Casus Telefon Yazılımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    ManiakRhifat bunu yazdı:
    -----------------------------

    @zumsuk
    buna vermezsin ama gözlüğe verirsin kesin :)
    @ExcellencE
    dosya uzantısı telefonun modeline göre .sisx yada .sis oluyor
    @Allura
    Karşı taraf senden şikayetçi olmadığı sürece suç değil :)

     


    -----------------------------

     

    suç.

     

     


    "
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------
    ManiakRhifat bunu yazdı:
    -----------------------------
    @zumsuk
    buna vermezsin ama gözlüğe verirsin kesin :)
    @ExcellencE
    dosya uzantısı telefonun modeline göre .sisx yada .sis oluyor
    @Allura
    Karşı taraf senden şikayetçi olmadığı sürece suç değil :)

    -----------------------------
    suç.

    -----------------------------

    peki :)

    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    ExcellencE bunu yazdı:
    -----------------------------

    edit:  zümsükcüğüm hiç sanmıyorum 250 lirayı o gözlüğe vermeyeceğini :)


    ----------------------------- 

     

    tamm la abartma sanatı yaptım :D 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    ManiakRhifat bunu yazdı:
    -----------------------------
    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------
    ManiakRhifat bunu yazdı:
    -----------------------------
    @zumsuk
    buna vermezsin ama gözlüğe verirsin kesin :)
    @ExcellencE
    dosya uzantısı telefonun modeline göre .sisx yada .sis oluyor
    @Allura
    Karşı taraf senden şikayetçi olmadığı sürece suç değil :)

    -----------------------------
    suç.

    -----------------------------

    peki :)

    -----------------------------

     egonuda yendigimize göre hayırlı satışlar dilerim


    "
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------
    egonuda yendigimize göre hayırlı satışlar dilerim
    -----------------------------
    teşekkür ederim :)


    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PcK0
    PcK0's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek
    Sadece bu tür programLarı yazmak ya da buLundurmak suç değiL biLdiğim kadarıyLa. Satmanında kanunda yeri oLabiLir tam biLmiyorum. Eğitim şu bu adı aLtında bir çok trojan keyLogger tarzı programLar satıLmakta bu da benzer bir çatı(taktik :D) aLtında bu programda gayet satıLabiLir diye düşünüyorum. Bir daha inceLemek Lazım.

    Sadece bi imza..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutrakan_d
    tutrakan_d's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2011
    Erkek

    Beyler

    eski telefonum n70 ve telefonda boyle birsey oldugundan supheleniyorum

    uygulama yoneticisi gibi bisey kurdum orda herhangi bisey gorunmuyor. ama telefon ciddi yavasladi bugun de guncelleme yapiyorum filan dedi kasti kendini durdu

    iosmu bu guncelleme yapsin kendi kendini diye dusundum symbian s60 var uzerinde 

    eger boyle bisi varsa uzerinde bunu tespit etmem mumkunmudur fikri olan varmi dir ?

     

     

Toplam Hit: 6549 Toplam Mesaj: 28