Cdsiz IIS Kurulumu
-
1- Dosyamızı indiriyoruz...
http://www.multidesk.be/upload/faqs/105/Hulpbestanden_IIS.rar (7.97 mb )
2- İndirdikten sonra C:\WINDOWS\INF\SYSOC.INF dosyasında iis=iis.dll,OcEntry,iis.inf,hide,7 satırı yerine iis=iis2.dll,OcEntry,iis2.inf,,7 yazdıktan sonra kaydedip çıkıyoruz.
3-İndirdiğimiz klasördeki IIS2.INF dosyasını C:\WINDOWS\INF kalsörüne IIS2.DLL dosyasını C:\WINDOWS\SYSTEM32\SETUP klasörüne atıyoruz
4- Program Ekle/Kaldır dan Windows bileşenlerini Ekle/Kaldır a tıklıyoruz
5- Gelen pencereden IIS yi seçili hale getirdikten sonra ayrıntılara tıklıyoruz ve şu bileşenleri seçiyoruz * Common Files * Internet Information Services Snap-in * Internet Services Manager * World Wide Web Server
6- Tamam a tıklayıp İleri ye tıklıyoruz.
7- Bizden XP cd sini istediğinde Tamam a tıklıyoruz ve Gözat'a tıklayıp indirdiğimiz dosyada bestanden klasörüne girip gözüken dosyayı seçip tamam diyoruz. Sonra tekrar dosya isticek aynı işlemi yapıp tamam diyoruz. Daha sonra kendisi bulacaktır bi kaç defa yapabilrsiniz bu işlemi olmadı Allah Allah demeyin.
8- Başlat -> Programlar -> Administrative Tools -> Internet Information Services e tıklıyoruz ve makinede IIS 5.1 kurulu olduğunu görüp seviniyoruz
10- dosyalarımızı C:\Inetpub\wwwroot klasörüne atıp gezgine http://localhost yazarak sunucumuza erişebiliyoruz
---------------------
eski konulara baktım şöyle bi,işe yarar bişey çıkmadı,bu dökümanı buldum paylaştım bende.benim gibi ihtiyacı olan çıkar belki :D
-
Tam emin değilim emeğinede saygısızlık etmim ama şunu sölim cdsiz iis kurulumlarının sorun lu olduğu konusunda bir çok söylenti var.
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
1- Dosyamızı indiriyoruz... http://www.multidesk.be/upload/faqs/105/Hulpbestanden_IIS.rar (7.97 mb ) 2- İndirdikten sonra C:\WINDOWS\INF\SYSOC.INF dosyasında iis=iis.dll,OcEntry,iis.inf,hide,7 satırı yerine iis=iis2.dll,OcEntry,iis2.inf,,7 yazdıktan sonra kaydedip çıkıyoruz. 3-İndirdiğimiz klasördeki IIS2.INF dosyasını C:\WINDOWS\INF kalsörüne IIS2.DLL dosyasını C:\WINDOWS\SYSTEM32\SETUP klasörüne atıyoruz 4- Program Ekle/Kaldır dan Windows bileşenlerini Ekle/Kaldır a tıklıyoruz 5- Gelen pencereden IIS yi seçili hale getirdikten sonra ayrıntılara tıklıyoruz ve şu bileşenleri seçiyoruz * Common Files * Internet Information Services Snap-in * Internet Services Manager * World Wide Web Server 6- Tamam a tıklayıp İleri ye tıklıyoruz. 7- Bizden XP cd sini istediğinde Tamam a tıklıyoruz ve Gözat'a tıklayıp indirdiğimiz dosyada bestanden klasörüne girip gözüken dosyayı seçip tamam diyoruz. Sonra tekrar dosya isticek aynı işlemi yapıp tamam diyoruz. Daha sonra kendisi bulacaktır bi kaç defa yapabilrsiniz bu işlemi olmadı Allah Allah demeyin. 8- Başlat -> Programlar -> Administrative Tools -> Internet Information Services e tıklıyoruz ve makinede IIS 5.1 kurulu olduğunu görüp seviniyoruz 10- dosyalarımızı C:\Inetpub\wwwroot klasörüne atıp gezgine http://localhost yazarak sunucumuza erişebiliyoruz --------------------- eski konulara baktım şöyle bi,işe yarar bişey çıkmadı,bu dökümanı buldum paylaştım bende.benim gibi ihtiyacı olan çıkar belki :D
-----------------------------home edition'da sorun çıkabilir, kafayı sıyırtmayın xD
professional'da sorunsuz olur.
-
doğrudur.bi bilgim yok :) elimdeki cdden kuramadım iisyi,ararken bunu buldum,paylaşayım dedim sadece
-
neyse ya herşeyde zaten bir bahanemiz hazır :D emeğine sağlık söylentilere kulak asmayıp denemek lazım neyseki bende zaten .net vs yüklü ihtiyacım olmuyor pek :D
-
Bende bunu kullanmadım zaten :D microsoftun sitesinde exe halinde iis 6 kurulumu var 6mbmı ne,onu yükledim ama çalıştırmıyo :F neyse kurcalaya kurcalaya çözücem inş. :D
-
eğer sorun olursa elle kurulan iis 5.1 üzerine microsoftun web sitesinden indirilen iis 6.0 kurulursa sorun kalmıyor .. win7 de dvdsiz iis kurulabiliyor bunları da not olarak ekleyeyim.
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------eğer sorun olursa elle kurulan iis 5.1 üzerine microsoftun web sitesinden indirilen iis 6.0 kurulursa sorun kalmıyor .. win7 de dvdsiz iis kurulabiliyor bunları da not olarak ekleyeyim.
-----------------------------
direk iis6 kurunca iş görürmü? çünkü tırmalayıp duruyorum ama olmuyo -
direk kurmazsın hocam yama çünkü o öncelikle kurulu bir iis nin eski sürümü lazım. kuramıyorsan sana tavsiyem xp cdsi indir netten klasöre aç öyle kurabilirsin home editiona kurmaya çalışıyorsan kasma hiç :D
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
Bende bunu kullanmadım zaten :D microsoftun sitesinde exe halinde iis 6 kurulumu var 6mbmı ne,onu yükledim ama çalıştırmıyo :F neyse kurcalaya kurcalaya çözücem inş. :D
-----------------------------o microsoftun sitesindeki IIS resource tools mu ne öyle bir şey, ufak ve basit asp scriptler deneyeceksen, ücretsiz baby webserver adında (adı yanlış değilse) bir yazılım vardı, kurulumsuz, çift tıkla ve start server de, direk local üzerinde çalışıyor asp dosyaları.
not: bahsettiğim programı deneyeceksen, IIS'ı bahsettiğin yöntemle kurabildiysen, cmd'den net stop iisadmin komutuyla yerel hizmeti durdur, 80 portu boşalsın.
-
professional sp2 yüklü.lanet cd eskidi,okunmuyo bazı kısımları yükleyemedim :F
