folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Cam Katı Mıdır Sıvı Mıdır?



Cam Katı Mıdır Sıvı Mıdır?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Attığım yumruk sonucu alacağı hal bana doyurucu bi cvp verir , akarsa sıvıdır , kırılırsa katı : ) , ve camlar kırılır... fazla derine giripte ham maddesinin asıl kimyevi durumunun sıvı olduğu cam'ın sıvı olduğu anlamına gelmez ; zaten kum ve kauçuk ta sıvı değildir ; bunların ekstrasında başka bir sıvı madde kullanılıyorsa onu bilmem ; ama bence cam katıdır ; yumurtamı tavuktan tavuk mu yumurtadan çıkar kadar gereksiz bi sorudur  , genel olarak cam katı bir maddedir..

    dont think twice its all right
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------
    Attığım yumruk sonucu alacağı hal bana doyurucu bi cvp verir , akarsa sıvıdır , kırılırsa katı : ) , ve camlar kırılır...

    ---------------------------

    O zaman kuma yumruk at Lemuria kırılmaz ve sadece suların bi özelliği olarak gösterilen akışkanlık vardır, kaba göre değişse de bulunduğu kabın şeklini alır  :D 

    Kum sıvıdır..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlatypuS
    PlatypuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    ben özkütle olayında bir genelleme yapmadım

    ---------------- 

    camın hammaddesi silisyum yani kum.yani kaya.

    dünya yaratılalı10 trilyon yıl dendiğine göre.dağların tepesindeki kayalarında eriyip sıvı şeklinde akması gerekir

    ----------------

    acıklamasına dayanarak yazdım  

    yani cam kum ve kaya üçleminin aynı şeyler olarak kabul görüldüğü düşüncesine dayanarak burda sadace cam ve kaya yada taş neyse (hani şu camın atası olan)

    biri diğerinin hal değiştirmişi şekilleri aynı olmadığına göre öz kütleleri de farklıdır birim hacimdeki can yine birim hacimdeki kayadan daha ağır olduğuna göre ve gaz olmadığına göre o da sıvıdır  

    yani demek istedidiğim eş maddeleri kıyasladım öle uctaki örnekleri bir biri ile karşılaştımadım yani "saçma" değil bakış açısı

    yanlış anlayanlardan özür dilerim 

    saygılar 


    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlatypuS
    PlatypuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    ayrıca o on trilyon da nerden çıktı yok google deselermiş

    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    LostDream ; sen sıvımısın ? : )

    dont think twice its all right
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    sıvıdır stajerliğim cam fabrikasında geçti tüm yapılan işlemleri gördüm sıvvıdan dondurulur dümdüz uzunca olur sonra kesme filan havşalama araba modellerine göre ölçümlerden sonra 500 derecede filan kalıplarda ısıtılır öyle 1 yılımı nerdeyse camlarla geçirdim

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kyu
    Kyu's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek
    Athzai_Khaine bunu yazdı:
    -----------------------------
    bence gazdır
    -----------------------------
    xD

    .
Toplam Hit: 7195 Toplam Mesaj: 28