folder Tahribat.com Forumları
linefolder C - C++
linefolder C++Arayüz Oluşturma



C++Arayüz Oluşturma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Theholiqan
    Theholiqan's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2012
    Erkek

    Hayır o değilde hocam şimdi ben wxDevcpp kullanıyorum en kıytırık programı derlemek 1 dk alıyor yok mu bunun çaresi?


    Bize çağ dışı diyorlar Doğrudur; Çağlar açtık, çağlar kapattık Çağlar bizden geri!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YeniHarman
    YeniHarman's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2012
    Erkek
    Theholiqan bunu yazdı

    Hayır o değilde hocam şimdi ben wxDevcpp kullanıyorum en kıytırık programı derlemek 1 dk alıyor yok mu bunun çaresi?

    Şimdiye kadar ben böyle bir sorunla karşılaşmadım (wxWidgets projesi oluşturduysanız başka). Önce sorunun nereden kaynaklandığını bulmak gerekiyor. IDE mi, derleme mi yoksa bağlama mı yavaş?

     

    Her koşulda mingw sürümünü güncellemenizi tavsiye ederim.


    Olaylara karışmayın!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Theholiqan
    Theholiqan's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2012
    Erkek

    sanırım derleme yavaş mingw yi güncelleyeyim teşekkürler


    Bize çağ dışı diyorlar Doğrudur; Çağlar açtık, çağlar kapattık Çağlar bizden geri!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    qt digia adlı bi şirkete mi satılmış ne olmuş 30 günlük deneme sürümü veriyor adamlar sadece(açık kaynak kod olarak haala indirilebiliyor ama lisans olayı biraz değişmiş) bu durum wxwidgetsı öne geçirirmi acaba? Varmı bilgisi fikri düşüncesi olan?


    :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Borland C++ builder.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek
    wasd bunu yazdı

    qt digia adlı bi şirkete mi satılmış ne olmuş 30 günlük deneme sürümü veriyor adamlar sadece(açık kaynak kod olarak haala indirilebiliyor ama lisans olayı biraz değişmiş) bu durum wxwidgetsı öne geçirirmi acaba? Varmı bilgisi fikri düşüncesi olan?

    Hocam biraz zor.. Qt cidden taşları yerine oturmuş bi yapı.. İçinde her tür widget,kütüphane (Network,GL vs) mevcut. Lisans olayı da sıkıntılı değil, statik derlemediğin sürece hala ticari yazılımlarda kullanabiliyosun. (önceden de öyleydi) Çok büyük bi kısıtlama mevcut değil eskiye göre :)


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    NmC bunu yazdı

    Hocam biraz zor.. Qt cidden taşları yerine oturmuş bi yapı.. İçinde her tür widget,kütüphane (Network,GL vs) mevcut. Lisans olayı da sıkıntılı değil, statik derlemediğin sürece hala ticari yazılımlarda kullanabiliyosun. (önceden de öyleydi) Çok büyük bi kısıtlama mevcut değil eskiye göre :)

    qtun wxwidgetstan daha iyi olduğu kanısındayım ben de(wxwidgets hiç denemedim ama okuduğum gördüğüm kadarıyla böyle) ama ne bileyim bu 30 günlük deneme sürümü olayı falan, kimisi qt ücretli oldu gibisinden konuşuyor... Zaten öyle ahım şahım şeyler yapamıyorum henüz ama lisans olayı ticari uygulamalarda kullanımı azaltır mı diye merak ettim.


    :)
Toplam Hit: 3873 Toplam Mesaj: 18