Cern Deneyi Neden 100M Yerin Altında ?
-
Şimdi CERN belgeseli izledimde neden yerin altında yapmışlar o malum hadronu çarpıştıracakları halkayı anlamadım.
Fikri olan ?
-
Çevresel radyasyonun detektörleri etkilememesi için.
-
onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil
kim bilir ne bok yiyorlar orada
emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır
veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir
bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır... -
AllahinOglu bunu yazdı
onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil
kim bilir ne bok yiyorlar orada
emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır
veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir
bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...Her şeyi biliyon hangi ülkeyi vuracaklar onu niye bilmiyon.
-
AllahinOglu bunu yazdı
onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil
kim bilir ne bok yiyorlar orada
emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır
veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir
bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...asdfasgadsdgadsgdsgfszas :D ulann..
-
AllahinOglu bunu yazdı
onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil
kim bilir ne bok yiyorlar orada
emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır
veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir
bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...Ocak dışısın
-
LaNCeLoT bunu yazdıAllahinOglu bunu yazdı
onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil
kim bilir ne bok yiyorlar orada
emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır
veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir
bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...Ocak dışısın
ahaha bu iyiydi :D
-
AllahinOglu bunu yazdı
onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil
kim bilir ne bok yiyorlar orada
emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır
veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir
bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...şu adamı bir anlayamadınız gitti. ne zamandır takip ediyorum. çok mantıklı konuşuyor.
-
AllahinOglu bunu yazdı
onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil
kim bilir ne bok yiyorlar orada
emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır
veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir
bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...
-
futurist bunu yazdıAllahinOglu bunu yazdı
onların amacı hadron madron çarpıştırmak dünyanın nasıl meydana geldiğini araştırmak değil
kim bilir ne bok yiyorlar orada
emin ol rusyayı çini kuzeykoreyi iranı nasıl yok ederizi araştırıyorlardır
veya amerika pis işlerimizi nasıl örteriz peşindedir
bir 100 sene daha nasıl hüküm sürerizi araştırıyorlardır...şu adamı bir anlayamadınız gitti. ne zamandır takip ediyorum. çok mantıklı konuşuyor.
bence de mantıklı geldi, :D
-
sadece dünyanın varoluşunu araştırdıklarını sanmıyorum , rusyanında bu tarz bir aaraştırması olduğunu ama gizli oldugunu düşünüyorum sanırım bizim red alertte gördügümüz tesla kuleleri rusyada zaten vardı .
adamlar bilimle uğraşıyor bizimkiler sakız çiğnersek orucumuz bozulurmu derdinde..
