folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Casper Bilgisayar Garantisi Bilgisi Olanlar..



Casper Bilgisayar Garantisi Bilgisi Olanlar..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    müridler dün gece 2  de ne oldugunu anlayamadımız bir sebeple bi şekilde elektrik kontagı oldu evde açık olan elektrikli esyaların hepsi yanıyordu nerdeyse fişleri çektik fakat bilgisayırn monitörden dumanlar falan çıktı sanırım yandı kasayı iş yerime getirdim çalışıyo bişey olmamış..bilgisayarın  yaklaşık 6 aylık daha garantisi garanti işine bakan servis monitörü tamir-değiştirme gibi seyler de yapıyor mu bilgisi olan var mı hocalar...


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek

    Her şey para anasını satayım bende 2006 senesinde casperden almıştım ama en ufak bi dosya yüklemesi zart zurta bile 30 tl para aldıklarını bilirim.

    Ücretsiz yaptıkları tek şey var dı oda garanti başlatması kurulum bi daha da ücretsiz bir b*k yaptıklarını görmedim 2 yıl boyunca


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    gönder garantiye garantisi varsa yapmak zorundalar.


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Her şey para anasını satayım bende 2006 senesinde casperden almıştım ama en ufak bi dosya yüklemesi zart zurta bile 30 tl para aldıklarını bilirim.

    Ücretsiz yaptıkları tek şey var dı oda garanti başlatması kurulum bi daha da ücretsiz bir b*k yaptıklarını görmedim 2 yıl boyunca


    -----------------------------

    yok hacı ya daha önce power yandı değiştirdiler ücretsiz aynı gün aldım...

     

    monitör olunca durum emin olamadım..


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    xxjokerxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    gönder garantiye garantisi varsa yapmak zorundalar.


    -----------------------------

    yaklaşık 6 ay daha var hacı garanti bugun bi gönderelim bakalım...


  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Her şey para anasını satayım bende 2006 senesinde casperden almıştım ama en ufak bi dosya yüklemesi zart zurta bile 30 tl para aldıklarını bilirim.

    Ücretsiz yaptıkları tek şey var dı oda garanti başlatması kurulum bi daha da ücretsiz bir b*k yaptıklarını görmedim 2 yıl boyunca


    -----------------------------

    yok hacı ya daha önce power yandı değiştirdiler ücretsiz aynı gün aldım...

     

    monitör olunca durum emin olamadım..


    -----------------------------
    O zaman mönitördede sıkıntı olacağını sanmıyorum mönitörde pakete dahil mi ?


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Her şey para anasını satayım bende 2006 senesinde casperden almıştım ama en ufak bi dosya yüklemesi zart zurta bile 30 tl para aldıklarını bilirim.

    Ücretsiz yaptıkları tek şey var dı oda garanti başlatması kurulum bi daha da ücretsiz bir b*k yaptıklarını görmedim 2 yıl boyunca


    -----------------------------

    yok hacı ya daha önce power yandı değiştirdiler ücretsiz aynı gün aldım...

     

    monitör olunca durum emin olamadım..


    -----------------------------
    O zaman mönitördede sıkıntı olacağını sanmıyorum mönitörde pakete dahil dimi ?


    -----------------------------

    evet hocam aynı paket...


  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Her şey para anasını satayım bende 2006 senesinde casperden almıştım ama en ufak bi dosya yüklemesi zart zurta bile 30 tl para aldıklarını bilirim.

    Ücretsiz yaptıkları tek şey var dı oda garanti başlatması kurulum bi daha da ücretsiz bir b*k yaptıklarını görmedim 2 yıl boyunca


    -----------------------------

    yok hacı ya daha önce power yandı değiştirdiler ücretsiz aynı gün aldım...

     

    monitör olunca durum emin olamadım..


    -----------------------------
    O zaman mönitördede sıkıntı olacağını sanmıyorum mönitörde pakete dahil dimi ?


    -----------------------------

    evet hocam aynı paket...


    -----------------------------
    tamam o zaman hiç vakit kaybetme gönder bakalım ne diyecekler sıkıntı olacağını sanmıyorum ama bir tek şey diyebilirler o da kullanıcı hatası eğer derlerse itiraz sonuçta senin elinde olan bişi değil


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Her şey para anasını satayım bende 2006 senesinde casperden almıştım ama en ufak bi dosya yüklemesi zart zurta bile 30 tl para aldıklarını bilirim.

    Ücretsiz yaptıkları tek şey var dı oda garanti başlatması kurulum bi daha da ücretsiz bir b*k yaptıklarını görmedim 2 yıl boyunca


    -----------------------------

    yok hacı ya daha önce power yandı değiştirdiler ücretsiz aynı gün aldım...

     

    monitör olunca durum emin olamadım..


    -----------------------------
    O zaman mönitördede sıkıntı olacağını sanmıyorum mönitörde pakete dahil dimi ?


    -----------------------------

    evet hocam aynı paket...


    -----------------------------
    tamam o zaman hiç vakit kaybetme gönder bakalım ne diyecekler sıkıntı olacağını sanmıyorum ama bir tek şey diyebilirler o da kullanıcı hatası eğer derlerse itiraz sonuçta senin elinde olan bişi değil


    -----------------------------

    bende öyle bişey diyeceklerinden şüpheleniyorum ama dediğin gibi benim elimde olan bişey değil bakalım bugun yollayım sonucu yazarım yine yardımlar için tesekkürler...


  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Her şey para anasını satayım bende 2006 senesinde casperden almıştım ama en ufak bi dosya yüklemesi zart zurta bile 30 tl para aldıklarını bilirim.

    Ücretsiz yaptıkları tek şey var dı oda garanti başlatması kurulum bi daha da ücretsiz bir b*k yaptıklarını görmedim 2 yıl boyunca


    -----------------------------

    yok hacı ya daha önce power yandı değiştirdiler ücretsiz aynı gün aldım...

     

    monitör olunca durum emin olamadım..


    -----------------------------
    O zaman mönitördede sıkıntı olacağını sanmıyorum mönitörde pakete dahil dimi ?


    -----------------------------

    evet hocam aynı paket...


    -----------------------------
    tamam o zaman hiç vakit kaybetme gönder bakalım ne diyecekler sıkıntı olacağını sanmıyorum ama bir tek şey diyebilirler o da kullanıcı hatası eğer derlerse itiraz sonuçta senin elinde olan bişi değil


    -----------------------------

    bende öyle bişey diyeceklerinden şüpheleniyorum ama dediğin gibi benim elimde olan bişey değil bakalım bugun yollayım sonucu yazarım yine yardımlar için tesekkürler...


    -----------------------------
    tamam hocam yolla bakalım gelişmeleri yazarsın


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenn
    erenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek

    Eskiden Casper da Çalışıyorum..İşin Aslı Bilgisayarını Gönderdiğinde Teknik Serviste İnceleyecek Elemanın İnisiyatifinede Kalıyor.Onun İçin Gönderdikten Sonra Teknik Servisle Muhattap Olmanı Öneririm.

    Garantiye Girermi Girmezmi Konusuna Gelince Kullanıcı Hatalı Birşey Değil Monitorun Bozulması.Umarım Sorununu Çözerler. 

Toplam Hit: 2028 Toplam Mesaj: 15