folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Cahil Adamla Uğraşması Ne Zor Arkadaş



Cahil Adamla Uğraşması Ne Zor Arkadaş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Hergün 1 vukaat oluyor birgün müşterinin birine dalacam o olacak kalk siktir git dicem

    x müşteri adamın bi traktörü var başka birşey yok adamdan 3 sene boyunca kazansam kazansam 15 lira para kazanmışım 

    gelmiş traktör sigortası yaptıracak amk zaten komisyonu silmişim sigortayı yaptım bu sefer poliçeyi aldı eline tek tek okuyor tamam burda birşey yok okuması lazım zaten doğru olan o bu sene ucuz çıkıyor diye başka şirketten yaptım

    her şirketin sigorta poliçe şablonu farklıdır Allahım aldı karşılaştırıyor işte bunun tescil tarihi yazıyor burda niye yazmıyor bunun plakası başta yazıyor bunun niye sonda yazıyor işte bu 22,5 karşılıyormuş bu senede neden 25 binlara karşılıyor

    konuşma tarzı resmen ben sanki adama sahte poliçe vermişim suçlar biçimde işte ben bunu gidip polise sorayım felan dedi parasını ver istediğin yere sor dedim sonra tekrar poliçeyi koydu çıkardı yine bakıyor

    en son aklına yatmadıysa ver iptal edeyim dedim yok olmaz felan dedi amk ömrümü yedi resmen

    amk siktiri baktan 75 liralık poliçe zaten genel şartlar bütün şirketlerde aynı anlatıyorsun ama adam seni dinlemiyor hala daha heceleye heceleye okumaya çalışıyo

    police 79 tl pana 10,5 komisyon kalıyor 70 lira aldık artık birde üç kağıtçı damgası yedik amk ümüğünü sıkacam haa


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EdepsizPenguen
    EdepsizPenguen's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    ne desem bilemedim hoca :/ işin ustadı sensin.. doğrudur..


    Yüksek Fizik Mühendisi - Optik Sistem Mühendisi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek

    Bir ONEMINUTE Atasözü derki '' Kazandığın parayı banamı veriyosun? O zaman derdini bana anlatma'' o_0


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    bizim insanımız o kadar çok kazk yemiş ki böyle toplumdan herşeyden  sigortadan esnaftan şundan bundan sanıyorki yine kazık yiyeceğim biri kandıracak dolnadıraqcak bu yüzden hep bu şekil konuyuy bilmese bile ince eleyip sık dokuması mazur görmelisin

    konuyu bilomese bile biliyor görünüp yorum yapması hep bundan işlte


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    O tipleri ben Müşteri olarak Dükkana almıyorum, Kovmuşluklarım pek çok kereler olmuştur.

    Adamı Zivanadan çıkartırlar.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ONEMINUTE bunu yazdı

    Bir ONEMINUTE Atasözü derki '' Kazandığın parayı banamı veriyosun? O zaman derdini bana anlatma'' o_0

    senin dediğin mantıkda ozaman bana sigorta yaptırmayan müridlerede destek vermeyeyim git kime sigorta yaptırdıysan ona sor mu diyeyim?

    yada sabıka kaydı sağlık raporu konunda tutup sana git emniyete sor bize ne soruyon mu diyelim?

    varsa cevabın yazarsın yoksa kalabalık etmezsin


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Sıfır araba alsan milyar döksen anlarım amq kaç kuruş veriyorsun ki o kadar araştırıyorsun.


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OFree
    OFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2010
    Erkek

    Konuyu okumadım ama şu söz herşeyi anlatır belki senin için

    Cehalatin oldugu yerde Zekilik en büyük çaresizliktir...

     


    Freedoom is not free.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek

    Böyle yerden bitme öküzler her zaman çıkacaktır takma kafanaa 


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    1) sen ne kadar egitimli/aydinsin ki karsindakine cahil diyorsun? cahillik nedir? kaca ayrilir?

    2) eger hizmet veriyorsan iyi davranmak zorundasin hele birde profesyonelim diyorsan.Adam istedigini sorar herkes senin anlayisina bilgine ve tecrubene sahip degil.

    3) Milletin yuzune soyleyemedigin lafi burada soylemen zaten ayri bir olay.Etik degil.Neden yuzune soleyemezsin onu da soleyim cunku para/is korkun var genelde.

    4) isine gelen seyleri gormek/duymak kabul etmek istiyorsun ama bu imkansiz.

    basarilar sigortacilik sektorunde.

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    cordelian bunu yazdı

    1) sen ne kadar egitimli/aydinsin ki karsindakine cahil diyorsun? cahillik nedir? kaca ayrilir?

    2) eger hizmet veriyorsan iyi davranmak zorundasin hele birde profesyonelim diyorsan.Adam istedigini sorar herkes senin anlayisina bilgine ve tecrubene sahip degil.

    3) Milletin yuzune soyleyemedigin lafi burada soylemen zaten ayri bir olay.Etik degil.Neden yuzune soleyemezsin onu da soleyim cunku para/is korkun var genelde.

    4) isine gelen seyleri gormek/duymak kabul etmek istiyorsun ama bu imkansiz.

    basarilar sigortacilik sektorunde.

     

    Al işte okumadan yorum yazan ne parası arkadaşım adamdan para bile kazanmadım. cahilliği okumuşlukla ölçmüyorum benordaki yazımı iyi oku 

    adamın sormasınada birşey demiyorum önce oku sonra yaz 

    ayrıca kimseye iyi davranmak zorunda değilim unutma ben devlet memuru değilim müşteri notlarına adamı not aldım seneye yine laga luga ederse siktiri çekecem merak etme

    DJ_Alper tarafından 15/Mar/13 16:17 tarihinde düzenlenmiştir

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 3778 Toplam Mesaj: 34