Çift Hatlı Telefon
-
ben kullanıyom süperr bişe 2 yıl garantili full dokunmatik adı wentto f 82 google filka yaz oradan wentto f82 ye tıkla oldukça özellikli
-
Valla dostum resmen şaka olsun diye 80 tl ye almıştım zamanında trident mb200 2 senedir kullanıyorum hiçbir konuda hiçbir şey şikayetim yok dokunmatik vs. hatta daha sonra memnun kaldığım için üst modellerinden bizimkilere 3 tane daha trident aldım ama hiçbiri mb-200 gibi çıkmadı. İşimi görsün dyorsan hem ucuz hem kaliteli tek sorun titreşim yok ama titreşimi olan modelleride onun kadar işlevsel değil hat geçişleri vs.
-
Samsung D-880 kullanıyorum.;
gayet güzel kullanımı rahat bi sorun çıkarmıyor
-
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
Samsung D-880 kullanıyorum.;
gayet güzel kullanımı rahat bi sorun çıkarmıyor
-----------------------------
