folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Çarpım Tablosunu Tam Bilmemek



Çarpım Tablosunu Tam Bilmemek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Bence okul dışında pek bi sorun değil rahat ol

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek
    sen 15 yaşındayım diosun üniversite mezunu bilmeyen bi dünya insan var kasma kendini:)

    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    sertan_06 bunu yazdı:
    -----------------------------
    sen 15 yaşındayım diosun üniversite mezunu bilmeyen bi dünya insan var kasma kendini:)
    -----------------------------

     

    millet bok yiyiyor diye ayni boku yemenin alemi yok :)

    Dunya haritasi uzerinde gotunun dibindeki Kuba'yi Afrikada arayan salak Amerikalilardan olmamak lazim.

    Matematik bilimin her dalinda ve hayat da karsina cikar. ogren.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Ben biliyorum da kullanıyor muyum :|

    Ben de sürekli olarak "calc" ı kullanıyorum.
    (Calculator'un kısaltması. Bildiğiniz windows hesap makinesi)

    Bkz: Başlat -> Çalıştır -> calc 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanal_Zeka
    Sanal_Zeka's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    kardeş kendini hiç sıkıntıya sokma

    üniversite mezunuyum ama söylemek ayıp degil şu ortamda bende bilmiyorum çarpım tablosunu :)

    ve ögrenmek içinde hiç bi çaba sarf etmedim. devir teknoloji devri kardeşim. artık herşeyin içerisinde bi hesap makinesi bulmak mümkün, kasma kendini :) ögrenilmesi gereken daha mühim konular var. sallaaaa :)


    Tbt"de Konu Konu Gezip Tüm Müritlerin İmzalarını Okuma Gibi Bi Alışkanlık Kazandım :))))
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stigma
    Stigma's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Dişi
    Çarpım tablosu kalıptan öte bişey değil zaten, takıldıkların olur vs. büyütmemek gerekir ama o yaşta çarpmayı hiç bilmeyenler var, o ise başlı başlına bir sorundur. İlkokul 3 te cetveli parmaklarımda hissederek ezberlemiştim :D

    allcolorsarebeautiful.net
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben biliyorum da kullanıyor muyum :|

    Ben de sürekli olarak "calc" ı kullanıyorum.
    (Calculator'un kısaltması. Bildiğiniz windows hesap makinesi)

    Bkz: Başlat -> Çalıştır -> calc 


    -----------------------------

    ahahah hocam kendimi gördüm birden :O 


    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
Toplam Hit: 8901 Toplam Mesaj: 58