folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Cebit 2006 T-Shirt Tasarım Hakkında



Cebit 2006 T-Shirt Tasarım Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    bu tasarım metalci gibi olmuş :D arabesk dinleyen müridleri de düşünmek gerek önceki üzerinde font değişiklikleriyle hallederiz güzel olur buna gerek yok
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    peki o zaman.

    anlaşılan cebit 2006da tahribat çocuk şenliğine dönecek desenize

    basıldığı zaman beğenmezseniz ben şimdiden söyleyeyim dedim.

    Zimbabwe
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengeee
    dengeee's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    cebit 2007 T-shirt tasarım diye bi başlık açılsın.
    bu sefer gelecek senenin t-shirt tasarımlarını biz yapalım.
    tabi gelecek sene bu işi üstlenecek bi babayiğit çıkarsa :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hMhM
    hMhM's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    diğeri daha iyi hacım

    kenarda köşede takılırım ben
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    bu yılın t-shirtü bence sorcererin açmış oldugu konuda verdiği t-shirt olsun..çünkü çok kişi begendi ve almak için ismini yazdırdı..ayrı bir konu açalım o zaman gelecek yıl ya da kış mevsimi için tasarımlarımızı orada sergileyelim sonra tasarımlara verilen oylara göre bir seçim yapılsın ve isteyen onları satın alsın..

    Dipnot: tataryigitin dediği bi bakıma doğru..metalci gibi olmuş bu tasarım..:)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    arkadaşlar bakın sorci ile konuştum ordaki gördüğünüz tshirt ekranda gözüktüğü gibi olmayacak yani o yazı tipi öyle dağınık olamazmış

    herneyse kişisel zevkler farklıdır ama çok garipsedim açıkçası ,metalci gibi ,ayy o kurukafa ne öyle gibi tepkiler beklemezdim sonuçta adı üstünde burası tahribat.com

    madem böyle renkli şeyleri seviyosnuuz biraz değiştirdim bi de ona bakın

    http://img80.imageshack.us/img80/1390/amaninhc4.jpg

    Zimbabwe
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    babacan ilk t-shirte tbt logosunu yapıştırın olsun bitsin..

    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    1.nin kafatası hariç bence züper
    2. olmamış :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    Yaw tmam bu sefer yazı tarzı ve renkleri güzel ama şu yandaki desenlerden kurtar şu Tshirtü be..Hoş durmadığını düşünüyorum.Spor elbiseye eski model bi hava katmış alakasız da kaçmış kısmen..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Kreston yanlış anlama ben metal ci şeyleri de giyerim :) ben onu şakasına dedim..
    bu yaptıgın ikinci tasarım süper ama yandaki çerçeveleri kaldır yerine değişik bişey koy ya da boş bırak daha güzel olur..
Toplam Hit: 3134 Toplam Mesaj: 27