Casper CN-VTI740F(İ7) Notebook Fiyat/Performans
-
Fiyatı : 1.563 Tl (Kredi Kartına 10 taksit)
Özellikleri de alttaki gibidir. Bu notebook hakkında bilgi sahibi olanlarlardan yardım istiyorum. Markasını değerlendirecekseniz eğer bu model üzerinde bilginiz varsa lütfen yazın.
İşlemci Teknolojisi Intel® Core™ i7 İşlemci Hızı 1.73GHz Turbo İle 2.93GHz İşlemci Numarası 740QM İşlemci Ön Bellek 6 MB Hafıza (RAM) Kapasitesi 4 GB Hafıza (RAM) Tipi DDR3 Hafıza Bus Hızı 1066 MHz Sabit Disk Kapasitesi 320 GB HD Dönüş Hızı 5400 Rpm İşlemci Markası INTEL Ekran Kartı Hafızası 1024 Mb VGA Chipset Markası NVIDIA VGA Chipset Modeli GT335 Ekran Boyu(inch) 15.6" HD-LED Monitör Tipi WXGA Maksimum Çözünürlük 1366 x 768 Optik Sürücü DVD±RW Dual Mobil Özellikler BlueTooth, Kart Okuyucu, Wireless, Kamera İşletim Sistemi Win 7 Home Basic Tr Ağırlık 2.8 KG Ekran Kartı Tipi Paylaşımsız Hafıza -
hdd 5400 rpm.7200 ünü bulursan deme keyfine
-
İnş hocam bırazdan bakıcaz eger oyle bı secenegımız olursa yada varsa farklı olanı tercıhım o olacak :) ama genel ıtıbarıyle bana ıyı gorunuyor fıyat /performans acısından da işte duydugum csperlarda ısınma problemlerı, bunda da olabılırmı bılemıyorum. Ayrıca bu kadar ucuz omasının sebebi de dolar kurunun sabıtlenmıs olması yanı kampanyaymış 1.19 tl ye dusurmusler :)
-
erick bunu yazdı:
-----------------------------İnş hocam bırazdan bakıcaz eger oyle bı secenegımız olursa yada varsa farklı olanı tercıhım o olacak :) ama genel ıtıbarıyle bana ıyı gorunuyor fıyat /performans acısından da işte duydugum csperlarda ısınma problemlerı, bunda da olabılırmı bılemıyorum. Ayrıca bu kadar ucuz omasının sebebi de dolar kurunun sabıtlenmıs olması yanı kampanyaymış 1.19 tl ye dusurmusler :)
-----------------------------
hocam ısınması doğaldır,i7 çünkü.bendeki dual core bile bazen aşırı ısınıyor.biraz para verip altına kaliteli bir soğutucu alırsan çok daha iyi olur. -
Casperden uzak durun be kardeşim ya :/ ! gb ekran kartı diyo ama dandik hocam 5400 Rpm ^20 gb kimbilir önbelleğği kaç mb :| Hd led diyo alakası yok Hd Ready o Ve led değil led Arka aydınlatmalı :/ Bu kespır hem mlleti kandırıuyo hem de servisi acayip Kötü en ufak hatada müşteri hatası diye elinde kalır haberin olsun.
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
Casperden uzak durun be kardeşim ya :/ ! gb ekran kartı diyo ama dandik hocam 5400 Rpm ^20 gb kimbilir önbelleğği kaç mb :| Hd led diyo alakası yok Hd Ready o Ve led değil led Arka aydınlatmalı :/ Bu kespır hem mlleti kandırıuyo hem de servisi acayip Kötü en ufak hatada müşteri hatası diye elinde kalır haberin olsun.
-----------------------------hocam benim bilgisayarım da casper geçen sene ağustosta aldım hala ilk günkü performansında. çok hızlı. 5 sene daha kullanabilirim yani.
vtp8700a benimkide.
-
ve muhtemelen o işlemciyle casper bataryası 30dk falan gider.
-
Fdumanli bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
Casperden uzak durun be kardeşim ya :/ ! gb ekran kartı diyo ama dandik hocam 5400 Rpm ^20 gb kimbilir önbelleğği kaç mb :| Hd led diyo alakası yok Hd Ready o Ve led değil led Arka aydınlatmalı :/ Bu kespır hem mlleti kandırıuyo hem de servisi acayip Kötü en ufak hatada müşteri hatası diye elinde kalır haberin olsun.
-----------------------------hocam benim bilgisayarım da casper geçen sene ağustosta aldım hala ilk günkü performansında. çok hızlı. 5 sene daha kullanabilirim yani.
vtp8700a benimkide.
-----------------------------hocam dua etde bozulmasın servise gönderirsen aynen sana geri gönderirler
-
teknosada da bi modeli var
i7,640 gb hdd, 6gb ddr3 ram,5650 ati 1gb fiyatı 1860 civarı.
-
abartıyosunuz arkadaşlar. kullanmayı bilmeyince bataryanın ömrü tabi azalır. hiçde az gitmiyor ilk aldığımda 3 saat 10 dakika gidiyordu bataryası. sürekli elektrikte durursa tabiki bataryayı yersiniz. ayrıca benim işlemcim de güçlü bir işlemci P8700A.
servisleri hakkında açıkçası bi bilgiye sahip değilim çünkü servise götürme ihtiyacı duymadım hiç, sorun çıkarmadı bugüne kadar 1 kere bile format atmadım.
-
casterse salla derim. işyerinde 4 arkadaş casper marka leptop ve masa üstü aldı. 2 yıl garanti veriyolar 2 yıl sonrasında sorunlar ardfı ardına kesilmiyor. daha bugün bitanesinin ekran kartını değiştirdik
2 leptop da ekran kullanılmaz durumda ve yapamadılar yapılamaz diye geri gönderildi.
aklın varsa kalite al biraz yavaş olsun. casperin kullandığı parçaların markasına bakarak da bana hak verebilirsin.
tabi benim görüşüm. sen kendi kararını kendin verirsin. benim yaşadıklarım bunlar :)
