Çinde Facebook Açamıyorum Yardım İstiyorum
-
Çine geldim işe gelemk amaçlı hacılar ama facebooku açamıyorum internet yokmuş gibi hatalar veriyor...
Yardımlarınızı bekliyorum ?
-
yasaklamıştır onlar
-
yasak hacı girme zaten yoksa yakalarlar haberin olsun.sie et girme bi süre..
-
Çinde, SSH tunnel ve PPTP VPN kullanılarak giriliyormuş
http://www.emrullahekmekci.com.tr/2011/03/14/putty-ile-ssh-tunel-yaparak-internet-erisimi/
http://wireless.gumph.org/content/6/4/012-howto-xp-pptp-vpn-server.html
http://theillustratednetwork.mvps.org/Vista/PPTP/PPTPVPN.html
-
Çin'in içinde misin?
-
@kivanc
:D
-
kivanc bunu yazdı:
-----------------------------
Çin'in içinde misin?
-----------------------------merkezinden :DD
-
kivanc bunu yazdı:
-----------------------------
Çin'in içinde misin?
-----------------------------Süpersin :) Boşver hacı ya kalkıp taaa Çin'e gitmişin feyse girme derdindesin
-
Facebook, youtube, twitter yasak. Eskiden Türkiye'de youtube'a girmeye çalıştığımız gibi girmeyi dene ( ktunnel, vtunnel falan)
-
sevdim ben bu çini :D
-
kivanc bunu yazdı:
-----------------------------
Çin'in içinde misin?
-----------------------------Yivudayım ben Şangaya 4 saat.
