folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Cem Garipoğlu Neden Hala Bulunamıyor !!



Cem Garipoğlu Neden Hala Bulunamıyor !!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar..

    Gerçekten çok sinirlendim artık Münevver Karabulut cinayetinin katil zanlısı olarak aranan Cem Garipoğlu neden hala bulunamıyor ?

    artık çok kanıma dokunmaya başladı..

    sonuçta bizimde başımıza geldiğini düşünecek olursak gerçekten aşırı derecede kana dokunucu bir melese..

    parçalara ayrılarak çöp konteynırına atılan sizin akrabanız, kızınız olsaydı ne düşünürdünüz ?

    bu meseleye çok ciddi bir durumda takmış durumdayım..

    artık bu işin içinde bir para mı dönüyor birşey mi war bilmiyorum fakat artık interpol bile arıyor ve bulamıyorsa mutlaka birşey wardır...

    5 aydan beri bu anne babaya yazık artık ya !

    yorumlarınızı bekliyorum..


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    Para sayesinde bence...
    Ya da daha önceden planlanmış bir olay
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
    Bu ülkede paran varsa o iş bitmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    para var,huzur var

    kamera görüntüleri yok, suç yok


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=Ieh-kDCeFcA

    daha demin biraz araştırma yaparken rastladım şu görüntüler var fakat pek birşey ortada değil sadece bir kaç kişi kaçarken görüntülenmiş..


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Nasıl bulacaklar ki?

    Bu tür bir vahşeti ben yapsaydım[ki burda belirtmek istiyorum zanlı olması katil olduğunu göstermez]

    Fiziksel özelliklerimi tamamen değiştiridim. Bu işi merdiven altında yapan birçok yer var avrupada. Hiçbir şekilde kayıt vs tutulmaz izi sürülemez zaten oradan çıktıktan sonra.[ Zaten emliyette parmak izide yokmuş daha önce bir sabıkası vs olmadığı için ve reşit olmadığı için alınmamış fln.]

    Açardım televizyonu hakkımdaki haberleri izler orada burada arandığımı görünce kahkaha ile gülerdim herhalde. Atı alan üsküdarı çooktaaan geçmiştir. Ben ceyhanlıyım yani gariboğlulları ile hemşeriyim hatta geçmişten gelen bir hısımlığımızda varmış tanırız yani. Sürekli evleri vs arandığını duyuyoruz burda.

    Ya bu yapılacak en saçma şeydir akrabalarının yanında saklanır mı insan. Gidin güney amerikaya bakın. Ben olsam miamiye giderdim yada kanarya adalarına filan.

    Babası birşey açıklayacağını söyledi geçen gün önemli birşey dedi. Açıkladı mı yada ne zaman açıklayacak bilgisi olan var mı?

     

    Ufak bir Not: Kulağıma gelen fısıltılar var gariboğullarını yıpratmak için 5 aydır gündemde tutuyor bu olay şeklinde. Garipoğlullarının ticari rakipleri medya kuruluşları ve yazarlara para vererek konuyu gündemde tutuyor ve cem gariboğlundan uzaklaşıp konuyu önce cem in ailesi sonrasında gariboğulları ve hayyam gariboğluna mal etmeye çalışılıyor deniliyor.

    Mantıksızda gelmedi açıkçası. Ne kadar vahim bir olay olursa olsun. Türkiyede bakanlardan milletvekillerinden valilerinden kaymakamlarından bürokratlardan genel yayın yönetmenlerinden emniyet müdürlerinden yüksek rütbeli generallerden tutunda seri katliamlara manyağın birinin onlaraca kadını tecavüz ederek öldürmesine kadar onlarca olay yaşandı ama hiçbiri 5 aydır her gün ve her haber bülteninde gündeme gelmedi. Hayır yanlış anlamayın unutulsun sümenaltı edilsin yada duyarsızlaşalım demiyorum. Bu kadar olayın hiçbiri bu derece gündemi meşgul etmemişken bu olay neden hale gündemde?

     


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rome
    rome's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek

    takipteyim

    Mesaj 3 Agustos 2012 (Cuma) Saat: 12:01'da rome tarafından düzenlendi.

    Romedir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    fth-b bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu olayda ne cemin nede kızın savunulacak bir tarafı yok! cemin hatası ortada ok. fakat kız hiç mi bok yemedi? duruupdururken bir insan bir insanı oldururmu? tabiiki hayır. kız tam bi kaşar arkadaşlar. başkasıyla da berabermiş cemle  birlikteyken. sarışın bi çocuk adını unuttum. olay sahiplenme,namus meselesi birazda cem acısından delikanlı gruruna yediremeyip hata etmiş. öldürmüş sonra tasıyabilmek için cesedi parçalamış.. olay kabaca boyle!!! açıkcası ben ilk kızın para ve lux merakı bunun yannda ihaneti onun sonunu hazırlamıstır. dier tarafta ise hatayı hazmedemeyen bir genc. ve yapmaması gereken bi hata... tencere dibi kara onunki ondan kara... boşverin siz. bu olay bi ders bazı kızlara. boşverelim yargı gerekeni yapar. konuyu açan arkadaşa ne oluyo? onu cesedin parçalanması rahatsız ettiyse onun sebebi belli. zevk olsun diye yapmamış cem. bu benm gorşm! bizi rahatsız etmemeli bu tarz konular! hele her 2 tarafta MASUM DEĞİLKEN!!! biz işimize gücümüze  bakalım..
    -----------------------------
    kız tam bi kaşar arkadaşlar. başkasıyla da berabermiş cemle  birlikteyken.

    Lan dangalak başkasıyla beraber olan kıza hemen kaşar mı denir...?
    Özürlü  sabah sabah delitrme beni , git yat saat 4:30 beynin dinlensin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    fth-b bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu olayda ne cemin nede kızın savunulacak bir tarafı yok! cemin hatası ortada ok. fakat kız hiç mi bok yemedi? duruupdururken bir insan bir insanı oldururmu? tabiiki hayır. kız tam bi kaşar arkadaşlar. başkasıyla da berabermiş cemle  birlikteyken. sarışın bi çocuk adını unuttum. olay sahiplenme,namus meselesi birazda cem acısından delikanlı gruruna yediremeyip hata etmiş. öldürmüş sonra tasıyabilmek için cesedi parçalamış.. olay kabaca boyle!!! açıkcası ben ilk kızın para ve lux merakı bunun yannda ihaneti onun sonunu hazırlamıstır. dier tarafta ise hatayı hazmedemeyen bir genc. ve yapmaması gereken bi hata... tencere dibi kara onunki ondan kara... boşverin siz. bu olay bi ders bazı kızlara. boşverelim yargı gerekeni yapar. konuyu açan arkadaşa ne oluyo? onu cesedin parçalanması rahatsız ettiyse onun sebebi belli. zevk olsun diye yapmamış cem. bu benm gorşm! bizi rahatsız etmemeli bu tarz konular! hele her 2 tarafta MASUM DEĞİLKEN!!! biz işimize gücümüze  bakalım..
    -----------------------------

    vahşice öldürülmüş bir insanın arkasından böyle konuşabiliyorsun ve doğruluğu belli olmayan şeyleri kesinmiş gibi anlatıyorsun

    konuyu açan arkadaşa birşey olduğu yok o bilmediği birşeyi öğrenmeye hiç yoktan mantıklı bir açıklama duymaya çalışıyor 

    ancak görüyorumki sana çok şeyler oluyor 2 dakika içinde olayı aydınlattın merak ettim hakkaten sana ne oldu sen böyle değildin :D

    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n2n2
    n2n2's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2009
    Erkek

    bir insan hayvanca öldürülüyor ve hala bazı dangalaklar "kız zaten kaşarmış" diyor, hangi kaşardan boynuz yemiş de kuyruk acısı varsa artık bu nefreti kamçılamış,
    facebookta cem garipoğlu fan club'lar var, bir yığın zengin piçi, emo, satanist özentisi falan cem'e kahraman gözüyle bakıyor, bu çocuğa aşık bir sürü kız var,
    hadi bunlar hayal dünyasında yaşıyor, çocuk, peki ya bir emniyet müdürü bu olayı değerlendirirken "kızlarına sahip çıksalardı" derse ne söylenir ki artık bunun üzerine?

    ondan sonra doğuda namus cinayetleri haberleri okurken "yav ne cahiller" dersiniz. keşke o öküzler sadece doğuyla sınırlı kalsaydı.
    halkı kıza "kaşarmış zaten" der acımaz, devleti "kızlarına sahip çıksınlar" der umursamazsa, daha çok insan ölür böyle, bu kadar kolay bu işler işte.

    yok ilk cinayet değilmiş de bu niye bu kadar abartılmış da. ulan insan katlediliyor daha ne olsun abartacak? bir kaç tanesi abartılmalı, hiç gündemden düşmemeli ki diğerlerine göz dağı olsun, insan öldürmenin "sıradan" birşey olmadığını hatırlarsınız belki. eh nasıl olsa daha öncekilere ses çıkarılmadı buna da çıkartmayalım deyin, ondan sonra ananızı mı keserler bacınızı mı doğrarlar o zaman görürüm sizin soğukkanlılığınızı.

    insanlığından utanır insan biraz insanlığından.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo
    bence gündemı cok fazla mesgul ettı gereksız yere.Bu ülkede 1 gün icinde 1 hafta icinde bu olaydan daha büyük şeyler daha onemlı seyler olmakta.Allah rahmet eylesın.
Toplam Hit: 7242 Toplam Mesaj: 43