Cebit 2006 T-Shirt Tasarım Hakkında
-
bu tasarım metalci gibi olmuş :D arabesk dinleyen müridleri de düşünmek gerek önceki üzerinde font değişiklikleriyle hallederiz güzel olur buna gerek yok
-
peki o zaman.
anlaşılan cebit 2006da tahribat çocuk şenliğine dönecek desenize
basıldığı zaman beğenmezseniz ben şimdiden söyleyeyim dedim. -
cebit 2007 T-shirt tasarım diye bi başlık açılsın.
bu sefer gelecek senenin t-shirt tasarımlarını biz yapalım.
tabi gelecek sene bu işi üstlenecek bi babayiğit çıkarsa :) -
diğeri daha iyi hacım
-
bu yılın t-shirtü bence sorcererin açmış oldugu konuda verdiği t-shirt olsun..çünkü çok kişi begendi ve almak için ismini yazdırdı..ayrı bir konu açalım o zaman gelecek yıl ya da kış mevsimi için tasarımlarımızı orada sergileyelim sonra tasarımlara verilen oylara göre bir seçim yapılsın ve isteyen onları satın alsın..
Dipnot: tataryigitin dediği bi bakıma doğru..metalci gibi olmuş bu tasarım..:) -
arkadaşlar bakın sorci ile konuştum ordaki gördüğünüz tshirt ekranda gözüktüğü gibi olmayacak yani o yazı tipi öyle dağınık olamazmış
herneyse kişisel zevkler farklıdır ama çok garipsedim açıkçası ,metalci gibi ,ayy o kurukafa ne öyle gibi tepkiler beklemezdim sonuçta adı üstünde burası tahribat.com
madem böyle renkli şeyleri seviyosnuuz biraz değiştirdim bi de ona bakın
http://img80.imageshack.us/img80/1390/amaninhc4.jpg -
babacan ilk t-shirte tbt logosunu yapıştırın olsun bitsin..
-
1.nin kafatası hariç bence züper
2. olmamış :) -
Yaw tmam bu sefer yazı tarzı ve renkleri güzel ama şu yandaki desenlerden kurtar şu Tshirtü be..Hoş durmadığını düşünüyorum.Spor elbiseye eski model bi hava katmış alakasız da kaçmış kısmen..
-
Kreston yanlış anlama ben metal ci şeyleri de giyerim :) ben onu şakasına dedim..
bu yaptıgın ikinci tasarım süper ama yandaki çerçeveleri kaldır yerine değişik bişey koy ya da boş bırak daha güzel olur..
Toplam Hit: 3134 Toplam Mesaj: 27
