folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Chat Programi Yazdim For Tahribat



Chat Programi Yazdim For Tahribat

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    yok kardeş tabiki ezik bir dil değil tabiki pascal temel teşkil ediyor programlamada ama 1 yıl önce öğrenmiş olan bir kişi olarak demek istediğim şuydu."pascalda temeli kaptığın zaman fazla vakit kaybına mahal vermeden daha üst seviye dillere geçmelisin " di.pascal öğrenmek isteyenler varsa eğer elimde kendi öğrendiğim kaynaklar mevcut isteyen olursa upload edebilirim yeterki ucunda öğrenmek ve öğrenmek isteyene katkı olsun.Eleştirin için teşekkür ederim Real_kurd ;)

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    yok kardeş tabiki ezik bir dil değil pascal temel teşkil ediyor programlamada ama 1 yıl önce öğrenmiş olan bir kişi olarak demek istediğim şuydu."pascalda temeli kaptığın zaman fazla vakit kaybına mahal vermeden daha üst seviye dillere geçmelisin " di.pascal öğrenmek isteyenler varsa eğer elimde kendi öğrendiğim kaynaklar mevcut isteyen olursa upload edebilirim yeterki ucunda öğrenmek ve öğrenmek isteyene katkı olsun.Eleştirin için teşekkür ederim Real_kurd ;)

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qertenqelex
    qertenqelex's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2006
    Erkek
    güzel olmus eline sağlık
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    hacı medcezir bi upload edebilirmisin o dediğin kaynakları? bende de var bişiler compüden aldım isteyen olursa upload ederim..

    ben de yarın gidip alıcam bugün fırsat olmadı galip özelin kitabını..

    24 saat olmadı öğrenmeye başlayalı ama çok sevdim pascalı..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    direk delphi ye geç. ben ilk programlamaya delphiyle girdim. delphi kolaydır zaten altyapıya pek gerek yok. tabii bu benim düşüncem. pascalla zaman öldürmeyin derim.

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
Toplam Hit: 1589 Toplam Mesaj: 16