Cepte Msn Lazım!
-
arkadaşlar bende eskiden vardı ama nasıl oldu bilmiom silindi cepte msn bana da acilen cepte msn programı lazım şöle 1 saatte 2 kontör götürenlerden lütfen yardım edin?(arama motoruna yazdım bitane çıktı onu da indiremedim)
-
http://www.ceptemsn.com/ baktın mı buraya ?
-
telefondan wap.ceptemsn.com a giersen indirebilirsin...
-
buradan istediğini indir..
http://www.agilemobile.com/downloads.html -
EKONOMİK!
CepteMSN'i tüm operatörlerden kısa numara ile yükleyerek telefonunuza kurulumun bedeli 1 SMS/2 kontördür.
Kullanmaya başladığınızda ise sadece GPRS operatörünüz tarafından ücretlendirilirsiniz.
GPRS bağlantısında sadece gönderip aldığınız yazışmalarınız ücretlendirildiğinden binlerce kelimelik bir yazışma yapsanız bile ancak birkaç kontör harcamış olursunuz.
-
ben hiç bir yere bakmadım direk buraya sordum nolur yardım edin müridlerim
-
DeAd_BoDiEs agile paralı oldu :)
lejyoner_ verdik ya linkleri daha ne istion hacı ? -
yok müridcim benim internet yavaş yazı geç gitti gine de saol da bu agile nasıl paralı oldu ben o kısmı anlayamadım
-
eski versiyonları varsa direk güncelleme istiyor senden.. güncelleme yapmadığın için giremiyosun msne eğer güncelleme yaparsan hem kontörün gidiyor hem 7 gün kısıtlı kullanıyosun ve sana şöyle diyor Agile Messenger costs €2.99 per month charged by premium SMS or €19.95 one time paid by credit card.
-
ya muridlerim yardım edin bana şöle uygun ve kullanılabilecek msn lazım lütfen yardım edin
-
hacılar bunların e250 için olanı varmı?
Toplam Hit: 1833 Toplam Mesaj: 13
