Çift Hatlı Telefon

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sasuke25
    sasuke25's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2010
    Erkek

    ben kullanıyom süperr bişe 2 yıl garantili full dokunmatik adı wentto f 82 google filka yaz oradan wentto f82 ye tıkla oldukça özellikli


    uzaklardan bir yerlerden...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    Valla dostum resmen şaka olsun diye  80 tl ye almıştım zamanında trident mb200 2 senedir kullanıyorum hiçbir konuda hiçbir şey şikayetim yok dokunmatik vs. hatta daha sonra memnun kaldığım için üst modellerinden bizimkilere 3 tane daha trident aldım ama hiçbiri mb-200 gibi çıkmadı. İşimi görsün dyorsan hem ucuz hem kaliteli tek sorun titreşim yok ama titreşimi olan modelleride onun kadar işlevsel değil hat geçişleri vs.


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek

    Samsung D-880 kullanıyorum.;

    gayet güzel kullanımı rahat bi sorun çıkarmıyor


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    The-ExTaCy bunu yazdı:
    -----------------------------

    Samsung D-880 kullanıyorum.;

    gayet güzel kullanımı rahat bi sorun çıkarmıyor


    -----------------------------


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 2523 Toplam Mesaj: 15