Çarpım Tablosunu Tam Bilmemek
-
Bence okul dışında pek bi sorun değil rahat ol
-
sen 15 yaşındayım diosun üniversite mezunu bilmeyen bi dünya insan var kasma kendini:)
-
sertan_06 bunu yazdı:
-----------------------------
sen 15 yaşındayım diosun üniversite mezunu bilmeyen bi dünya insan var kasma kendini:)
-----------------------------millet bok yiyiyor diye ayni boku yemenin alemi yok :)
Dunya haritasi uzerinde gotunun dibindeki Kuba'yi Afrikada arayan salak Amerikalilardan olmamak lazim.
Matematik bilimin her dalinda ve hayat da karsina cikar. ogren.
-
Ben biliyorum da kullanıyor muyum :|
Ben de sürekli olarak "calc" ı kullanıyorum.
(Calculator'un kısaltması. Bildiğiniz windows hesap makinesi)Bkz: Başlat -> Çalıştır -> calc
-
kardeş kendini hiç sıkıntıya sokma
üniversite mezunuyum ama söylemek ayıp degil şu ortamda bende bilmiyorum çarpım tablosunu :)
ve ögrenmek içinde hiç bi çaba sarf etmedim. devir teknoloji devri kardeşim. artık herşeyin içerisinde bi hesap makinesi bulmak mümkün, kasma kendini :) ögrenilmesi gereken daha mühim konular var. sallaaaa :)
-
Çarpım tablosu kalıptan öte bişey değil zaten, takıldıkların olur vs. büyütmemek gerekir ama o yaşta çarpmayı hiç bilmeyenler var, o ise başlı başlına bir sorundur. İlkokul 3 te cetveli parmaklarımda hissederek ezberlemiştim :D
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------Ben biliyorum da kullanıyor muyum :|
Ben de sürekli olarak "calc" ı kullanıyorum.
(Calculator'un kısaltması. Bildiğiniz windows hesap makinesi)Bkz: Başlat -> Çalıştır -> calc
-----------------------------ahahah hocam kendimi gördüm birden :O
