folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Cim Uretme Makinasi?



Cim Uretme Makinasi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    Arkadaslar simdi bilen bilir boyle makinalar var. Bizim bir arkadasa tam olarak su bilgi lazim.(makinayi kensileri uretmek istiyor)

    Arkadasa bu cimin gelismesi icin su toprak isik vs optimal nelere ihtiyav var?

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ingiliz çimi mi ?

    Lolium Perenne  diye aratarak bir çok kaynak bulabilirsiniz , dayanıklıdır ticarete uygundur.

    makınada degil uzun alanda yetişir bu metre kare usulü satarsn. ( tarım okudum makınasını ilk defa duyuyom )

    PanxeR tarafından 16/Oca/15 23:11 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PatatesinYaveri
    PatatesinYaveri's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2015
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=jQ_5nWKoZTs sanırım bahsettiğin ve istediğin bilgi bunla alakalı.

    ( patates kefil oldu bana fakat küçük bir şakaya maruz kaldım bu nedenle ismim patatesinyaveri )

    < id="iagdtd_" style=": ; width: 1px; height: 1px; left: -9999px;" ="https://d19tqk5t6qcjac.cloudfront.net/i/412.">


    tknr
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    endenius
    endenius's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2013
    Erkek

    hocam o makina sütçüler için geliştirilmişti

    bolca yeşil arpa çimlendirip hayvana yediriyorlar manyak süt artışı sağlıyorlarmış

    ama saatlik 2,5 - 3 kw elektrik tüketen makinadan nekadar kar edilir orasıda muamma

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PatatesinYaveri
    PatatesinYaveri's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2015
    Erkek

    yem anlamında 5 6 liralık bir kar var sanırım. fakat dediğin gibi süt artışıda varsa karda iyi bir düzeye geliyordur. 

    < id="iagdtd_" style=": ; width: 1px; height: 1px; left: -9999px;" ="https://d19tqk5t6qcjac.cloudfront.net/i/412.">


    tknr
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PatatesinYaveri
    PatatesinYaveri's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2015
    Erkek

    bitki yetiştirmeciliğle ilgilenen bıyolog arkadaşlar varsa bu makınada sağlanması gereken optimum koşulları biliyolrardır veya bu tarz üretimle ilgili kaynak lazım.

    < id="iagdtd_" style=": ; width: 1px; height: 1px; left: -9999px;" ="https://d19tqk5t6qcjac.cloudfront.net/i/412.">


    tknr
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    endenius
    endenius's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2013
    Erkek

    zor değil

    zrpa çimlenmesi için en düşük ve en yüksek sıcaklık alınıp ortalaması bulunur

    daha sonra arpanın büyümesi için en düşük en yüksek sıcaklık hesaplanıp ortası bulunur

    daha sonra bi taraftan çimlenip diğer taraftan büyüyeceği için ikisinin ortası bulunur

     

    tahminen 18-23 arası birşey çıkar

    biraz daha sıcağı arpayı 7. gün diğer taraftan alıyorsun

     

    konuyu açan arkadaşın arkadaşına tavsiye

    biraz büyükçe bir sera hazırlasın

    7 gün yerine 10-12 günde çıkartsın

    endenius tarafından 17/Oca/15 00:20 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    PatatesinYaveri bunu yazdı

    bitki yetiştirmeciliğle ilgilenen bıyolog arkadaşlar varsa bu makınada sağlanması gereken optimum koşulları biliyolrardır veya bu tarz üretimle ilgili kaynak lazım.

    < id="iagdtd_" style=": ; width: 1px; height: 1px; left: -9999px;" ="https://d19tqk5t6qcjac.cloudfront.net/i/412."></>

    dostum browserında virüs var http://botcrawl.com/how-to-remove-the-cloudfront-virus/ burdan bak temizle

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    Ewt yaverim. Bahsettigim makina buydu :-)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    http://www.topraksizkultur.com/forum/showthread.php?tid=262

    bu linkte herşey cevaplanmış ve güzelce anlatılmış

    Ekstraolarak şunu söylemek istiyorum, kopyalama işini ciddi yapacaksanız buna parayatırmanız gerek vermeden alamazsın bu insanlar cd kopyalarken bile orjnalinden elinde bulunduruyorlar(en azından eskiden) yani demem oki 1500tl ye anlaması ve yapıp kolay olabilecek güzel bir cihaz alın yada bir bakın sonra bunu iyice araştırın siz kaça maaledersiniz birkaç tane cihazı araştırın ve en verimli olanını bulun,yani kopyalaması basit ve ucuz satımıda kolay olacak cinsten, o cihazı alın elinizde bulunsun sonra onu kopyalayıp kopyalayıp satın, cihaz 0 durumda olacağı için zaten cihazı sonradan yine iyi fiyatlara satabilirsiniz, yani 1500 liranızı direk atmış sayılmazsınız en kötü ihtimal ama en kötü ihtimal 1000 tl ye satarsınız ileride.

    Zaten deneye deneye yanlış yapa yapa eksik bilgiyle yaptığınız şeyler kalitesiz olup adınız çıkacağına yada sıkıntılar geleceğini o sürede geçen zamanınızı ve o olmayan şeylere harcadınığınız iş gücü ve hammadde maliyetini eklediğinde 500 tly hayli hayli geçer.

     


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    makıinan üreticisini bizzat tanıyorum tanıştıra bilirim


    yan cizdim
Toplam Hit: 2213 Toplam Mesaj: 18