folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Cern Deneyi Neden 100M Yerin Altında ?



Cern Deneyi Neden 100M Yerin Altında ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Şimdi CERN belgeseli izledimde neden yerin altında yapmışlar o malum hadronu çarpıştıracakları halkayı anlamadım.

    Fikri olan ?


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Çevresel radyasyonun detektörleri etkilememesi için.


    while (1<2)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil

    kim bilir ne bok yiyorlar orada

    emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır

    veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir

    bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    AllahinOglu bunu yazdı

    onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil

    kim bilir ne bok yiyorlar orada

    emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır

    veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir

    bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...

    Her şeyi biliyon hangi ülkeyi vuracaklar onu niye bilmiyon.

     


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    AllahinOglu bunu yazdı

    onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil

    kim bilir ne bok yiyorlar orada

    emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır

    veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir

    bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...

     

    asdfasgadsdgadsgdsgfszas :D ulann..


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek
    AllahinOglu bunu yazdı

    onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil

    kim bilir ne bok yiyorlar orada

    emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır

    veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir

    bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...

    Ocak dışısın


    Kurtlar tasma takmaz....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    LaNCeLoT bunu yazdı
    AllahinOglu bunu yazdı

    onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil

    kim bilir ne bok yiyorlar orada

    emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır

    veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir

    bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...

    Ocak dışısın

    ahaha bu iyiydi :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    AllahinOglu bunu yazdı

    onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil

    kim bilir ne bok yiyorlar orada

    emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır

    veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir

    bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...

    şu adamı bir anlayamadınız gitti. ne zamandır takip ediyorum. çok mantıklı konuşuyor.


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    AllahinOglu bunu yazdı

    onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil

    kim bilir ne bok yiyorlar orada

    emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır

    veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir

    bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...

    493.jpg%20%28437×400%29


    while (1<2)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draenei
    Draenei's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    AllahinOglu bunu yazdı

    onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil

    kim bilir ne bok yiyorlar orada

    emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır

    veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir

    bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...

    şu adamı bir anlayamadınız gitti. ne zamandır takip ediyorum. çok mantıklı konuşuyor.

    bence de mantıklı geldi, :D


    Her kim ki, göz perdesini bu dünyada sadece kendi çapı kadar aralayabilir ⚡ 🌑
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    sadece dünyanın  varoluşunu araştırdıklarını sanmıyorum , rusyanında  bu tarz bir aaraştırması olduğunu ama gizli oldugunu düşünüyorum sanırım  bizim red alertte  gördügümüz  tesla  kuleleri  rusyada zaten vardı .

     

    adamlar  bilimle uğraşıyor  bizimkiler   sakız çiğnersek orucumuz bozulurmu derdinde..

     

     

Toplam Hit: 4242 Toplam Mesaj: 33