C++Arayüz Oluşturma
-
Hayır o değilde hocam şimdi ben wxDevcpp kullanıyorum en kıytırık programı derlemek 1 dk alıyor yok mu bunun çaresi?
-
Theholiqan bunu yazdı
Hayır o değilde hocam şimdi ben wxDevcpp kullanıyorum en kıytırık programı derlemek 1 dk alıyor yok mu bunun çaresi?
Şimdiye kadar ben böyle bir sorunla karşılaşmadım (wxWidgets projesi oluşturduysanız başka). Önce sorunun nereden kaynaklandığını bulmak gerekiyor. IDE mi, derleme mi yoksa bağlama mı yavaş?
Her koşulda mingw sürümünü güncellemenizi tavsiye ederim.
-
sanırım derleme yavaş mingw yi güncelleyeyim teşekkürler
-
qt digia adlı bi şirkete mi satılmış ne olmuş 30 günlük deneme sürümü veriyor adamlar sadece(açık kaynak kod olarak haala indirilebiliyor ama lisans olayı biraz değişmiş) bu durum wxwidgetsı öne geçirirmi acaba? Varmı bilgisi fikri düşüncesi olan?
-
Borland C++ builder.
-
wasd bunu yazdı
qt digia adlı bi şirkete mi satılmış ne olmuş 30 günlük deneme sürümü veriyor adamlar sadece(açık kaynak kod olarak haala indirilebiliyor ama lisans olayı biraz değişmiş) bu durum wxwidgetsı öne geçirirmi acaba? Varmı bilgisi fikri düşüncesi olan?
Hocam biraz zor.. Qt cidden taşları yerine oturmuş bi yapı.. İçinde her tür widget,kütüphane (Network,GL vs) mevcut. Lisans olayı da sıkıntılı değil, statik derlemediğin sürece hala ticari yazılımlarda kullanabiliyosun. (önceden de öyleydi) Çok büyük bi kısıtlama mevcut değil eskiye göre :)
-
NmC bunu yazdı
Hocam biraz zor.. Qt cidden taşları yerine oturmuş bi yapı.. İçinde her tür widget,kütüphane (Network,GL vs) mevcut. Lisans olayı da sıkıntılı değil, statik derlemediğin sürece hala ticari yazılımlarda kullanabiliyosun. (önceden de öyleydi) Çok büyük bi kısıtlama mevcut değil eskiye göre :)
qtun wxwidgetstan daha iyi olduğu kanısındayım ben de(wxwidgets hiç denemedim ama okuduğum gördüğüm kadarıyla böyle) ama ne bileyim bu 30 günlük deneme sürümü olayı falan, kimisi qt ücretli oldu gibisinden konuşuyor... Zaten öyle ahım şahım şeyler yapamıyorum henüz ama lisans olayı ticari uygulamalarda kullanımı azaltır mı diye merak ettim.
