Cepte Msn Lazım!
-
TorNaVida bunu yazdı:
-----------------------------
hacılar bunların e250 için olanı varmı?
-----------------------------hocam aslında bunlar marka marka deil sadece göz boyama :)
eğer java uyumluysa .jar uzantılı olanı eğer symbian uyumluysa .sis olanı indir kullan eğer 2 sinide destekliosa yine .sis i indir
-
ben ayıkmam hacım e250 kullanan varsa oluyomu almuyomu sölesin.Oluyosa kaç knt gidiyo.
Toplam Hit: 1836 Toplam Mesaj: 13
