Çıkmaz - Kısa Film
-
a_fuzzy bunu yazdı:
-----------------------------
serrdarr13 bunu yazdı:
-----------------------------
fena değil gibi.fon müziği de güzelmiş.
-----------------------------yokya bence müzik olamamış daha en başta,, very basic sound
onun yerine şunun enstürmanteli gibi bişey bulsadınızya : http://www.youtube.com/watch?v=jZxivtkCCbI
yani bu değilde, daha elektrosu ve birim zamanda daha çok nota bassın...
gençsiniz olm siz ya, ben sizin yerinizde olcam dayarım arkaya linkin parkın enstürmantel parçalardan biini :))
-----------------------------önemli olan müziğin süper olması değil, filme uygun olmasıdır
-
Hocam peki şu filmin tamamını koysanda izlesek ?
-
Planzero bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam peki şu filmin tamamını koysanda izlesek ?
-----------------------------filmi yarışmaya yollayacağımız için son teslim tarihinden önce yükleyemiyorum :)
-
BURAK_X bunu yazdı:
-----------------------------
Planzero bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam peki şu filmin tamamını koysanda izlesek ?
-----------------------------filmi yarışmaya yollayacağımız için son teslim tarihinden önce yükleyemiyorum :)
-----------------------------Hımm :D tamam
-
filmin sitesi; www.cikmazfilm.net.tc
bu da ilk afişimiz;

-
inşallah iyi bişeyler cıkartırsınız ortaya hacı
-
uzun bir ara oldu ama filmi internete yükledim sonunda :)
filme www.cikmazfilm.net.tc den ulaşabilirsiniz müridler. Yorum yaparsanız çok sevineceğim
-
bak olm çok güzel , bu sefer geçenkinden daha kötü bi sonuçla gelirseniz boşuna kasma şike var demektir :D
bu arada bidaha bana şeylik taslama bak kaçıncı uyarım :F
-
izliyrom
-
hocam güzel olmuş ama sonunda nası kurtuldun olaydan bi bıçaklamı orayı pek anlamadım
