folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Çay Tiryakileri Var Mı Aramızda?



Çay Tiryakileri Var Mı Aramızda?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    Hybris bunu yazdı

    benden fazla içeni henüz tanımadım. kokusundan çayın kaç saat önce demlendiğini söyleyebilirim.

    evde taze çayın olmadığı bir zaman dilimi yok. sadece dedem bazen benim kadar içiyo. 

    akşamları genelde dedem semaver yakar. akşam yemeğinin üzerine limonlu semaver çayı ve sigaranın üzerine keyif tanımam.

    kışın haftada birkaç bardak dışında su içmem. sadece çay içerim. 

    ama artık bünyeyi bozmaya başladı. ellerimde belirli belirsiz titreme oluyo. sigara&çay ikilisini azaltmam lazım.

    2 gün önce gece uyandığımda evde çay bitmişti. kaşıntı krizine girdim amk.

    Geçen tahribattan bir arkadaşla benim evde hem projeler üzerine fikir tsunamisi yaptık hemde dertleştik. Konuşurken bir demlik çay bitti. Sabah 3 gibi uyuyalım dedik, odalarımıza çekildik. Ben yine uyuyamadım, geldim baktım mutfağa çay makinasında hala çay var, termos bardağa koydum geçtim balkona. Çayı içtikten sonra gittim bebekler gibi uyudum amk...


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    sabah ogle aksam cay iciyorum, ama genelde acik oluyor, oteki turlu atesim cikuyo la :S

    bu arada bu caykurun caylari toz sekline gelmek uzere... kekik baharat boyundan baya uzaklastilar... icinde yaprak sapida mi var neyse beyaz beyaz.. sizdede boyle mi?

    benim.peder aksamlari katran gibi iciyo , 3 yemek kasigi tepeleme cay koyar bide yine de uyur :D


    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bende içiyodum eskiden 20 - 30 ama yararından cok zararını gördüm 3 - 5 bardak şimdi daha rahatım


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Gizemli
    By_Gizemli's avatar
    Banlanmış Üye
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    size tavsiyem içecekseniz kaçak çay için, kaçak çay gibisi yok ...

    aynı marijuana gibi tiryaki olursunuz, o kadar kesin konusuyorum.


    Hayat Boş , Vur Göte Çoşşşş.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exchanger
    exchanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2013
    Erkek

    Bu arada Bayce diye bir çay var bergamotlu, şiddetle tavsiye ediyorum. Trabzon'da okuyorum burda yok Adana'dan getirtiyorum millet benle dalga geçiyordu ilk başlar, sonra evime gelen Trabzonlular bile çaya hasta kaldı getirtmek istiyorlar. Bu kadar net konuşuyorum.

     

    Güne çayla başlamayınca inanılmaz bir baş ağrım oluyor, sizce gerçekten çaydan mıdır yoksa ben mi kuruntu yapıyorum?

    Arkadaş kaçak çay demiş, üniversiteye kadar hep kaçak çay içtim hala da memlekete gittiğimde evdekilerden dolayı kaçak çay içerim. Uzun süre yerli çay içip kaçağa geçince katran içiyormuşsunuz gibi oluyor ama neticede gerçekten kaçak çay gibisi yok. Kıvamı olsun lezzeti olsun çok farklı. Yerli çaya göre dişlerinizi çok daha çabuk sarılaştırıyor o da ayrı bir mesele tabi.

    İyisi mi ben gidip bir çay koyayım.


    "Dünyanın bütün kötülüklerine baş kaldır. Bazen senin iyiliğin başkasının kötülüğüne de olabilir. Kendi iyiliğine de baş kaldır..." Y.Kemal
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkiak
    furkiak's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2014
    Erkek

    içiyorsak sebebi var. Kaptan çay yolla

     

    Ne elinizden gidene ne de basiniza gelene uzulmeyin .. 

    Cay icin ,boşverin

     

    Herkesin Çayda Demlediği Bir Hayali Vardır..

     

    Ömür de bir çay içimi kadar... kalk çay koy hatun

     

    Rabbim sanki şu çayı şifa diye yaratmış;

    Her yuduma sıcacık, sohbet-muhabbet katmış.

     

    Kaç şeker atıyorsan at. 

    Yalnız içiyorsan, hep acı bir tadı vardır çayın..

     

    Çay Sen; Hüzün Ben,

    Dem Sen; Acı Ben,

    Muhabbet Sen; Umut Ben..

     

    Çay derdi şeker gibi eritir. 

    Bu yüzden çok aşıklar çayı şekersiz içer

     

    Benimle yaşlansana;

    Kitap okurum, çaylar demler, şiir yazarım sana..

     

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?

     

    Doğrudur;

    İstanbul şiir yazdırır, Ankara ise roman, Aşk ise çay demlettirir..

     

    Şimdi uzağım belki

    Ama belli mi olur

    Belki demli bir ''Çay'' kokusuyla gelirim

    Belki ''Yağmur'' olur yağarım şehrine. . .

     

    furkiak tarafından 14/Haz/14 19:36 tarihinde düzenlenmiştir

    Android Mobil Uygulama - Web Sitesi - Masaüstü Yazılım yapılır. Vitaminsiz Palyaço
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=_Wg1YuBLYRE


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    lşyerinde sırf dem ve şekersiz kupa çayım herzaman olur. Hergün bu şekilde enaz 3-4 kupa içerim.
    çaycı bana uyuz oluyor. Kupaya 2 marka veriyorum, o 3 hatta 4 marka istiyor. Sana verdiğim demle 10 bardak çay çıkarıyorum deyi duruyor. şeker kullanmadığımdan ona say desemde nafile.
    Olsada içsem.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Bende eskiden cok kahve içerdim.

    Bu sene nedense çaya yöneldim.

    Sürekli bilgisayar başında olduğumdan can sıkıntısına çay çay çay.

    Bakalım azaltmaya başladım yavaştan nereye kadar :D


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    çaysız gün geçmez.

Toplam Hit: 4451 Toplam Mesaj: 32