folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Chat Programi Yazdim For Tahribat



Chat Programi Yazdim For Tahribat

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    evt beyler pascala başladım, 2 gündür uğraşıyom, cenebaz diye bi program vardı, onun gibi bişey yaptım,buyrun bakalım beğenecekmisiniz..

    http://rapidshare.de/files/30351781/tahrichat.rar.html

    not:kesinlikle virüs/trojan vs yoktur var diyenin alnını karışlarım :D

    not:kötüyse de yüzüme söleyebilirsiniz ben alışığım :D vurun bi de siz vurun :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    eline sağlık hoca, kötü değil de eksik olabilir,bunu zamanla kapatırsan sorun olmaz elbette..

    Daha güzel programlar yazman dileğiyle.. İyi çalışmalar

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    teşekkürler.. valla gittikçe moral buluyom hevesim artıyo :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    tarattim virus cikmadi ama yinede killaniyor insan
    deneyen varmi ?

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    hacı ben denedim şahsen :) 1.5 senelik müridim bende yamuk olmaz merak etme.. zaten vürüs yazabilcek kadar bilgim yok henüz :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snak
    snak's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    aga iğrenç ööö bune lan iğrenç birşey olmuş midem kalktı pascaslda bişey öğrenememişsin :)))) şaka şaka güzel bişey abi sanli ben pascal biliyomdamı bide konuşacam eline sağlık kardeşim komik ve enterasan bir çalışma

    beni kaybetmek için uğraşanı ben kaznmak için uğraşmam
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    çok güzel olmuş hocam :)
    biraz yengen hakkındaki yorumlar iyi olmadı :)
    işin şakası çok güzel olmuş

    programlama hayatında başarılar

    sırıtma la.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    dai pascal öğrenmiş biri olarak söylüyorum sana pascal sadece zaman kaybı.Temelleri öğrenmek için gerekli ama fazla takılmadan üst dillere geç.
    VB.NET tavsiyemdir, muhteşemdir bana göre. kod yazarkende sıkılmazsın, hem pascal gibi tipsiz bir arayüze sahip değil.
    Programın güzel olmuş.Tavsiyelerimi bi düşün.

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    ok arkadaşlar hepinize teşekkürler :) pascalı biraz daha ilerleteyim delphiye geçmeyi düşünüyorum..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    bende compünün gazıyla aldım kitap boş zamanımda kasıyom pascal da böyle chat programı deyince birden korktum dedim adam 2 günde irc protokolünümü kullandı pascalda a.q dedim :D bende yaptıydım böle bişey zevkli oluyo assında. geliştirilebilir gibi eitim amaçlı çok ii

    bide hoja pascal öreniyorum dediğinde böle üstten bakıyolar sana sanki eziq bi dilmiş gibi a.q. ama her üni de hemen hemen delphiden önce pascal veriliyor. zaman kaybı felan değil bence programlama konusunda pek tecrübeli olmayan biri için bence pascal ilaç gibi zaten ardından delphiye geçmek çocuk oyuncağı. eğer seversen delphide kalırsın coşarsan diğer üst seviye dilleri incelersin. haklı bulmuyorum bu konuda seni by_medcezir

    kendinize ayığ olunuz
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    yok kardeş tabiki ezik bir dil tabiki pascal temel teşkil ediyor programlamada ama 1 yıl önce öğrenmiş olan bir kişi olarak demek istediğim şuydu."pascalda temeli kaptığın zaman fazla vakit kaybına mahal vermeden daha üst seviye dillere geçmelisin " di.pascal öğrenmek isteyenler varsa eğer elimde kendi öğrendiğim kaynaklar mevcut isteyen olursa upload edebilirim yeterki ucunda öğrenmek ve öğrenmek isteyene katkı olsun.Eleştirin için teşekkür ederim Real_kurd ;)

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
Toplam Hit: 1588 Toplam Mesaj: 16