C&C Generals Lan Sorunu
-
Network için sagenin yazdığı cracki yaptınmı?
-
yok abı crak gomedım kı :S ne crakı :S
acaba format mı ceksek 2 pcye :S
-
ILKER06 bunu yazdı:
-----------------------------
yok abı crak gomedım kı :S ne crakı :S
acaba format mı ceksek 2 pcye :S
-----------------------------oha hocam abartmaya gerek yok format falan :D landan deilde hamachiden deneyin bi
-
vista homepre-xp pro sp3 oynanıyor güvenlik duvarı problem oluyo kapatmada izin ver oyunlara game.exe miydi .bat mıydı tam hatırlamıyorum onlara izin ver
-
valla oyun ıcın abartırım hocaa :D kıbrısta baska yapacak bısıı yok :S:D en ıısı fromat bı cekeyım yazarım aksama durumu sıze :D
Toplam Hit: 3546 Toplam Mesaj: 16
