CD"Den Çalışan XP Türkçe

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mostwanted
    mostwanted's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2008
    Erkek
    emeğine sağlık
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    çalışmıyor arkadaşım

    elinde cd' den çalışan türkçe xp olan varsa upload yapabilirmi acaba ?

     

    Teşekkürler.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    şimdi bu cdden çalışıyor.İlk olarak nero yüklü deilse nasıl yüklencek aklıma geldi sonra cdye yazmadan yüklenebileceğini düşündüm.Ama adamın haricihddsi yok cdden açtı yedekleri boş cdye alcak tek cd sürücüsü var nolcak :D

    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    Yurdum İnsanı USB Bellek Yaratmış Kullanasın Diye (:

    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    ses kartı ve etherneti görmedi görse idi iyidi.

    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    dengesiz bunu yazdı:
    -----------------------------

    eyvallah kardeş nasıl bişi bu driverları falan otomatik tanıyomu

    ne bilim wriless falan otomatik tanıyomu neler var içinde tam olarak


    -----------------------------
    içinde cd yazma araçları,disk bölümleme araşları gibi şeyler var.çöken pclkeri kurtarmak için kullanılıyor genelde. ses kartı,ethernet,tv kartı vs. şeyleri tanımıyor







    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    nazmanya bunu yazdı:
    -----------------------------
    hacılar o dosyayı boşuna indirmeyin. bart pe diye bir program var onu indirin (zaten oda bart pede yapılmış). bart pe ile xp cdniz(orjnal korsan farketmez) varsa kendiniz yapabilirsiniz.
    -----------------------------

    nLite var?


    -----------------------------

    bartpe ile cdden çalışan windows yaparsın
    nlite ile kırpılmış,YÜKLENEN windows yaparsın







    manfolder bunu yazdı:
    -----------------------------
    ses kartı ve etherneti görmedi görse idi iyidi.
    -----------------------------

    ethernet'i gören network destekli bir sürümü var.internete çıkış yapıp dosyalarını ağdan ya da FTP'den yedekleme yapabiliyorsun.ancak ses için içine driverlarını koymak gerekliymiş.yapılamayan bişiy değiil ama dvd boyutunda olur dedi. yani bir cd'yi aşıyor boyutu




    ---------------------------------------------------------------------

    tnctr.com adresinde modifiye edilmiş işletim sistemleri forumunda bu gibi bir sürü çalışma var.
    F_S_M nickli birisinin yaptığı minixp'ye benziyor resimler.network destekli sürümü ordan bulabilirsiniz.
    bu pc'yi network destekli cd'den yedekledim hatta :D

    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Bi yerden buldum indirdim çalışıyor arkadaşlar hemde gayet sağlam birşey yapmışlar network falan filan hepsi çalışıyor.

     

    http://rs51.rapidshare.com/files/12350799/wxpe_17012006_tnctr_.part1.exe

    http://rs48.rapidshare.com/files/12351240/wxpe_17012006_tnctr_.part2.rar


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    sağol fakat bi arkdaşın dediğine göre çalışmıyomuş kumanaga senin verdiğin linkte bunda bulunan araçlar var mı ?
Toplam Hit: 2798 Toplam Mesaj: 19