Casus Telefon Yazılımı
-
ManiakRhifat bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyZone bunu yazdı:
-----------------------------
yalnız bildiğim kadarıyla çok büyük bir suç =)
-----------------------------
3. şahıslar üzerinde kullandığın zaman suç ama kendi ailen ve akrabalarının güvenliği üzerinde kullandığın zaman suç değil
-----------------------------suç.
-
@zumsuk
buna vermezsin ama gözlüğe verirsin kesin :)
@ExcellencE
dosya uzantısı telefonun modeline göre .sisx yada .sis oluyor
@Allura
Karşı taraf senden şikayetçi olmadığı sürece suç değil :) -
şerefsizliğin modern ismi :|
-
cnr437 bunu yazdı:
-----------------------------
şerefsizliğin modern ismi :|
-----------------------------beleş trocan var desek atlan ama:D
250 lira piyasanın çok altında. programın adını veya yapımcısını verebilirmisiniz karşılaştırma açısından.
bu gelen smsler sanırsam galiba karşıdan gidiyor ve bu faturaya yansır doğal olarak değil mi?
burdan ayıkma ihtimali varmı nasıl bir önlem var bu konuda.
-
arkadaşlar programın özelliklerinme göre 250 çok değil piyasanın altında güzel yazılım kendin mi yazdın hocam
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------cnr437 bunu yazdı:
-----------------------------
şerefsizliğin modern ismi :|
-----------------------------beleş trocan var desek atlan ama:D
250 lira piyasanın çok altında. programın adını veya yapımcısını verebilirmisiniz karşılaştırma açısından.
bu gelen smsler sanırsam galiba karşıdan gidiyor ve bu faturaya yansır doğal olarak değil mi?
burdan ayıkma ihtimali varmı nasıl bir önlem var bu konuda.
-----------------------------
programın yapımcısı hindistanlı bi adam bu konu üzerinde araştırma yaparken yabancı bi forumda tanıştım kendisi ile. gelen sms ler karşı tarafa yansıyor fakat karşı tarafın hattının faturasını genellikle dinleme yapmak isteyen ödediği yada bilmem kaç kontore şukadar sms kampanyasına dahil olanların anlaması çok zor.eğer ki bu ikiside yoksa tek bir sms göndererek bildirimi açıp kapayabilirsiniz. -
azizsenel55 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar programın özelliklerinme göre 250 çok değil piyasanın altında güzel yazılım kendin mi yazdın hocam
-----------------------------
bende başkasından alıyorum yazılımı kendim yazmadım ama windows mobile için yazmaya başlayacam çoruma gidince -
alış veriş nasıl gerçekleşecek ve artı referans ..
-
zigana bunu yazdı:
-----------------------------
alış veriş nasıl gerçekleşecek ve artı referans ..
-----------------------------
bu konuda referans veremem kullanıcı gizliliğine aykırı. ister gittigidiyor üzerinden ister direk havale ile alışveriş gerçekleşir. -
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------.sis mi java mı?
javaysa hiç sanmıyorum p1i de çalışacağını :\
edit: zümsükcüğüm hiç sanmıyorum 250 lirayı o gözlüğe vermeyeceğini :)
-----------------------------ben verirdim valla :D evde çıkarırdım o ayrı :|
