Casper Vs Lenovo
-
Hocam iki bilgisayarı da inceledim. Casper'i Teknosa'da gördüm, Lenovo'yu Gold'da gördüm. İkisinin de işlemcisi, bellek miktarları, HDD kapasiteleri ve dönüş hızları aynı. Fark, ekran kartlarında. Casper ürününün 512 MB paylaşımlı ekran kartı var, Lenovo'nunkinde ise 1 GB paylaşımsız 3. sınıf ekran kartı GT 610M var. Buna bakarak elbette ki Lenovo diyorum.
Bunun dışında, her ikisinin de anakart frekansları yazılmamış. Sadece Casper ürününde Ivy Bridge işlemci kullanılıyor gibi görünüyor ki bu 1600 MHz destekleyebildiğini gösterir. Ama Casper işte, içine takmış mıdır emin olamıyorum :) Lenovo ürününe bakınca ise ne işlemci versiyonu yazıyor ne anakart frekansı yazıyor. Eğer elinizde daha detaylı bilgi varsa yazın, göremediğim özellikleri de değerlendiririz.
Bu arada, genel olarak fikir sahibi olmak adına Casper markayı mı tercih edeyim, yoksa Lenovo mu deseydiniz, yine Lenovo derdim :)
-
ulan kaç senedir casper kullanıyorum her casper konusunda aynı muhabbet kullanan da konuşuyo kullanmayan da ya bana hep iyisi geliyor ya da siz sıkıyorsunuz bi vazgeçin sürekli bok atmaktan caspera.
-
zumsuk bunu yazdıSharp bunu yazdı
zumsuk hocamı düzeltme ; casper son çıkan laptoplarında sıkıntı yok . casper markası olan bütün laptoplarda ciddi sıkıntılar var
düzeltme;
Ben ve ailemde gnelde casper var. 10 kadar casper bilgisayar neden 7-8 senelik süreçte HİÇ bozulmadı ??? NEtbook gitti, oda yiğenim düşürmüştü.
Sıkıntı var dediğiniz şeyi ne kadar kullandığınız neresinde sıkıntı vardı nasıl kullandınız ? Yani donanım şu bu problemi olsa; iAtkos ile MacOs çalıştırdım, onlarca linux dağıtımı kurup 5 sene sorunsuz kullandığım bilgisayar vardı.
Rahatsız eden tek olayı 5. senede aşırı ısınması ve klavyesinin sıkıntlı olması.
--
Casper kötü casper kötü ??? NEye göre ? Dayımda lenovo aldı , birde compac mı ne vardı onu aldı 2side arızalandı. Şimdi lenovo berbat mı demem gerekiyor benim ?
hayır sen kullanıcısın topu topu 10 tane cihaz görmüşsün. ben 2 yıl teknik servis işlettim. hp dv serisini ve casperları tamire almıyorduk yada 15 gün garanti ile alıyoruz. problemleri büyük. sana söyle bir örnek veriyim şimdi çalıştığım kuruma aynı özelliklere sahip 3 adet bilgisayar geldi i3 işlemci,3 gb ram,1 gb ekran kartı. asus,toshiba,casper. 3ünede aynı oyunu yükledik. toshiba ve asus oyunu son seviyede çalıştırıyor. casper orta. onlarda saatlerce oyunu oynuyoruz sıkıntı yok. casper 1 saat sonra sıcaklık uyarısı verip kapanıyor. neye göre olduğunu açıkladıysam artık sinir yapmana gerek yok. istersen anlatmaya devam edebilirim
-
lenovo dan cok sağlam dili yanmış biri olaraktan , casper'ı da aldığım duyumlardan ötürü ; ikisinden de uzak dur yolunu değiştir derim , iki kuruş fazla ver asus fılan düşün hocam.
-
kıy paraya al monster :)
-
ikisinide siktiret neden diye sorarsan lenova türkiyede ofisini kapadı garanti sıkıntı olabilir casper ise paso mavi ekran dell yada asus para verrim diyosan mac
-
Sharp bunu yazdı
zumsuk hocamı düzeltme ; casper son çıkan laptoplarında sıkıntı yok . casper markası olan bütün laptoplarda ciddi sıkıntılar var
-
casper dan evliya,sokma avluya.
tabiki lenovo hacı.
-
Sharp bunu yazdızumsuk bunu yazdıSharp bunu yazdı
zumsuk hocamı düzeltme ; casper son çıkan laptoplarında sıkıntı yok . casper markası olan bütün laptoplarda ciddi sıkıntılar var
düzeltme;
Ben ve ailemde gnelde casper var. 10 kadar casper bilgisayar neden 7-8 senelik süreçte HİÇ bozulmadı ??? NEtbook gitti, oda yiğenim düşürmüştü.
Sıkıntı var dediğiniz şeyi ne kadar kullandığınız neresinde sıkıntı vardı nasıl kullandınız ? Yani donanım şu bu problemi olsa; iAtkos ile MacOs çalıştırdım, onlarca linux dağıtımı kurup 5 sene sorunsuz kullandığım bilgisayar vardı.
Rahatsız eden tek olayı 5. senede aşırı ısınması ve klavyesinin sıkıntlı olması.
--
Casper kötü casper kötü ??? NEye göre ? Dayımda lenovo aldı , birde compac mı ne vardı onu aldı 2side arızalandı. Şimdi lenovo berbat mı demem gerekiyor benim ?
hayır sen kullanıcısın topu topu 10 tane cihaz görmüşsün. ben 2 yıl teknik servis işlettim. hp dv serisini ve casperları tamire almıyorduk yada 15 gün garanti ile alıyoruz. problemleri büyük. sana söyle bir örnek veriyim şimdi çalıştığım kuruma aynı özelliklere sahip 3 adet bilgisayar geldi i3 işlemci,3 gb ram,1 gb ekran kartı. asus,toshiba,casper. 3ünede aynı oyunu yükledik. toshiba ve asus oyunu son seviyede çalıştırıyor. casper orta. onlarda saatlerce oyunu oynuyoruz sıkıntı yok. casper 1 saat sonra sıcaklık uyarısı verip kapanıyor. neye göre olduğunu açıkladıysam artık sinir yapmana gerek yok. istersen anlatmaya devam edebilirim
Teknik servise problemli makinalar geliyordu demek... Vay anasını harbi ilginçmiş.
Senin mantıkla sadece taş gibi cihaz satan Casper'cılarıda görebiliriz.
Arkadaşım kullanım diyorum, kullandım sıkıntı yok. Etrafımda sıkıntı yok diyorum. Bu Casper'ları perte çıkartan adamlar ekstradan ne yapıyor anlamıyorum
---
Dandik teknik servis dersin anlarım, performansı kötü derisn anlarım. Başka birşey dersin anlarımda Casper uzun dayanmıyor, Casper hemen bozuluyor ne demek ? 1 tane değil 2 tane değil 10 tane cihaz kullandık sorun çıkmadı. En yeni casper 2 sene önce. 2 seneden sonra ne yaptı ne etti casper bilmem. Şimdi laptop alsam yine Casper alırım.
Oyun oynarken ısınmışmış... Yahu ben 5 senedir linux makina üstüne playonLinux ile call of duty kurup oynuyorum. Oynadığım tek oyun sıkıntı çıkmıyor siz neden bahsediyorsunuz ??? Driver sorunudur başka birşey sorunudur.
HP'ye linux kurunca hp ısınıyor, kapanıyor. Şimdi HP'nin problemi mi oldu bu yoksa driver uyumsuzluğunun mu ? 5 senelik bilgisayarın son senesinde sıkıntı çıktı ısınma sorunu.
---
Casper kullanıyorum, senelerdir sıkıntı yaşamadım. Bir Apple olmaz. FAkat HP'den de kat kat üstündür. ARkadaşlar soba niyetine kullanıyor. Birde casper'a ısınma sorunu var demişsin. 4 arkadaşız 3'ünde hp vardı. Onların ısınma sorunu yanında benim Casper melek kalıyor..
-
Lenova Z580 kullanıyorum üstadım.
Gayette memnunum.
Casper = Casper nihayetınde ne oldugu belli.
Lenovo = IBM ...
KARAR SENINDIR.
