Çinde Facebook Açamıyorum Yardım İstiyorum
-
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
kivanc bunu yazdı:
-----------------------------
Çin'in içinde misin?
-----------------------------Yivudayım ben Şangaya 4 saat.
-----------------------------yivu'nun neresindesin hacı?
-
Futian hacı hayırdır yivuya geliyormusun?
-
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
Futian hacı hayırdır yivuya geliyormusun?
-----------------------------我已经生活在那里.
-
Buremba bunu yazdı:
-----------------------------
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
Futian hacı hayırdır yivuya geliyormusun?
-----------------------------我已经生活在那里.
-----------------------------vay anasını google çinceyi bile çeviriyormuş. Bunuda öğrenmiş oldum .d
-
Ben ticaret amaçlı geldim ondan Yivu Futian da yım yoksa Shanghai da takılırdım..
-
Buremba bunu yazdı:
-----------------------------
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
Futian hacı hayırdır yivuya geliyormusun?
-----------------------------我已经生活在那里.
-----------------------------你叫什么名字
-
noluyo lan , çinliler bastı
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
noluyo lan , çinliler bastı
-----------------------------: )
-
sen gire bildinmi faceye?
-
vpn al.
swissvpn.net
