Cebit 2006 T-Shirt Tasarım Hakkında
-
Şimdi beyler madem tshirt baskı olayına girdik ben diyorum ki böyle bi tshirti almışken bari güzel bişey olsun (tasarım açısından)
sorci ile de görüştüm eğer bu tasarımı beğenirseniz bunu yollatacaz adamlara yok daha değişik bişey olsun diyosanız sizin isteğinize göre tasarlayalım sonuçta hepimiz giyecez bunu
http://img224.imageshack.us/my.php?image=abowabowcopyjd2.jpg
aha bu -
Diğeri daha giyinebilir tarzdan hoja. Açıkçası bu tasarım beni bozar.
-
siyah beyaz geç diğeri daha iyi ve önünde www.tahribat.com yazması çok bok tan
-
Bencede diğei daha iyi.Yandaki şekiller hoş değil..Reklam yapar gibi de tahribat.com yazması iyi değil.
-
evet ilk tasarım daha iyi hem biraz daha canlı göze hoş geliyo.
gerek yok yeni tasarımlara. -
bunu begenmedim açıkçası dieri zaten daha eski bi tasarımdı gecen ay da dolasıodu ama bu zamana kalmıştı.ilki daha ii bence.
-
abü yok satanistler gibi oluyor biraz tamam biz bilyoruzda yanlış anlaşılıyor digeri daha iyi
-
la olum öbürü daha güsel bencede şhey diecem bu tişört resimde durduğu gibi üstümde durmassa bosuşuruss :D
-
eskisinin arka tartafına o kuru kafayı yerleştirirseniz sadece super olur :DD:
-
orda ufak TBT yazan logo varya onu öteki t-hist e koyun bence super olur
-
su tsortun bosunu verinde bizde calisalim
Toplam Hit: 3140 Toplam Mesaj: 27
