folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Çindeki Türk Pramitleri



Çindeki Türk Pramitleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    istanblue
    istanblue's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek

    peki mısırlıların apıgı piratmılerenedıyceksın ?

    hangisi dah eski ?

    milattan once 3000 - 1000 yıllarıda yapıla piramitlere ne diyeceksin?

     


    dostunu oyle bir z*kki dusmanin ibret alsin!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    istanblue
    istanblue's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek

    we birde  su dşikkatimi cekti yabanci sitelerde de war bunlar ama

    hic birinde turkler yapmış yazzmıor ne iş yaa


    dostunu oyle bir z*kki dusmanin ibret alsin!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    insanın burnuna hoax kokusu geliyor :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    ReaL_KurD bunu yazdı:
    -----------------------------
    bişi dicemde sövme ama. bu mu piramid amk :S
    -----------------------------

    Mayaların yaptığı piramitlerde böyle.ONlarda piramit bunlarda.Öyle geçiyo piramit diye.Bizimkiler biraz doğayla kamufle olmuş.MAyaların kide aşağı yukarı öyle.


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harddeath0070
    harddeath0070's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    :D

    Kafan seni dağıtmadan sen onu dağıt...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    POLECAT
    POLECAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    ben öncedende bi yerde okumuştum bunu ama doğruluk payı ne bilmiyorum beyler içlerine 300 m boyunda piramit varmış ama diğerleri pek büyük değil ama içinde neler yazıo onlar önemli. güzel bi konu eğer doğruysa biz harby baya zekiymişiz.

     

    ayrıca yarım kalmış bitirermemişiz lafına koptum amk.:D


    "" Cümleler Doğrudur Sen Doğru İsen, Doğruluk Bulunmaz Sen Eğri İsen. P.S
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    kalıtelı ımıs bence bosverın napacaksınız onun ucunu onemlı olan yapılması

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek

    piramit yapımınında boku çıktı.

    türkler piramit yaptıysa

    dünyanın sonu geldi

    amk :D


    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    İnanılanın aksine Türkler medeni ve üretken bir toplumdur...

    Örnek vermek gerekirse:

    - İlk boku Türkler sıçmıştır.

    - Uzaya ilk giden aslında Rusya tarafından kaçırılmış bir Türktür. Adı aslında "Nuri Gagasız" dan Yuri Gagarin'e çevrilmiş ve dunya kandırılmıştır.

    - Vikingler Türktür.

    - İlk hamamı Türkler yapmıştır.

    - Einstein aslında Türk asıllıdır, ama Hitler tarafından kaçırılmıştır. ( Einstein ismi, şahsın "Enişte" lakabından gelmektedir )

    - Mona Lisa, Leonardo Da Vinci den once, Türk bir ressam olan, Leman Davut İnci tarafından çizilmiştir.

    - Windows aslında Bill Gates ve Steve Jobs tarafından değil, Bilo Gayret ve Semih Can tarafından kodlanmıştır.

    - Eiffel kulesi aslında Türkler tarafından inşa edilmiştir, adı "Eğil Gel" den türemiş, "Eilgel" e sonra da "Eiffel" e turemiştir...

    - Ünlü roman "Suç ve Ceza" bir Türk yazar tarafından yazılmış, ve bir Rus yazara, "Dostlugun Göstergesi" olarak armagan edilmiştir,
    Rus ise kustahca romanın ustune yatıp, bir de tanınmamak için adına Dostoyevski koymuştur...

    - Kola ise Atilla zamanında Orta Asya Türkleri tarafından bulunmuş kulturel bir içecektir,
    ama kulturumuze sahip cıkmadıgımız ıcın zamanla unutulmuş, sonradan yabancılar tarafından ele geçirilmiştir...

     

    Daha sallıyım mi ? Yer misiniz ? Yoksa doydunuz mu ? 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    kendinizi niye bukadar kötülüyosunuz anlamadım!?!

    hadi yazıyı bulan sümerlerin Türk olduğu söyleniyodu pek inanmamıştım, hatta  bu konuda şöyle söylentiler var, Atatürk çok milliyetçi bir insan olmasından dolayı bütün kavimlerin Türklerden türediğine inanıyormuş, dolayısıyla Türk Tarih cart curt bilmemne kurumları da bunu ispatlamak için ortaya değişik şeyler atmaktadırda, fakat bu pramitlerin Türkelr tarafından yapıldığı bir Türk tarafından söylenmiyo, yabancılar tarafından söyleniyo, neden hala bukadar alay konusu oluyo anlamadım? Türk olmak bukadar kötü birşeymi? Yok Türkler bunuda yaptıysa dünyanın sonu geldi falan filan?!?

Toplam Hit: 8509 Toplam Mesaj: 50