Canon D500 Aldık Bilgi Sahibi Olanlar ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Arkadaslar fotoğraf makinelerinden çok anlamam ama babam gitmiş indirim var diye canon d500, 18-50 ve 300-700 olmak üzere 2 tane objektif almış.

    şimdi iletişim fakultesi okuyorum fotodan çok video çekimi önemli bnm için. tabi fotoğraf da çekicem.

    bu makine nasıldır, göze batan özellikleri nedir iyi yanı kötü yanı nedir bilgi verir misiniz. ben netten arastırcam ama ilk tbt ye sorayım dedim kişisel tavsiyeleriniz için...

    1599 liraya almış bu arada


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    550D daha iyi bir seçim olurdu video için. tabiki full frame 5D Mark II yerini tutmaz ama en az bir 550D iyi olurdu .

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ivy
    ivy's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    aynen 550d video için daha iyi olurdu.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    yani d500 çok mu kötü, 550 dye göre gözle görülür büyük farklar varmıki ?

    peki lensler nasıl


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    eos 550 d daha guzel bır makına 

    500 un ozellıklerını bılmıyorum gırıs ıcın yeterlı olacaktır 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    hipokondriyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    eos 550 d daha guzel bır makına 

    500 un ozellıklerını bılmıyorum gırıs ıcın yeterlı olacaktır 


    -----------------------------

    nette arastırdım video çekimde belirgin bir fark yok. sadece biri 18 mp biri 15.1 mp... 500d de full hd 1080p çekiyor. rahatlıkla kısa film çekebilirim heralde hemde çok kaliteli bi şekilde...

     

     


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    hipokondriyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    eos 550 d daha guzel bır makına 

    500 un ozellıklerını bılmıyorum gırıs ıcın yeterlı olacaktır 


    -----------------------------

    nette arastırdım video çekimde belirgin bir fark yok. sadece biri 18 mp biri 15.1 mp... 500d de full hd 1080p çekiyor. rahatlıkla kısa film çekebilirim heralde hemde çok kaliteli bi şekilde...

     

     


    -----------------------------

    hacı video için 1080p değilde 720p iyidir 

    bilgisayarda kesme biçme işte montaj yaparken sıkıntı oluyor

    en azından benim bilgisayarda videoyu editlemeyi bırak oynatırken kasıyor :D(acer 5520 laptop)

    bende 550d var full hd çekimde 24 fps idi max

    720p de 50 fps senin için önemlimi bilmiyorum 

     


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    hipokondriyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    eos 550 d daha guzel bır makına 

    500 un ozellıklerını bılmıyorum gırıs ıcın yeterlı olacaktır 


    -----------------------------

    nette arastırdım video çekimde belirgin bir fark yok. sadece biri 18 mp biri 15.1 mp... 500d de full hd 1080p çekiyor. rahatlıkla kısa film çekebilirim heralde hemde çok kaliteli bi şekilde...

     

     


    -----------------------------

    hacı video için 1080p değilde 720p iyidir 

    bilgisayarda kesme biçme işte montaj yaparken sıkıntı oluyor

    en azından benim bilgisayarda videoyu editlemeyi bırak oynatırken kasıyor :D(acer 5520 laptop)

    bende 550d var full hd çekimde 24 fps idi max

    720p de 50 fps senin için önemlimi bilmiyorum 

     


    -----------------------------

    slow motion olayına girersem tabi 50 fps çok çok iyi olur... dediğin mantıklı aslında 720p çekmek daha iyi gibi. ama görüntü büyüdüğünde  belirgin bir fark olurmuki acaba... mesela projektörde yada büyük ekranlarda izlediğimiz zaman görüntünün kaliteli olması gerek. yarışmalara felan katılacağımızdan bu önemli... 

     

     


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    hacı zaten kullanacağım projectör öyle eztreme bir yerde olmayacaksa

    extreme bir yere gitmeyeceksin okullarda sınıflarda kullanılan standart projectör ise 

    zaten çöznürlükleri 1280 x 800 oluyor en düzgünü 

    full hd çekim yapsan 1920 x 1080 çözünürlük var sonuçta sen gene o projectörde izlerken 

    hd kalitesinde yani

    1280 x 720 kalitesinde izleyeceksin hd çekim yapman hem boyut için hemde montaj için kolaylık olur diye düşünüyorum 

    dediğim gibi

    benim bilgisayarda full hd(1080p) video yu oynatırken zorlanıyorum

    (hani burası tamamen ben alakası sen dert etme :D)

    gene sen bilirsin ama 

    benim tavsiyem bunlar :D 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    şimdi bnm makine 1080p de 20 fps çekiyormuş bu pek bi işime yaramaz...

    720p de 30 fps olayı güzelmiş buyuk ihtimal bunu kullanırım... slow motion olayında iyi gider..

    birde makinenin harici microfon girişi yokmuş. bu biraz düşündürdü beni ne yapabilirim diye  microfon seti alıp montajla halledilebilir diye düşündüm.

    şöyle bi mantık varmı acaba, hem microfonu hemde kamerayı bilgisayra bağlasak bi program yardımıyla aynı anda başlatsa ikisinide bizi uğrastırmasa :)

    unutmadan bide makinede af ayarı alan derinliği felan yaparken lensin motorunun sesinide alıyor ve biraz yavaş yapıyor bu - özelliği ama amatör kullanıcılar için çokda büyük bi sorun değil. 


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    şimdi bnm makine 1080p de 20 fps çekiyormuş bu pek bi işime yaramaz...

    720p de 30 fps olayı güzelmiş buyuk ihtimal bunu kullanırım... slow motion olayında iyi gider..

    birde makinenin harici microfon girişi yokmuş. bu biraz düşündürdü beni ne yapabilirim diye  microfon seti alıp montajla halledilebilir diye düşündüm.

    şöyle bi mantık varmı acaba, hem microfonu hemde kamerayı bilgisayra bağlasak bi program yardımıyla aynı anda başlatsa ikisinide bizi uğrastırmasa :)

    unutmadan bide makinede af ayarı alan derinliği felan yaparken lensin motorunun sesinide alıyor ve biraz yavaş yapıyor bu - özelliği ama amatör kullanıcılar için çokda büyük bi sorun değil. 


    -----------------------------

    ahh opera ahh :D


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
Toplam Hit: 3037 Toplam Mesaj: 19