Çin Mutfağında Ne Yiye Bilirim
-
Homer bunu yazdı
Merhaba müridler,mürideler.
kız arkadaşımla çin mutağında bişeyler yemek istiyoruz,o sushi diyor,benim midem biraz rahatsız onun için sonra kızın yanında ezik gibi görünmek istemiyorum,başka önere bileceyiniz çok karışığı olmayan çiy balık gibi saçmalık olmayan yemek varmı?
sushi japon yemek kültürüne ait bir yemektir ama çin lokantalarındada bulunuyor :)
kızarmış pekin usulü ördek;buharda pişirilmiş sebzeli tavuk ve yine buharda pişirilmiş börekler güzel olmakta .
sosyopatmanik tarafından 22/Ağu/12 12:29 tarihinde düzenlenmiştir -
noodle,ramen yiyebilirsiniz hatta evde kendiniz yapmayı deneyin tavuklu noodle
-
en güzeli getir adana kebapcıya söyle iki adana otur keyfine bak:)
-
çin büfe markasında menüler türkçe zaten
bildiğin dana etli erişte falan yazıyor.
erişteden şaşma hocam :)
www.cinbufe.com/
SharpShooter tarafından 22/Ağu/12 12:46 tarihinde düzenlenmiştir -
ördek fln yiyebilirsin pekin olanından fi tarihinde şu red dragon da yemiştim
burdan bak http://www.reddragon.com.tr/red-dragon-menu.aspx -
kız arkadaşına, "çin mutfağı kültüründen uzağım. çok karmaşık şeyler de yemek istemiyorum. yardımcı olursun artık" felan dersen anlayışla karşılar bence, bu kadar kasıntı yapmamalısın diye düşünüyorum :)
-
sosyopatmanik bunu yazdıHomer bunu yazdı
Merhaba müridler,mürideler.
kız arkadaşımla çin mutağında bişeyler yemek istiyoruz,o sushi diyor,benim midem biraz rahatsız onun için sonra kızın yanında ezik gibi görünmek istemiyorum,başka önere bileceyiniz çok karışığı olmayan çiy balık gibi saçmalık olmayan yemek varmı?
sushi japon yemek kültürüne ait bir yemektir ama çin lokantalarındada bulunuyor :)
kızarmış pekin usulü ördek;buharda pişirilmiş sebzeli tavuk ve yine buharda pişirilmiş börekler güzel olmakta .
demek japon yemeği.onuda söylerim hava olsun :))
-
İlk olarak sushi çin yemeği değil jağon yemeğidir.
Bunun dışında hiç kasmayın kendinizi tr de restoranların çoğu asya mutfağını sadece çin mutfağıymış gibi suınuyorlar.Ayrıca gidin adam gibi japon yada kore yemeği yiyin çin filan bozar usta onların damak tadı bir değişik. Özellikle kore yemekleri bizim damak tadımıza daha yakın.
illa sushi yiyeceksenizde çiğ olacak diye birşey yok. Sebzeli sushilerde var sen onlardan yersin bırak kızda kafasına göre takılsın.
-
çin restoranlarında bir şey yemedim ama vietnamlıların kinde yemiştim noodle u arkadaşların dediği gibi onlarda da var. acı sosu falan var onlardan isteyebilirsin acıya alerjn yoksa. tavuklusu falan da oluyordu domuz etlisi de. tabi türkiyede domuz yoktur sanırım. bu arada çatal-kaşık yerine çubuk verirlerse kendini ona göre de ayarla :) çok fikrim yok ne vereceklerinden ama orada apışıp kalma :)
ayrıca sırf hava atayım diye kendinden şaşma. kızlar dürüst erkekleri daha çok sever (aslında öyle bir şey yok da onlar dürüst olduğun zaman öyle düşnüyorlar, olmazsan da bnim için şunu yapıyor diyorlar, iki türlü de kardasın) ama kendinden ödün verme bence. böyle yemekleri yemek istemediğini söyleyebilrisin, zaten sırf bu yüzden sana tavır alacaksa o kızdan bir şey beklemeni de istemem..
afiyet olsun şimdiden.
-
Çekirge veya hamam böceği
