Cdsiz IIS Kurulumu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------
    professional sp2 yüklü.lanet cd eskidi,okunmuyo bazı kısımları yükleyemedim :F
    -----------------------------

    ne güzel işte, bir xp iso  indir, sanallaştır bir yazılım ile, kur ordan, inf ile filan uğraşma?


    Twitter: @CanKirca
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bende bunu kullanmadım zaten :D microsoftun sitesinde exe halinde iis 6 kurulumu var 6mbmı ne,onu yükledim ama çalıştırmıyo :F neyse kurcalaya kurcalaya çözücem inş. :D
    -----------------------------

    o microsoftun sitesindeki IIS resource tools mu ne öyle bir şey, ufak ve basit asp scriptler deneyeceksen, ücretsiz baby webserver adında (adı yanlış değilse) bir yazılım vardı, kurulumsuz, çift tıkla ve start server de, direk local üzerinde çalışıyor asp dosyaları.

    not: bahsettiğim programı deneyeceksen, IIS'ı bahsettiğin yöntemle kurabildiysen, cmd'den net stop iisadmin komutuyla yerel hizmeti durdur, 80 portu boşalsın.


    -----------------------------
    baby webserverı biliyorum ama iis kurayım dedim.kendim kod yazıp deniyicem

    :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------
    professional sp2 yüklü.lanet cd eskidi,okunmuyo bazı kısımları yükleyemedim :F
    -----------------------------

    ne güzel işte, bir xp iso  indir, sanallaştır bir yazılım ile, kur ordan, inf ile filan uğraşma?


    -----------------------------
    kota dolu olunca.. :D 64bit çekmiştim bi ara,o cdden deniyicem şimdi

    :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------
    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------
    professional sp2 yüklü.lanet cd eskidi,okunmuyo bazı kısımları yükleyemedim :F
    -----------------------------

    ne güzel işte, bir xp iso  indir, sanallaştır bir yazılım ile, kur ordan, inf ile filan uğraşma?


    -----------------------------
    kota dolu olunca.. :D 64bit çekmiştim bi ara,o cdden deniyicem şimdi

    -----------------------------

    anladım,

    keşke yardım etmenin başka bi yolu olsa :(


    Twitter: @CanKirca
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------
    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------
    professional sp2 yüklü.lanet cd eskidi,okunmuyo bazı kısımları yükleyemedim :F
    -----------------------------

    ne güzel işte, bir xp iso  indir, sanallaştır bir yazılım ile, kur ordan, inf ile filan uğraşma?


    -----------------------------
    kota dolu olunca.. :D 64bit çekmiştim bi ara,o cdden deniyicem şimdi

    -----------------------------

    anladım,

    keşke yardım etmenin başka bi yolu olsa :(


    -----------------------------
    --------- Başlat >> Çalıştır kutusunun içine %windir%\security\database\ yazıp, ilgili dizinin explorer ile açılmasını sağlayın. "secedit.sdb" dosyasının yedeğini alın (sağ tıklayıp, kopyala komutunu verebilirsiniz) Başlat >> Çalıştır içine "cmd" komutunu yazarak, komut satırını açın. Komut satırına şu komutu girin: esentutl /p %windir%\security\database\secedit.sdb Çıkan uyarı diyaloğunu onaylayıp, onarma işlemini başlatın. Artık IIS kurulumuna devam edebilirsiniz. --------- bunu yapınca oldu :) staxmem.dl_ dosyasını kopyalayamıyodu ama sonunda becerdim :P

    :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    neyzen
    giriftzen
    giriftzen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    iis i  vistaya nasıl kurucaz peki?


    dokunmak sanattır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------
    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------
    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------
    professional sp2 yüklü.lanet cd eskidi,okunmuyo bazı kısımları yükleyemedim :F
    -----------------------------

    ne güzel işte, bir xp iso  indir, sanallaştır bir yazılım ile, kur ordan, inf ile filan uğraşma?


    -----------------------------
    kota dolu olunca.. :D 64bit çekmiştim bi ara,o cdden deniyicem şimdi

    -----------------------------

    anladım,

    keşke yardım etmenin başka bi yolu olsa :(


    -----------------------------
    --------- Başlat >> Çalıştır kutusunun içine %windir%\security\database\ yazıp, ilgili dizinin explorer ile açılmasını sağlayın. "secedit.sdb" dosyasının yedeğini alın (sağ tıklayıp, kopyala komutunu verebilirsiniz) Başlat >> Çalıştır içine "cmd" komutunu yazarak, komut satırını açın. Komut satırına şu komutu girin: esentutl /p %windir%\security\database\secedit.sdb Çıkan uyarı diyaloğunu onaylayıp, onarma işlemini başlatın. Artık IIS kurulumuna devam edebilirsiniz. --------- bunu yapınca oldu :) staxmem.dl_ dosyasını kopyalayamıyodu ama sonunda becerdim :P
    -----------------------------

    sevindim, hadi kolay gele.

    IIS yöneticisinden üst yolları etkinleştirmeyi unutma, ../ için, insanın aklına geç geliyor bazen kafayı  yedirtiyor :) bir de IE seçeneklerinden hataları açıklattır


    Twitter: @CanKirca
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    sağolasın :) ayarlarını yaparım şimdi :)


    :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    sağolasın :) ayarlarını yaparım şimdi :)


    -----------------------------

    rica ederim, buralardayım eğer gerek duyarsan.


    Twitter: @CanKirca
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    sağolasın :) ayarlarını yaparım şimdi :)


    -----------------------------

    rica ederim, buralardayım eğer gerek duyarsan.


    -----------------------------

    çok sağol şimdilik bişey kalmadı :) ayarını yaptım,klasik "merhaba dünya" yazısını ekranda gördüm :D şimdi dil çalışmak kaldı,görsel eğitim,kitaplar,kaynak kodlar fln köşede bekliyodu zaten :) yardıma ihtiyacım olursa danışırım :)


    :)
Toplam Hit: 4022 Toplam Mesaj: 23