Çalışan Office 2019

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ontedi bunu yazdı

    Gençler, kendim kullandığım ve daha patladığını görmediğim Office 2007. Yıllardır kullanıyorum. Bir mürid mesaj atmıştı ben de burada yazayım dedim.

     

    https://disk.yandex.com.tr/d/IZtUO-Tvwp6osw

     

    bende 2007 kullanırım hep


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdemYakups
    AdemYakups's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2019
    Erkek

    Başka forumlara ait adres vermek istemem sanırım yasak olabilir.

    Ama webde böyle yapılmış ve onlarca ofis uygulaması kullanan biri olarak dünyada bu işi en iyi yapan Türkler mükemmel bir çalışma yapmış bulun bunları kullanın derim.

    Hem boyutu ufacık lite hemde asla sorun çıkmaz.

     

    AdemYakups tarafından 10/May/21 12:13 tarihinde düzenlenmiştir

    Yerli ve milli
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    okul mailimle aldığım bir office var. onu kullanıyorum yıllardır. office.com dan giriş yapıyorum falan. hatta burdan 1-2 müride şifreyi de verdim.

    lakin: elimde başka .edu mailler de var aynı okula ait. ben bu diğer maillerle nasıl kaydolucam çözemedim bi türlü. çözebilen varsa burayı lisansa boğarım :P ilk maille zamanında nası kaydoldum onu da hatırlamıyorum. zaten 5-6 sene önceydi office.com çok değişti


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    AdemYakups bunu yazdı

    Başka forumlara ait adres vermek istemem sanırım yasak olabilir.

    Ama webde böyle yapılmış ve onlarca ofis uygulaması kullanan biri olarak dünyada bu işi en iyi yapan Türkler mükemmel bir çalışma yapmış bulun bunları kullanın derim.

    Hem boyutu ufacık lite hemde asla sorun çıkmaz.

     

     

    sal hocam linkleri 


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eyuperol
    eyuperol's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2011
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı

    okul mailimle aldığım bir office var. onu kullanıyorum yıllardır. office.com dan giriş yapıyorum falan. hatta burdan 1-2 müride şifreyi de verdim.

    lakin: elimde başka .edu mailler de var aynı okula ait. ben bu diğer maillerle nasıl kaydolucam çözemedim bi türlü. çözebilen varsa burayı lisansa boğarım :P ilk maille zamanında nası kaydoldum onu da hatırlamıyorum. zaten 5-6 sene önceydi office.com çok değişti

    anlatan olursa bende mailimle alabilirim kendime bir üyelik 

    Düzenleme

    https://products.office.com/tr-tr/student/office-in-education

    direk üstteki adrese gidip alttaki pdf de anlatılan 3. adımdan devam edebilirsiniz. pdf de verilen adresten kayıt ekranına gidemediğim için yukarıdaki adresi buldum ayrıca koydum kolaylık olsun diye. de aslında pdf ye de gerek yok o adresten sonrasını kendinizde yapabilirsiniz ama gene de koyayım.

    http://bidb.klu.edu.tr/dosyalar/birimler/bidb/dosyalar/dosya_ve_belgeler/ogrenci_office_365_kullanim_klavuzu.pdf

     

    eyuperol tarafından 10/May/21 21:35 tarihinde düzenlenmiştir

    İnsanları ( küçük-büyük, yaşlı-genç, tanıdık-tanımadık, eşdost-sevgili vs vs ) sevin, saygınızı gösterin ama kesinlikle insanlara acımayın. Çünkü acıdığınız anda acınacak duruma düşüyorsunuz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cukurova
    cukurova's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2003
    Erkek

    Bu paylaştığım programı kendi rus sitesinden bulup indirirsen, doğrudan microsoftdan istediğin Office ISO paketini download edip, kurabilir ve lisanslayabilirsin.(kms ve vl lisanslar mevcut)

    Bunun yeni versiyonlarıda var ama uzak durum. Diğer yeni versiyonlarda da bol bol malware kaynıyor.

     

     

     

     

     

     

    cukurova tarafından 10/May/21 22:55 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    20-30 tl ye lisans var alsan 1 tane ? 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    ontedi bunu yazdı

    Gençler, kendim kullandığım ve daha patladığını görmediğim Office 2007. Yıllardır kullanıyorum. Bir mürid mesaj atmıştı ben de burada yazayım dedim.

     

    https://disk.yandex.com.tr/d/IZtUO-Tvwp6osw

     

    Fonksiyonel adamlara bayiliyorum. En son model olsun kafasinda olmayan az kisi kaldi :) Office ile pek isim olmuyor ama ben de fix 2007 kullaniyorum, sorunsuz :)


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı
    ontedi bunu yazdı

    Gençler, kendim kullandığım ve daha patladığını görmediğim Office 2007. Yıllardır kullanıyorum. Bir mürid mesaj atmıştı ben de burada yazayım dedim.

     

    https://disk.yandex.com.tr/d/IZtUO-Tvwp6osw

     

    Fonksiyonel adamlara bayiliyorum. En son model olsun kafasinda olmayan az kisi kaldi :) Office ile pek isim olmuyor ama ben de fix 2007 kullaniyorum, sorunsuz :)

    bu @ontedi de Sayılı deli insanlardan. ^^D` tam Camarade. 

    hem de parçalı(?) fonksiyon'lardan. ^^`


    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdemYakups
    AdemYakups's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2019
    Erkek
    rapidhacker550 bunu yazdı
    AdemYakups bunu yazdı

    Başka forumlara ait adres vermek istemem sanırım yasak olabilir.

    Ama webde böyle yapılmış ve onlarca ofis uygulaması kullanan biri olarak dünyada bu işi en iyi yapan Türkler mükemmel bir çalışma yapmış bulun bunları kullanın derim.

    Hem boyutu ufacık lite hemde asla sorun çıkmaz.

     

     

    sal hocam linkleri 

    Office2003  Sp3 3in1 Lite 25M [2020.12.10]

    https://yadi.sk/d/6KYqAR7LEzVgKQ

    Office 2007 Enterprise Sp3 3in1 Lite 48M [2020.12.10]

    https://yadi.sk/d/CklKp8u8p9aWCw

    Office2010 Pro VL Sp2 3in1 v4  87M [2020.12.10] 

    https://yadi.sk/d/mSNe7aiyZmilJA

    Office2010 Pro VL Sp2 4in1 v4  94M [2020.12.10]

    https://yadi.sk/d/CwOIQ8NpbP2rAw

    Office2013 Pro VL Sp1 3in1 Lite 130M [2020.12.18]

    https://yadi.sk/d/YfWFlX3gkuNGVw

    Office2016  Pro Plus VL Sp1 3in1 Lite v4 150M [2020.12.17]

    https://yadi.sk/d/drUxWfiAUu3kVA

    Office2016 x64 Pro Plus VL 3in1 v8 270M [2020.12.18] 

    https://yadi.sk/d/uDH2BrZ9r6aLJg

     

     

    attığım resimdeki paketleri burdan indirdim ancak bazılarını kendim düzenledim uyumluluğu artırmak için boyutları ona göre değişmiştir. TeNekeTNCeRe sitesinde karadurak isimli birinin çalışmasıdır linkte yer alan sürümler.

    .Diğer yerlerden indirmenizi tavsiye etmem alayı virüslü.

    AdemYakups tarafından 11/May/21 11:18 tarihinde düzenlenmiştir

    Yerli ve milli
Toplam Hit: 4715 Toplam Mesaj: 26
office 2019 crack