Çin Ve Biz...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    hay allam ya ben olimpiyatlarla ilgili bişe mi söyledim.. Adam olimpiyatları anlatarak, dikkat edersen çin'in bazı konularda dünyaya fark attığını yazmış, 5 sembolünün anlamını ve bu duruma nasıl geldiklerinden dem vurmuş.. Diğer ülkelerin olimpiyatları izlediğini yani gerçek anlamda dış dünyaya kapalı olmadıklarını anlatmaya çalışmış, o ülkelerin yöneticilerinin çin'in bu gösterilerine -ki olimpiyatlarda SADECE SPOR GÖSTERİMİ olmaz, ülkelerin geçmişleri, gelişmişlikleri, gövde gösterileri olur- kayıtsız kalmadıklarını anlatmaya çalışmış

    Bizimki bitliste karatahtaya bahsettiği kelimelerle ODUN yazıyor onu söylemiş yani çindeki ve türkiyedeki eğitim sistemini de bu harf benzerliklerini kullanarak karşılaştırmış.

     asdjghadgasjdghasjd

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    olimpiyatlara gitmiş olsa bir şey değişecekmiydi bende bunu anlatmak istiyorum? konu olimpiyatlar üzerine sen farklı yerinden tutuyorsun ben farklı. sana haksızsında demiyorum. komik geliyor muhalefetlik yapılacak konu var yapılmayacak konu var. bu yazarların hepsi muhalefet oldugu için en azından bu tip yazılarda muhalefetlik olmasın. yılmaz özdil hep muhalefet yazılarını her gün okuyabilirsin hürriyette.


    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    bitliste olmasının önemi tartışılamaz. zaten çindede olsa bi bok yapcağı yok aslşkdlaskflasg


    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    ah hocam ah, sabah sabah neden laf sokarız ki birbirimize.. Aynı şeyi söylüyoruz.

    Yani ben adama demişim ki "konu bitlis değil tahta değil, konu madalyonun diğer yüzü".. Dediğin gibi zaten bitlis'te olsa nolur olimpiyat'a gitse nolur. Adam erdoğan'ı olimpiyat'a gitmeyip, bitlis'e gitti diye eleştirmiyor ki.. Ya da çin'i ve diğer ülkeleri olimpiyatlar yüzünden övmüyor ki..

    Yazıda bi taban oluşturuyor, bir kaç ilginç örnekle okuyucunun ilgisini çekiyor.. Ama anlatmak istediği gelişmişlik ve eğitim sistemi.. Zaten metni hiç dikkat etmeden şöylece okuyan birisi, konunun eğitim ve gelişmişlik olduğunu anlar..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeelzeBuB
    BeelzeBuB's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    arkadaşlar sabah sabah tartışmayın bence herkes güzel başlasın güne:D. orda adam ciddi birşeyden bahsetmiyor.

    çinin maskoylarını seçmedeki yaratıcı zekasını tayyipin tahtada yazdıkları üzerinde uygulayınca komik bir  durum ortaya çıkıyor. olay bu .

    yani bitlise gitmesi orda okula gitmesi filan oaly bu değil. diğer bi yandan giderek iyide yapmış.


    hadi ordan seksi!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kantar31
    kantar31's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2008
    Erkek

    eğer tayyip gitseydi bu sefer başlayacaktınıza ne işin var çinde olimpiyatta diye sanki bilmiyoz=)

    maksat muhalefet olsun işte=)


    uzun bi süre daha yokum ehtiyarlar... iade-i yorum yapamadıysam kusura bakmayın
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    hocam eğer bu yazı yılmaz özdil'inse ki öyle görünüyo emin ol sırf komedi olsun ilginçlik olsun diye yazılmamıştır.

    Yılmaz özdil SIRF komiklik, komedi, ilginçlik üzerine yazı yazmaz.. Zaten diğer yazılarını okursan bunu görürsün. Yılmaz özdil'in tüm yazılarında bi yerlere laf dokundurma vardır, eleştri vardır.. Zaten hep üstü kapalı yazar yılmaz özdil. Sen anlarsın anlatmak istediğini..

    Benin bahsettiğim bu.. Konu ordaki harflerin birleşmesiyle oluşan şey, ya da çin'deki olimpiyatlar, tayip'in bitlis'e gitmesi falan değil..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    alp bunu yazdı:
    -----------------------------

    süper yazı :) akpliler nasıl belli ediyo kendini ya :) mesajından anlıyo artık insan..


    -----------------------------

     

     

    hahah aynen:D

    ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    student
    student's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Adam kendisi ODUN olduğu için   Başbakanın her  mesajında kendisini arıyor.

    Bu mantıkla giden biri yakında der ki ;

    Türk Öğün Çalış Güven , 

    Burada   TÖÇG   çıkıyor , anlamsız bir kelime  ,işte bu yüzden Türk çocuklarının kafası karışık , eğitim sistemi bu yüzden bozuk , zamanında daha anlamlı sözler  söylenseydi  bu Eğitim bu  durumda olmazdı.

    İşte illa birilerine taş atmak için yazı yazarsanız böyle saçmalıklar ortaya çıkar. 

     

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    student bunu yazdı:
    -----------------------------

    Adam kendisi ODUN olduğu için   Başbakanın her  mesajında kendisini arıyor.

    Bu mantıkla giden biri yakında der ki ;

    Türk Öğün Çalış Güven , 

    Burada   TÖÇG   çıkıyor , anlamsız bir kelime  ,işte bu yüzden Türk çocuklarının kafası karışık , eğitim sistemi bu yüzden bozuk , zamanında daha anlamlı sözler  söylenseydi  bu Eğitim bu  durumda olmazdı.

    İşte illa birilerine taş atmak için yazı yazarsanız böyle saçmalıklar ortaya çıkar. 

     

     


    -----------------------------
    senin üstüne gelirler şimdi :)

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
Toplam Hit: 4709 Toplam Mesaj: 36