Casper Bilgisayar Garantisi Bilgisi Olanlar..
-
NiGhT_SouL bunu yazdı:
-----------------------------
Eskiden Casper da Çalışıyorum..İşin Aslı Bilgisayarını Gönderdiğinde Teknik Serviste İnceleyecek Elemanın İnisiyatifinede Kalıyor.Onun İçin Gönderdikten Sonra Teknik Servisle Muhattap Olmanı Öneririm.
Garantiye Girermi Girmezmi Konusuna Gelince Kullanıcı Hatalı Birşey Değil Monitorun Bozulması.Umarım Sorununu Çözerler.
-----------------------------saolasın hocam bilgi için,tedaşla görüşülmüş durumla alakalı dün gece mahallede herkesde bu tarz seyler olmus bir hata olmus ve yüksek gerilimli elektrk gelmiş evlere sorun ondanmış arada bizim monitör gitti umarım çözerler hocam saolasın tekrardan...
-
cicoo yu casper belasından kurtardım :)
-
hocalar garanti kapsamındamıymıs monitörde verdim hiç sorun çıkarmadılar...
-
sorun yok alıp gönderirler onu oda muhtemelen 1e 1 değişip gelir aynı zamanda yetkili herhangi bir servisten elektrik akımın dolayı olduğunu anlatan bir rapor alsaydın monitör ücretini TEDAŞ' ta öderdi.
