C&C Generals Lan Sorunu
-
ii aksamlar arkadaslar ya bu oyunu yukluyorum landan arkadaslar bırbırmızıde goruyorz fakat arkadas kurdugum oyuna gırmeye calıstıgında ya dıyo zamna asımına ugradı yada dıyo ıkı bılgısayar arassında kara lıstemı var oole bısıı yazıyo bu konuda yardımcı olabılecek arkadaslar varsa sevınırım hamachı falan demeyın onuda denedım oda oluyo oyunların ıkısıde1,08 surumunde arkadaslar.
-
zero hour kur
-
zero yu kurunca sorun kalkarmı dıyosun ?
-
ikinizde aynı işletim sistemi mi kullanıosunuz hocam ?
-
ewet kardesım ıkımızde de vista var ama onda busıness var bende home premıum
-
ben geçen sene ew arkadaşımla oynamaya çalıştıım zaman olmuodu onda vista bende xp wardı nese sildi vistayı xp sp3 yaptık onada çatır çatır oynadık yani bilmiorum sorun bu olabilir wersionları eşitleyin
-
network ayarlarında guvenlik duvarını kaldır hocam..
-
güvenlik duvar ıdıye bıseıı kalmadı saten :D zeroyu yukledık antı-vir lerı kapadık :S sımdı zeroyu deneyecem umarım olur :(
-
Vista klasiği... Ms nin sitesinde Bir yama vardı onu indiriyordun onu kuruyordun bazılarında sorun kalkıyordu bazılarında kalkmıyordu yama adını tahırlamıyorum. Bir ara başıma geldi gözünü sevdiğimin xp si...
-
o da olmazsa IPX/SPX protokolunu kurup dene bir de hocam.
-
oyunda ben dıger pcyı gorebılıyorum ama dıger pc benı goremıyo ben kuruyorum o gırsın dıyorum oyuna bu seferde ağ zaman asımı dıyo 1.08 yuklu 1.04 u cekıyorum oda olmuyo yuklemıy kaldırıp bastan mı kursam :S bu sefer sadece 1.04 mu yuklesem ne dıyosunuz arkadaslar
