Canon D500 Aldık Bilgi Sahibi Olanlar ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    bir sorum daha olacak. internette kesinlikle class 6 ve üzeri hafıza kartı kullanın demiş bazıları, bendekine baktım class 4 makineye takmadım yanar kart felan diye...

    bi sorun olurmu acaba class4 taksam


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    bir sorum daha olacak. internette kesinlikle class 6 ve üzeri hafıza kartı kullanın demiş bazıları, bendekine baktım class 4 makineye takmadım yanar kart felan diye...

    bi sorun olurmu acaba class4 taksam


    -----------------------------

    class ayrımı hafıza kartının okuma yazma hızı ile alakalıdır..

    en iyisi class 10'dur veri aktarım hızı bakımından.

    yanma vs. gibi bir durum asla olmaz.

    ama makinanın karta veri işleme hızı düşükse video süreleri kısalabilir.

    önizleme süreleri uzayabilir.

    en iyisi sağlam bi class 10 karttır.


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erick
    erick's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2009
    Erkek

    biraz pahalı almışsın,göz boyamak için o lensler. sana daha kullanışlı,sağlam bi lens lazım video için. hafıza kartının yazma hızı çok iyi olmalı temiz çkimler için,bi süre bunlarla idare eder çektikçe anlarsın zaten nelerin gerekli olduğunu


    Bir var,Bir yok..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    erick bunu yazdı:
    -----------------------------

    biraz pahalı almışsın,göz boyamak için o lensler. sana daha kullanışlı,sağlam bi lens lazım video için. hafıza kartının yazma hızı çok iyi olmalı temiz çkimler için,bi süre bunlarla idare eder çektikçe anlarsın zaten nelerin gerekli olduğunu


    -----------------------------

    giriş için iyi hacım şimdi en iyisini alıp mındar etmektense iyice kavrayıp bi üst modele geçmek daha iyidir diye düşünmüş babam :)

    haklıda makine zaten 720p 30fps video çekiyor o gayet yeterli bana kısa filmler için.

    daha 1. sınıftayım...

    2. sınıfa geçtiğimde canonun 60fps ve harici microfon girişi bulunan bi makinesini alıcam. fotoğraf için bu makinede çok güzel. yani pişman değilim...

    makine hakkında olumsuzdan çok olumlu yorum var... tabi bende kullandıkca anlarım neyin ne olduğunu...

    dediğim gibi ilerde bunu satıp 550 alabilirim. beni bi süre götürsün şimdilik. 

     

    Ayrıca sen hangi lensleri önerirsin hacım ? video ve foto için


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    erick bunu yazdı:
    -----------------------------

    biraz pahalı almışsın,göz boyamak için o lensler. sana daha kullanışlı,sağlam bi lens lazım video için. hafıza kartının yazma hızı çok iyi olmalı temiz çkimler için,bi süre bunlarla idare eder çektikçe anlarsın zaten nelerin gerekli olduğunu


    -----------------------------

    giriş için iyi hacım şimdi en iyisini alıp mındar etmektense iyice kavrayıp bi üst modele geçmek daha iyidir diye düşünmüş babam :)

    haklıda makine zaten 720p 30fps video çekiyor o gayet yeterli bana kısa filmler için.

    daha 1. sınıftayım...

    2. sınıfa geçtiğimde canonun 60fps ve harici microfon girişi bulunan bi makinesini alıcam. fotoğraf için bu makinede çok güzel. yani pişman değilim...

    makine hakkında olumsuzdan çok olumlu yorum var... tabi bende kullandıkca anlarım neyin ne olduğunu...

    dediğim gibi ilerde bunu satıp 550 alabilirim. beni bi süre götürsün şimdilik. 

     

    Ayrıca sen hangi lensleri önerirsin hacım ? video ve foto için


    -----------------------------
    öncelikle sağlam bir tripod ve dslr rig alman iyi olur ( aranızdaki muhabbete atladım ama pardon)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    PsychoDawn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    erick bunu yazdı:
    -----------------------------

    biraz pahalı almışsın,göz boyamak için o lensler. sana daha kullanışlı,sağlam bi lens lazım video için. hafıza kartının yazma hızı çok iyi olmalı temiz çkimler için,bi süre bunlarla idare eder çektikçe anlarsın zaten nelerin gerekli olduğunu


    -----------------------------

    giriş için iyi hacım şimdi en iyisini alıp mındar etmektense iyice kavrayıp bi üst modele geçmek daha iyidir diye düşünmüş babam :)

    haklıda makine zaten 720p 30fps video çekiyor o gayet yeterli bana kısa filmler için.

    daha 1. sınıftayım...

    2. sınıfa geçtiğimde canonun 60fps ve harici microfon girişi bulunan bi makinesini alıcam. fotoğraf için bu makinede çok güzel. yani pişman değilim...

    makine hakkında olumsuzdan çok olumlu yorum var... tabi bende kullandıkca anlarım neyin ne olduğunu...

    dediğim gibi ilerde bunu satıp 550 alabilirim. beni bi süre götürsün şimdilik. 

     

    Ayrıca sen hangi lensleri önerirsin hacım ? video ve foto için


    -----------------------------
    öncelikle sağlam bir tripod ve dslr rig alman iyi olur ( aranızdaki muhabbete atladım ama pardon)


    -----------------------------

    bu ay staja başlıyorum öbür ay alıcam tripod, 


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    işine yararmı bilmem ama 550d ile 25 fps de

    bu boyutta böyle video çekebiliyorsun bir videodan aldım bu görüntüyü

     


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    batutemir
    batutemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2011
    Erkek

    gece fotoğrafı çekeceksen tripod öneririm yoksa parana yazık etmiş olursun elindeki lensler fotoğraf için işini görür fakat 70 300 olan lensinde image stabilizer yoksa 300mm ye getirdiğinde foğrafların titremeden dolayı bulanık çıkacaktır ayrıca kısa film çekeceğim diyorsanda steadicam almanı öneririm cinesteady adlı bir marka var fiyatı yaklaşık 150 tl ve yanında kesinlikle 50 mm lens öneririm 1.8 diyafram olanı yeterli olacaktır ikisinin sana toplam maliyeti sıfır alırsan 400 tl bu ekipmanlarla gayet akıcı ve iyi sonuçlar alabiliceğin bir kısa film çekebilirsin 

Toplam Hit: 3038 Toplam Mesaj: 19