Çamaşır Makinesi Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Altus diye bi marka var fiyat performans olarak iyi görünüyor, servisini vestel yapıyormuş, var mı kullanan?

    Valla 7 yıldır kullanıyoruz. Aramız gayet iyi. 

    Hangi modeli var hocam sizde?

    ne sıklıkta kullanıyosunuz?


    goo.gl/qBNZmW
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdem358
    erdem358's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    satrekarte bunu yazdı

     vestel marka çok iyi 8 yıldır tek arıza vermedi tavsiye ederim

    birkere buzdolabı bozuldu geri aldılar hediye çekiyle yenisini aldım

    müşteri hizmetleri çok ilgili  yada bana öylee denk geldi :)

    vestelin ben ta a.q bir defa 7080t modelini aldık servis geldi ana kartı değiştirdiler kartın üzerinde eşşek kadar SAMSUNG YAZIYORDU 1 hafta geçmedi aynı kart bozuldu yine para istediler 1 hafta önce takıldı diyorum olsun kullancı hatası dedi 8 sene oldu o zamanden beri vestelin a.q


    Yav he he
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Altus diye bi marka var fiyat performans olarak iyi görünüyor, servisini vestel yapıyormuş, var mı kullanan?

    Valla 7 yıldır kullanıyoruz. Aramız gayet iyi. 

    Hangi modeli var hocam sizde?

    ne sıklıkta kullanıyosunuz?

    Valla model için bir şey diyemeyeceğim. Annem makina dolunca açıyor. Ben varken haftada bir çalıştıriyorduk. Ben yurt dışındayım. Şimdi ayda iki kez filan kullanıyor. Yalnız annem makinaya gelin gibi bakar. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Altus diye bi marka var fiyat performans olarak iyi görünüyor, servisini vestel yapıyormuş, var mı kullanan?

    Valla 7 yıldır kullanıyoruz. Aramız gayet iyi. 

    Hangi modeli var hocam sizde?

    ne sıklıkta kullanıyosunuz?

    Valla model için bir şey diyemeyeceğim. Annem makina dolunca açıyor. Ben varken haftada bir çalıştıriyorduk. Ben yurt dışındayım. Şimdi ayda iki kez filan kullanıyor. Yalnız annem makinaya gelin gibi bakar. 

    İşte o kısım önemli hocam, ben daha önce kullanmadığım için mankineye nasıl davranmam gerekli bilmiyorum :)

    hangi ürünleri kullanıyor hangi programda yıkıyor felan öğrenebilir miyim :)


    goo.gl/qBNZmW
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Altus diye bi marka var fiyat performans olarak iyi görünüyor, servisini vestel yapıyormuş, var mı kullanan?

    Valla 7 yıldır kullanıyoruz. Aramız gayet iyi. 

    Hangi modeli var hocam sizde?

    ne sıklıkta kullanıyosunuz?

    Valla model için bir şey diyemeyeceğim. Annem makina dolunca açıyor. Ben varken haftada bir çalıştıriyorduk. Ben yurt dışındayım. Şimdi ayda iki kez filan kullanıyor. Yalnız annem makinaya gelin gibi bakar. 

    İşte o kısım önemli hocam, ben daha önce kullanmadığım için mankineye nasıl davranmam gerekli bilmiyorum :)

    hangi ürünleri kullanıyor hangi programda yıkıyor felan öğrenebilir miyim :)

    Ben programını ayarlamıştım. 60 derece karışık ayarlı. Renkli beyaz hepsi aynı anda yıkanıyor. Ace artı şoktan aldığım kireç sökücü kullanıyor. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    Beyazlar boyanmıyor mu hocam karışık atınca?


    goo.gl/qBNZmW
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Beyazlar boyanmıyor mu hocam karışık atınca?

    Şimdiye kadar hiç öyle bir şeyle karşılaşmadim.

Toplam Hit: 4442 Toplam Mesaj: 38
tavsiyesi çamaşır makinası