Cdsiz IIS Kurulumu
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
professional sp2 yüklü.lanet cd eskidi,okunmuyo bazı kısımları yükleyemedim :F
-----------------------------ne güzel işte, bir xp iso indir, sanallaştır bir yazılım ile, kur ordan, inf ile filan uğraşma?
-
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------wasd bunu yazdı:
-----------------------------
Bende bunu kullanmadım zaten :D microsoftun sitesinde exe halinde iis 6 kurulumu var 6mbmı ne,onu yükledim ama çalıştırmıyo :F neyse kurcalaya kurcalaya çözücem inş. :D
-----------------------------o microsoftun sitesindeki IIS resource tools mu ne öyle bir şey, ufak ve basit asp scriptler deneyeceksen, ücretsiz baby webserver adında (adı yanlış değilse) bir yazılım vardı, kurulumsuz, çift tıkla ve start server de, direk local üzerinde çalışıyor asp dosyaları.
not: bahsettiğim programı deneyeceksen, IIS'ı bahsettiğin yöntemle kurabildiysen, cmd'den net stop iisadmin komutuyla yerel hizmeti durdur, 80 portu boşalsın.
-----------------------------
baby webserverı biliyorum ama iis kurayım dedim.kendim kod yazıp deniyicem -
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------wasd bunu yazdı:
-----------------------------
professional sp2 yüklü.lanet cd eskidi,okunmuyo bazı kısımları yükleyemedim :F
-----------------------------ne güzel işte, bir xp iso indir, sanallaştır bir yazılım ile, kur ordan, inf ile filan uğraşma?
-----------------------------
kota dolu olunca.. :D 64bit çekmiştim bi ara,o cdden deniyicem şimdi -
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
professional sp2 yüklü.lanet cd eskidi,okunmuyo bazı kısımları yükleyemedim :F
-----------------------------ne güzel işte, bir xp iso indir, sanallaştır bir yazılım ile, kur ordan, inf ile filan uğraşma?
-----------------------------
kota dolu olunca.. :D 64bit çekmiştim bi ara,o cdden deniyicem şimdi
-----------------------------anladım,
keşke yardım etmenin başka bi yolu olsa :(
-
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------wasd bunu yazdı:
-----------------------------
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
professional sp2 yüklü.lanet cd eskidi,okunmuyo bazı kısımları yükleyemedim :F
-----------------------------ne güzel işte, bir xp iso indir, sanallaştır bir yazılım ile, kur ordan, inf ile filan uğraşma?
-----------------------------
kota dolu olunca.. :D 64bit çekmiştim bi ara,o cdden deniyicem şimdi
-----------------------------anladım,
keşke yardım etmenin başka bi yolu olsa :(
-----------------------------
--------- Başlat >> Çalıştır kutusunun içine %windir%\security\database\ yazıp, ilgili dizinin explorer ile açılmasını sağlayın. "secedit.sdb" dosyasının yedeğini alın (sağ tıklayıp, kopyala komutunu verebilirsiniz) Başlat >> Çalıştır içine "cmd" komutunu yazarak, komut satırını açın. Komut satırına şu komutu girin: esentutl /p %windir%\security\database\secedit.sdb Çıkan uyarı diyaloğunu onaylayıp, onarma işlemini başlatın. Artık IIS kurulumuna devam edebilirsiniz. --------- bunu yapınca oldu :) staxmem.dl_ dosyasını kopyalayamıyodu ama sonunda becerdim :P -
iis i vistaya nasıl kurucaz peki?
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
professional sp2 yüklü.lanet cd eskidi,okunmuyo bazı kısımları yükleyemedim :F
-----------------------------ne güzel işte, bir xp iso indir, sanallaştır bir yazılım ile, kur ordan, inf ile filan uğraşma?
-----------------------------
kota dolu olunca.. :D 64bit çekmiştim bi ara,o cdden deniyicem şimdi
-----------------------------anladım,
keşke yardım etmenin başka bi yolu olsa :(
-----------------------------
--------- Başlat >> Çalıştır kutusunun içine %windir%\security\database\ yazıp, ilgili dizinin explorer ile açılmasını sağlayın. "secedit.sdb" dosyasının yedeğini alın (sağ tıklayıp, kopyala komutunu verebilirsiniz) Başlat >> Çalıştır içine "cmd" komutunu yazarak, komut satırını açın. Komut satırına şu komutu girin: esentutl /p %windir%\security\database\secedit.sdb Çıkan uyarı diyaloğunu onaylayıp, onarma işlemini başlatın. Artık IIS kurulumuna devam edebilirsiniz. --------- bunu yapınca oldu :) staxmem.dl_ dosyasını kopyalayamıyodu ama sonunda becerdim :P
-----------------------------sevindim, hadi kolay gele.
IIS yöneticisinden üst yolları etkinleştirmeyi unutma, ../ için, insanın aklına geç geliyor bazen kafayı yedirtiyor :) bir de IE seçeneklerinden hataları açıklattır
-
sağolasın :) ayarlarını yaparım şimdi :)
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
sağolasın :) ayarlarını yaparım şimdi :)
-----------------------------rica ederim, buralardayım eğer gerek duyarsan.
-
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
sağolasın :) ayarlarını yaparım şimdi :)
-----------------------------rica ederim, buralardayım eğer gerek duyarsan.
-----------------------------çok sağol şimdilik bişey kalmadı :) ayarını yaptım,klasik "merhaba dünya" yazısını ekranda gördüm :D şimdi dil çalışmak kaldı,görsel eğitim,kitaplar,kaynak kodlar fln köşede bekliyodu zaten :) yardıma ihtiyacım olursa danışırım :)
