CD"Den Çalışan XP Türkçe
-
emeğine sağlık
-
çalışmıyor arkadaşım
elinde cd' den çalışan türkçe xp olan varsa upload yapabilirmi acaba ?
Teşekkürler.
-
şimdi bu cdden çalışıyor.İlk olarak nero yüklü deilse nasıl yüklencek aklıma geldi sonra cdye yazmadan yüklenebileceğini düşündüm.Ama adamın haricihddsi yok cdden açtı yedekleri boş cdye alcak tek cd sürücüsü var nolcak :D
-
Yurdum İnsanı USB Bellek Yaratmış Kullanasın Diye (:
-
ses kartı ve etherneti görmedi görse idi iyidi.
-
dengesiz bunu yazdı:
-----------------------------eyvallah kardeş nasıl bişi bu driverları falan otomatik tanıyomu
ne bilim wriless falan otomatik tanıyomu neler var içinde tam olarak
-----------------------------
içinde cd yazma araçları,disk bölümleme araşları gibi şeyler var.çöken pclkeri kurtarmak için kullanılıyor genelde. ses kartı,ethernet,tv kartı vs. şeyleri tanımıyor
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------nazmanya bunu yazdı:
-----------------------------
hacılar o dosyayı boşuna indirmeyin. bart pe diye bir program var onu indirin (zaten oda bart pede yapılmış). bart pe ile xp cdniz(orjnal korsan farketmez) varsa kendiniz yapabilirsiniz.
-----------------------------nLite var?
-----------------------------
bartpe ile cdden çalışan windows yaparsın
nlite ile kırpılmış,YÜKLENEN windows yaparsın
manfolder bunu yazdı:
-----------------------------
ses kartı ve etherneti görmedi görse idi iyidi.
-----------------------------
ethernet'i gören network destekli bir sürümü var.internete çıkış yapıp dosyalarını ağdan ya da FTP'den yedekleme yapabiliyorsun.ancak ses için içine driverlarını koymak gerekliymiş.yapılamayan bişiy değiil ama dvd boyutunda olur dedi. yani bir cd'yi aşıyor boyutu
---------------------------------------------------------------------
tnctr.com adresinde modifiye edilmiş işletim sistemleri forumunda bu gibi bir sürü çalışma var.
F_S_M nickli birisinin yaptığı minixp'ye benziyor resimler.network destekli sürümü ordan bulabilirsiniz.
bu pc'yi network destekli cd'den yedekledim hatta :D -
Bi yerden buldum indirdim çalışıyor arkadaşlar hemde gayet sağlam birşey yapmışlar network falan filan hepsi çalışıyor.
http://rs51.rapidshare.com/files/12350799/wxpe_17012006_tnctr_.part1.exe
http://rs48.rapidshare.com/files/12351240/wxpe_17012006_tnctr_.part2.rar
-
sağol fakat bi arkdaşın dediğine göre çalışmıyomuş kumanaga senin verdiğin linkte bunda bulunan araçlar var mı ?
