Casus Telefon Yazılımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    ManiakRhifat bunu yazdı:
    -----------------------------
    HoLyZone bunu yazdı:
    -----------------------------
    yalnız bildiğim kadarıyla çok büyük bir suç =)
    -----------------------------
    3. şahıslar üzerinde kullandığın zaman suç ama kendi ailen ve akrabalarının güvenliği üzerinde kullandığın zaman suç değil

    -----------------------------

     

    suç.


    "
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    @zumsuk
    buna vermezsin ama gözlüğe verirsin kesin :)
    @ExcellencE
    dosya uzantısı telefonun modeline göre .sisx yada .sis oluyor
    @Allura
    Karşı taraf senden şikayetçi olmadığı sürece suç değil :)

     


    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    şerefsizliğin modern ismi :|

    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    cnr437 bunu yazdı:
    -----------------------------
    şerefsizliğin modern ismi :|
    -----------------------------

    beleş trocan var desek atlan ama:D

    250 lira piyasanın çok altında. programın adını veya yapımcısını verebilirmisiniz karşılaştırma açısından.

    bu gelen smsler sanırsam galiba karşıdan gidiyor ve bu faturaya yansır doğal olarak değil mi?

    burdan ayıkma ihtimali varmı nasıl bir önlem var bu konuda. 


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azizsenel55
    azizsenel55's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek
    arkadaşlar programın özelliklerinme göre 250 çok değil piyasanın altında güzel yazılım  kendin mi yazdın hocam

    Bir gün HERKES FENERBAHÇELİ OLACAK...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    cnr437 bunu yazdı:
    -----------------------------
    şerefsizliğin modern ismi :|
    -----------------------------

    beleş trocan var desek atlan ama:D

    250 lira piyasanın çok altında. programın adını veya yapımcısını verebilirmisiniz karşılaştırma açısından.

    bu gelen smsler sanırsam galiba karşıdan gidiyor ve bu faturaya yansır doğal olarak değil mi?

    burdan ayıkma ihtimali varmı nasıl bir önlem var bu konuda. 


    -----------------------------
    programın yapımcısı hindistanlı bi adam bu konu üzerinde araştırma yaparken yabancı bi forumda tanıştım kendisi ile. gelen sms ler karşı tarafa yansıyor fakat karşı tarafın hattının faturasını genellikle dinleme yapmak isteyen ödediği yada bilmem kaç kontore şukadar sms kampanyasına dahil olanların anlaması çok zor.eğer ki bu ikiside yoksa tek bir sms göndererek bildirimi açıp kapayabilirsiniz.


    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    azizsenel55 bunu yazdı:
    -----------------------------
    arkadaşlar programın özelliklerinme göre 250 çok değil piyasanın altında güzel yazılım  kendin mi yazdın hocam
    -----------------------------
    bende başkasından alıyorum yazılımı kendim yazmadım ama windows mobile için yazmaya başlayacam çoruma gidince

    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

     

      alış veriş nasıl gerçekleşecek ve artı referans ..


    Temel adalettir .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    zigana bunu yazdı:
    -----------------------------
     alış veriş nasıl gerçekleşecek ve artı referans ..
    -----------------------------
    bu konuda referans veremem kullanıcı gizliliğine aykırı. ister gittigidiyor üzerinden ister direk havale ile alışveriş gerçekleşir. 

    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    ExcellencE bunu yazdı:
    -----------------------------

    .sis mi java mı?

    javaysa hiç sanmıyorum p1i de çalışacağını :\

    edit:  zümsükcüğüm hiç sanmıyorum 250 lirayı o gözlüğe vermeyeceğini :)


    -----------------------------

    ben verirdim valla :D evde çıkarırdım o ayrı :|

Toplam Hit: 6548 Toplam Mesaj: 28