan 75 liralık poliçe zaten genel şartlar bütün şirketlerde aynı anlatıyorsun ama adam seni dinlemiyor hala daha heceleye heceleye okumaya çalışıyo
police 79 tl pana 10,5 komisyon kalıyor 70 lira aldık artık birde üç kağıtçı damgası yedik amk ümüğünü sıkacam haa
-
ne desem bilemedim hoca :/ işin ustadı sensin.. doğrudur..
-
Bir ONEMINUTE Atasözü derki '' Kazandığın parayı banamı veriyosun? O zaman derdini bana anlatma'' o_0
-
bizim insanımız o kadar çok kazk yemiş ki böyle toplumdan herşeyden sigortadan esnaftan şundan bundan sanıyorki yine kazık yiyeceğim biri kandıracak dolnadıraqcak bu yüzden hep bu şekil konuyuy bilmese bile ince eleyip sık dokuması mazur görmelisin
konuyu bilomese bile biliyor görünüp yorum yapması hep bundan işlte -
O tipleri ben Müşteri olarak Dükkana almıyorum, Kovmuşluklarım pek çok kereler olmuştur.
Adamı Zivanadan çıkartırlar.
-
ONEMINUTE bunu yazdı
Bir ONEMINUTE Atasözü derki '' Kazandığın parayı banamı veriyosun? O zaman derdini bana anlatma'' o_0
senin dediğin mantıkda ozaman bana sigorta yaptırmayan müridlerede destek vermeyeyim git kime sigorta yaptırdıysan ona sor mu diyeyim?
yada sabıka kaydı sağlık raporu konunda tutup sana git emniyete sor bize ne soruyon mu diyelim?
varsa cevabın yazarsın yoksa kalabalık etmezsin
-
Sıfır araba alsan milyar döksen anlarım amq kaç kuruş veriyorsun ki o kadar araştırıyorsun.
-
Konuyu okumadım ama şu söz herşeyi anlatır belki senin için
Cehalatin oldugu yerde Zekilik en büyük çaresizliktir...
-
Böyle yerden bitme öküzler her zaman çıkacaktır takma kafanaa
-
1) sen ne kadar egitimli/aydinsin ki karsindakine cahil diyorsun? cahillik nedir? kaca ayrilir?
2) eger hizmet veriyorsan iyi davranmak zorundasin hele birde profesyonelim diyorsan.Adam istedigini sorar herkes senin anlayisina bilgine ve tecrubene sahip degil.
3) Milletin yuzune soyleyemedigin lafi burada soylemen zaten ayri bir olay.Etik degil.Neden yuzune soleyemezsin onu da soleyim cunku para/is korkun var genelde.
4) isine gelen seyleri gormek/duymak kabul etmek istiyorsun ama bu imkansiz.
basarilar sigortacilik sektorunde.
-
cordelian bunu yazdı
1) sen ne kadar egitimli/aydinsin ki karsindakine cahil diyorsun? cahillik nedir? kaca ayrilir?
2) eger hizmet veriyorsan iyi davranmak zorundasin hele birde profesyonelim diyorsan.Adam istedigini sorar herkes senin anlayisina bilgine ve tecrubene sahip degil.
3) Milletin yuzune soyleyemedigin lafi burada soylemen zaten ayri bir olay.Etik degil.Neden yuzune soleyemezsin onu da soleyim cunku para/is korkun var genelde.
4) isine gelen seyleri gormek/duymak kabul etmek istiyorsun ama bu imkansiz.
basarilar sigortacilik sektorunde.
Al işte okumadan yorum yazan ne parası arkadaşım adamdan para bile kazanmadım. cahilliği okumuşlukla ölçmüyorum benordaki yazımı iyi oku
adamın sormasınada birşey demiyorum önce oku sonra yaz
ayrıca kimseye iyi davranmak zorunda değilim unutma ben devlet memuru değilim müşteri notlarına adamı not aldım seneye yine laga luga ederse siktiri çekecem merak etme
DJ_Alper tarafından 15/Mar/13 16:17 tarihinde düzenlenmiştir
