Casus Telefon Yazılımı
-
ManiakRhifat bunu yazdı:
-----------------------------@zumsuk
buna vermezsin ama gözlüğe verirsin kesin :)
@ExcellencE
dosya uzantısı telefonun modeline göre .sisx yada .sis oluyor
@Allura
Karşı taraf senden şikayetçi olmadığı sürece suç değil :)
-----------------------------suç.
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
ManiakRhifat bunu yazdı:
-----------------------------
@zumsuk
buna vermezsin ama gözlüğe verirsin kesin :)
@ExcellencE
dosya uzantısı telefonun modeline göre .sisx yada .sis oluyor
@Allura
Karşı taraf senden şikayetçi olmadığı sürece suç değil :)
-----------------------------
suç.
-----------------------------
peki :) -
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------edit: zümsükcüğüm hiç sanmıyorum 250 lirayı o gözlüğe vermeyeceğini :)
-----------------------------tamm la abartma sanatı yaptım :D
-
ManiakRhifat bunu yazdı:
-----------------------------
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
ManiakRhifat bunu yazdı:
-----------------------------
@zumsuk
buna vermezsin ama gözlüğe verirsin kesin :)
@ExcellencE
dosya uzantısı telefonun modeline göre .sisx yada .sis oluyor
@Allura
Karşı taraf senden şikayetçi olmadığı sürece suç değil :)
-----------------------------
suç.
-----------------------------
peki :)
-----------------------------egonuda yendigimize göre hayırlı satışlar dilerim
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
egonuda yendigimize göre hayırlı satışlar dilerim
-----------------------------
teşekkür ederim :) -
Sadece bu tür programLarı yazmak ya da buLundurmak suç değiL biLdiğim kadarıyLa. Satmanında kanunda yeri oLabiLir tam biLmiyorum. Eğitim şu bu adı aLtında bir çok trojan keyLogger tarzı programLar satıLmakta bu da benzer bir çatı(taktik :D) aLtında bu programda gayet satıLabiLir diye düşünüyorum. Bir daha inceLemek Lazım.
-
Beyler
eski telefonum n70 ve telefonda boyle birsey oldugundan supheleniyorum
uygulama yoneticisi gibi bisey kurdum orda herhangi bisey gorunmuyor. ama telefon ciddi yavasladi bugun de guncelleme yapiyorum filan dedi kasti kendini durdu
iosmu bu guncelleme yapsin kendi kendini diye dusundum symbian s60 var uzerinde
eger boyle bisi varsa uzerinde bunu tespit etmem mumkunmudur fikri olan varmi dir ?
