Çay Tiryakileri Var Mı Aramızda?
-
Hybris bunu yazdı
benden fazla içeni henüz tanımadım. kokusundan çayın kaç saat önce demlendiğini söyleyebilirim.
evde taze çayın olmadığı bir zaman dilimi yok. sadece dedem bazen benim kadar içiyo.
akşamları genelde dedem semaver yakar. akşam yemeğinin üzerine limonlu semaver çayı ve sigaranın üzerine keyif tanımam.
kışın haftada birkaç bardak dışında su içmem. sadece çay içerim.
ama artık bünyeyi bozmaya başladı. ellerimde belirli belirsiz titreme oluyo. sigara&çay ikilisini azaltmam lazım.
2 gün önce gece uyandığımda evde çay bitmişti. kaşıntı krizine girdim amk.
Geçen tahribattan bir arkadaşla benim evde hem projeler üzerine fikir tsunamisi yaptık hemde dertleştik. Konuşurken bir demlik çay bitti. Sabah 3 gibi uyuyalım dedik, odalarımıza çekildik. Ben yine uyuyamadım, geldim baktım mutfağa çay makinasında hala çay var, termos bardağa koydum geçtim balkona. Çayı içtikten sonra gittim bebekler gibi uyudum amk...
-
sabah ogle aksam cay iciyorum, ama genelde acik oluyor, oteki turlu atesim cikuyo la :S
bu arada bu caykurun caylari toz sekline gelmek uzere... kekik baharat boyundan baya uzaklastilar... icinde yaprak sapida mi var neyse beyaz beyaz.. sizdede boyle mi?
benim.peder aksamlari katran gibi iciyo , 3 yemek kasigi tepeleme cay koyar bide yine de uyur :D
-
bende içiyodum eskiden 20 - 30 ama yararından cok zararını gördüm 3 - 5 bardak şimdi daha rahatım
-
size tavsiyem içecekseniz kaçak çay için, kaçak çay gibisi yok ...
aynı marijuana gibi tiryaki olursunuz, o kadar kesin konusuyorum.
-
Bu arada Bayce diye bir çay var bergamotlu, şiddetle tavsiye ediyorum. Trabzon'da okuyorum burda yok Adana'dan getirtiyorum millet benle dalga geçiyordu ilk başlar, sonra evime gelen Trabzonlular bile çaya hasta kaldı getirtmek istiyorlar. Bu kadar net konuşuyorum.
Güne çayla başlamayınca inanılmaz bir baş ağrım oluyor, sizce gerçekten çaydan mıdır yoksa ben mi kuruntu yapıyorum?
Arkadaş kaçak çay demiş, üniversiteye kadar hep kaçak çay içtim hala da memlekete gittiğimde evdekilerden dolayı kaçak çay içerim. Uzun süre yerli çay içip kaçağa geçince katran içiyormuşsunuz gibi oluyor ama neticede gerçekten kaçak çay gibisi yok. Kıvamı olsun lezzeti olsun çok farklı. Yerli çaya göre dişlerinizi çok daha çabuk sarılaştırıyor o da ayrı bir mesele tabi.
İyisi mi ben gidip bir çay koyayım. -
içiyorsak sebebi var. Kaptan çay yolla
Ne elinizden gidene ne de basiniza gelene uzulmeyin ..
Cay icin ,boşverin
Herkesin Çayda Demlediği Bir Hayali Vardır..
Ömür de bir çay içimi kadar... kalk çay koy hatun
Rabbim sanki şu çayı şifa diye yaratmış;
Her yuduma sıcacık, sohbet-muhabbet katmış.
Kaç şeker atıyorsan at.
Yalnız içiyorsan, hep acı bir tadı vardır çayın..
Çay Sen; Hüzün Ben,
Dem Sen; Acı Ben,
Muhabbet Sen; Umut Ben..
Çay derdi şeker gibi eritir.
Bu yüzden çok aşıklar çayı şekersiz içer
Benimle yaşlansana;
Kitap okurum, çaylar demler, şiir yazarım sana..
adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
Doğrudur;
İstanbul şiir yazdırır, Ankara ise roman, Aşk ise çay demlettirir..
Şimdi uzağım belki
Ama belli mi olur
Belki demli bir ''Çay'' kokusuyla gelirim
Belki ''Yağmur'' olur yağarım şehrine. . .
furkiak tarafından 14/Haz/14 19:36 tarihinde düzenlenmiştir -
-
lşyerinde sırf dem ve şekersiz kupa çayım herzaman olur. Hergün bu şekilde enaz 3-4 kupa içerim.
çaycı bana uyuz oluyor. Kupaya 2 marka veriyorum, o 3 hatta 4 marka istiyor. Sana verdiğim demle 10 bardak çay çıkarıyorum deyi duruyor. şeker kullanmadığımdan ona say desemde nafile.
Olsada içsem. -
Bende eskiden cok kahve içerdim.
Bu sene nedense çaya yöneldim.
Sürekli bilgisayar başında olduğumdan can sıkıntısına çay çay çay.
Bakalım azaltmaya başladım yavaştan nereye kadar :D
-
çaysız gün geçmez.
