folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Casper CN-VTI740F(İ7) Notebook Fiyat/Performans



Casper CN-VTI740F(İ7) Notebook Fiyat/Performans

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erick
    erick's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2009
    Erkek

    Fiyatı : 1.563 Tl (Kredi Kartına 10 taksit)

     

    Özellikleri de alttaki gibidir. Bu notebook hakkında bilgi sahibi olanlarlardan yardım istiyorum. Markasını değerlendirecekseniz eğer bu model üzerinde bilginiz varsa lütfen yazın.

    İşlemci Teknolojisi Intel® Core™ i7
    İşlemci Hızı 1.73GHz Turbo İle 2.93GHz
    İşlemci Numarası 740QM
    İşlemci Ön Bellek 6 MB
    Hafıza (RAM) Kapasitesi 4 GB
    Hafıza (RAM) Tipi DDR3
    Hafıza Bus Hızı 1066 MHz
    Sabit Disk Kapasitesi 320 GB
    HD Dönüş Hızı 5400 Rpm
    İşlemci Markası INTEL
    Ekran Kartı Hafızası 1024 Mb
    VGA Chipset Markası NVIDIA
    VGA Chipset Modeli GT335
    Ekran Boyu(inch) 15.6" HD-LED
    Monitör Tipi WXGA
    Maksimum Çözünürlük 1366 x 768
    Optik Sürücü DVD±RW Dual
    Mobil Özellikler BlueTooth, Kart Okuyucu, Wireless, Kamera
    İşletim Sistemi Win 7 Home Basic Tr
    Ağırlık 2.8 KG
    Ekran Kartı Tipi Paylaşımsız Hafıza

    Bir var,Bir yok..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek
    hdd 5400 rpm.7200 ünü bulursan deme keyfine

    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erick
    erick's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2009
    Erkek

    İnş hocam bırazdan bakıcaz eger oyle bı secenegımız olursa yada varsa farklı olanı tercıhım o olacak :) ama genel ıtıbarıyle bana ıyı gorunuyor fıyat /performans acısından da işte duydugum csperlarda ısınma problemlerı, bunda da olabılırmı bılemıyorum. Ayrıca bu kadar ucuz omasının sebebi de dolar kurunun sabıtlenmıs olması yanı kampanyaymış 1.19 tl ye dusurmusler :)


    Bir var,Bir yok..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek
    erick bunu yazdı:
    -----------------------------

    İnş hocam bırazdan bakıcaz eger oyle bı secenegımız olursa yada varsa farklı olanı tercıhım o olacak :) ama genel ıtıbarıyle bana ıyı gorunuyor fıyat /performans acısından da işte duydugum csperlarda ısınma problemlerı, bunda da olabılırmı bılemıyorum. Ayrıca bu kadar ucuz omasının sebebi de dolar kurunun sabıtlenmıs olması yanı kampanyaymış 1.19 tl ye dusurmusler :)


    -----------------------------
    hocam ısınması doğaldır,i7 çünkü.bendeki dual core bile bazen aşırı ısınıyor.biraz para verip altına kaliteli bir soğutucu alırsan çok daha iyi olur.

    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Casperden uzak durun be kardeşim ya :/  ! gb ekran kartı diyo ama dandik hocam 5400 Rpm ^20 gb kimbilir önbelleğği kaç mb :| Hd led diyo alakası yok Hd Ready o Ve led değil led Arka aydınlatmalı :/  Bu kespır hem mlleti kandırıuyo hem de servisi acayip Kötü en ufak hatada müşteri hatası diye elinde kalır haberin olsun.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fdumanli
    Fdumanli's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2009
    Erkek

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    Casperden uzak durun be kardeşim ya :/  ! gb ekran kartı diyo ama dandik hocam 5400 Rpm ^20 gb kimbilir önbelleğği kaç mb :| Hd led diyo alakası yok Hd Ready o Ve led değil led Arka aydınlatmalı :/  Bu kespır hem mlleti kandırıuyo hem de servisi acayip Kötü en ufak hatada müşteri hatası diye elinde kalır haberin olsun.


    -----------------------------

    hocam benim bilgisayarım da casper geçen sene ağustosta aldım hala ilk günkü performansında. çok hızlı. 5 sene daha kullanabilirim yani.

     

    vtp8700a benimkide.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    ve muhtemelen o işlemciyle casper bataryası 30dk falan gider.


    He is finding himself.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Fdumanli bunu yazdı:
    -----------------------------

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    Casperden uzak durun be kardeşim ya :/  ! gb ekran kartı diyo ama dandik hocam 5400 Rpm ^20 gb kimbilir önbelleğği kaç mb :| Hd led diyo alakası yok Hd Ready o Ve led değil led Arka aydınlatmalı :/  Bu kespır hem mlleti kandırıuyo hem de servisi acayip Kötü en ufak hatada müşteri hatası diye elinde kalır haberin olsun.


    -----------------------------

     

    hocam benim bilgisayarım da casper geçen sene ağustosta aldım hala ilk günkü performansında. çok hızlı. 5 sene daha kullanabilirim yani.

     

    vtp8700a benimkide.


    -----------------------------

    hocam dua etde bozulmasın servise gönderirsen aynen sana geri gönderirler

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kukunku
    kukunku's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    teknosada da bi modeli var

    i7,640 gb hdd, 6gb ddr3 ram,5650 ati 1gb  fiyatı 1860 civarı.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fdumanli
    Fdumanli's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2009
    Erkek

    abartıyosunuz arkadaşlar. kullanmayı bilmeyince bataryanın ömrü tabi azalır. hiçde az gitmiyor ilk aldığımda 3 saat 10 dakika gidiyordu bataryası. sürekli elektrikte durursa tabiki bataryayı yersiniz. ayrıca benim işlemcim de güçlü bir işlemci P8700A.

    servisleri hakkında açıkçası bi bilgiye sahip değilim çünkü servise götürme ihtiyacı duymadım hiç, sorun çıkarmadı bugüne kadar 1 kere bile format atmadım.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    casterse salla derim. işyerinde 4 arkadaş casper marka leptop ve masa üstü aldı. 2 yıl garanti veriyolar 2 yıl sonrasında sorunlar ardfı ardına kesilmiyor. daha bugün bitanesinin ekran kartını değiştirdik

    2 leptop da ekran kullanılmaz durumda ve yapamadılar yapılamaz diye geri gönderildi.

     

    aklın varsa kalite al biraz yavaş olsun. casperin kullandığı parçaların markasına bakarak da bana hak verebilirsin.

     

    tabi benim görüşüm. sen kendi kararını kendin verirsin. benim yaşadıklarım bunlar :)


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
Toplam Hit: 3755 Toplam Mesaj: 15