Chat Programi Yazdim For Tahribat
-
yok kardeş tabiki ezik bir dil değil tabiki pascal temel teşkil ediyor programlamada ama 1 yıl önce öğrenmiş olan bir kişi olarak demek istediğim şuydu."pascalda temeli kaptığın zaman fazla vakit kaybına mahal vermeden daha üst seviye dillere geçmelisin " di.pascal öğrenmek isteyenler varsa eğer elimde kendi öğrendiğim kaynaklar mevcut isteyen olursa upload edebilirim yeterki ucunda öğrenmek ve öğrenmek isteyene katkı olsun.Eleştirin için teşekkür ederim Real_kurd ;)
-
yok kardeş tabiki ezik bir dil değil pascal temel teşkil ediyor programlamada ama 1 yıl önce öğrenmiş olan bir kişi olarak demek istediğim şuydu."pascalda temeli kaptığın zaman fazla vakit kaybına mahal vermeden daha üst seviye dillere geçmelisin " di.pascal öğrenmek isteyenler varsa eğer elimde kendi öğrendiğim kaynaklar mevcut isteyen olursa upload edebilirim yeterki ucunda öğrenmek ve öğrenmek isteyene katkı olsun.Eleştirin için teşekkür ederim Real_kurd ;)
-
güzel olmus eline sağlık
-
hacı medcezir bi upload edebilirmisin o dediğin kaynakları? bende de var bişiler compüden aldım isteyen olursa upload ederim..
ben de yarın gidip alıcam bugün fırsat olmadı galip özelin kitabını..
24 saat olmadı öğrenmeye başlayalı ama çok sevdim pascalı.. -
direk delphi ye geç. ben ilk programlamaya delphiyle girdim. delphi kolaydır zaten altyapıya pek gerek yok. tabii bu benim düşüncem. pascalla zaman öldürmeyin derim.
Toplam Hit: 1589 Toplam Mesaj: 16
