Casio EFA 120 L | Görüşleriniz...
-
saat için 150 Tl veren insanların akıllarına şaşıyorum
Bu kadar lüxüs hayat olmamalı
-
byeren bunu yazdı:
-----------------------------
saat için 150 Tl veren insanların akıllarına şaşıyorum
Bu kadar lüxüs hayat olmamalı
-----------------------------Ucuz mal alacak kadar zengin değilim hocam. :) Birkere parayı tam veririm kaliteli uzun süre kullanacak bir ürün alırım. :)
-
konuyu hortlatlmış gibi oluyorum ama hocam kolunda bi resmini ekler misin sana zahmet bu ara yeni bir saate ihtiyacım var da..
http://www.hepsiburada.com/Liste/casio-aqw-101d-1a-erkek-kol-saati/ProductDetails.aspx?productId=sacsaqw101d1av&categoryId=25008404#Gorseller veya varsa bu saati kullanan arkadaşlar çapını, kordon genişliğinifilan yazabilirler mi, benim de bileklerim ince de sırıtsın istemem.
-
su anda kolumda mukemmel bi saat 2 yildir kullaniyorum cok memnunum
-
byeren bunu yazdı:
-----------------------------
saat için 150 Tl veren insanların akıllarına şaşıyorum
Bu kadar lüxüs hayat olmamalı
-----------------------------150 tl ye ne veriyolar hocam en ucuz saat fiyatidir bu alacak gucun varsa alacaksin haci
