Çamaşır Makinesi Tavsiyesi
-
Pikacu bunu yazdıLynXMaSTeR bunu yazdı
Altus diye bi marka var fiyat performans olarak iyi görünüyor, servisini vestel yapıyormuş, var mı kullanan?
Valla 7 yıldır kullanıyoruz. Aramız gayet iyi.
Hangi modeli var hocam sizde?
ne sıklıkta kullanıyosunuz?
-
satrekarte bunu yazdı
vestel marka çok iyi 8 yıldır tek arıza vermedi tavsiye ederim
birkere buzdolabı bozuldu geri aldılar hediye çekiyle yenisini aldım
müşteri hizmetleri çok ilgili yada bana öylee denk geldi :)
vestelin ben ta a.q bir defa 7080t modelini aldık servis geldi ana kartı değiştirdiler kartın üzerinde eşşek kadar SAMSUNG YAZIYORDU 1 hafta geçmedi aynı kart bozuldu yine para istediler 1 hafta önce takıldı diyorum olsun kullancı hatası dedi 8 sene oldu o zamanden beri vestelin a.q
-
LynXMaSTeR bunu yazdıPikacu bunu yazdıLynXMaSTeR bunu yazdı
Altus diye bi marka var fiyat performans olarak iyi görünüyor, servisini vestel yapıyormuş, var mı kullanan?
Valla 7 yıldır kullanıyoruz. Aramız gayet iyi.
Hangi modeli var hocam sizde?
ne sıklıkta kullanıyosunuz?
Valla model için bir şey diyemeyeceğim. Annem makina dolunca açıyor. Ben varken haftada bir çalıştıriyorduk. Ben yurt dışındayım. Şimdi ayda iki kez filan kullanıyor. Yalnız annem makinaya gelin gibi bakar.
-
Pikacu bunu yazdıLynXMaSTeR bunu yazdıPikacu bunu yazdıLynXMaSTeR bunu yazdı
Altus diye bi marka var fiyat performans olarak iyi görünüyor, servisini vestel yapıyormuş, var mı kullanan?
Valla 7 yıldır kullanıyoruz. Aramız gayet iyi.
Hangi modeli var hocam sizde?
ne sıklıkta kullanıyosunuz?
Valla model için bir şey diyemeyeceğim. Annem makina dolunca açıyor. Ben varken haftada bir çalıştıriyorduk. Ben yurt dışındayım. Şimdi ayda iki kez filan kullanıyor. Yalnız annem makinaya gelin gibi bakar.
İşte o kısım önemli hocam, ben daha önce kullanmadığım için mankineye nasıl davranmam gerekli bilmiyorum :)
hangi ürünleri kullanıyor hangi programda yıkıyor felan öğrenebilir miyim :)
-
LynXMaSTeR bunu yazdıPikacu bunu yazdıLynXMaSTeR bunu yazdıPikacu bunu yazdıLynXMaSTeR bunu yazdı
Altus diye bi marka var fiyat performans olarak iyi görünüyor, servisini vestel yapıyormuş, var mı kullanan?
Valla 7 yıldır kullanıyoruz. Aramız gayet iyi.
Hangi modeli var hocam sizde?
ne sıklıkta kullanıyosunuz?
Valla model için bir şey diyemeyeceğim. Annem makina dolunca açıyor. Ben varken haftada bir çalıştıriyorduk. Ben yurt dışındayım. Şimdi ayda iki kez filan kullanıyor. Yalnız annem makinaya gelin gibi bakar.
İşte o kısım önemli hocam, ben daha önce kullanmadığım için mankineye nasıl davranmam gerekli bilmiyorum :)
hangi ürünleri kullanıyor hangi programda yıkıyor felan öğrenebilir miyim :)
Ben programını ayarlamıştım. 60 derece karışık ayarlı. Renkli beyaz hepsi aynı anda yıkanıyor. Ace artı şoktan aldığım kireç sökücü kullanıyor.
-
Beyazlar boyanmıyor mu hocam karışık atınca?
-
LynXMaSTeR bunu yazdı
Beyazlar boyanmıyor mu hocam karışık atınca?
Şimdiye kadar hiç öyle bir şeyle karşılaşmadim.
