folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Çindeki Türk Pramitleri



Çindeki Türk Pramitleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bize laf yok! Herseyi biz bulduk!

    unutmayınki bi zamanlar kızılderililerede Türk dendi dolayısıyla abd de bizim

     

    hatta buda bizim aq

     

     

     

    abicim öldürüdn gülmekten

    yeter yavv

    neyse

    şunu söyliim

    bi arr kızılderililerde türk müğ den mişti. bence saçmalık

    tamam da

    bıu kadarda olmaz da

     

    bu pramit yapımı büyük çaba ister. türkler göçebe yaşayan bi kavimdi. ve dolaysıyla bu yükksek mimari zekanoın o zamönada türk yapımı olamaz.

    yani saçma ....

    bu kadar da abartmayalım


    -----------------------------

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shamanist
    Shamanist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    imran268 bunu yazdı:
    -----------------------------

    şunu söyliim

    bi arr kızılderililerde türk müğ den mişti. bence saçmalık

    tamam da

    bıu kadarda olmaz da

    bu pramit yapımı büyük çaba ister. türkler göçebe yaşayan bi kavimdi. ve dolaysıyla bu yükksek mimari zekanoın o zamönada türk yapımı olamaz.

    yani saçma ....

    bu kadar da abartmayalım
    -----------------------------
    -----------------------------
    Hiç piramit yaptın mı :D?Peki kim yapmıştır?Mumyalama teknikleri ve giza platosundaki piramitlerle hemen hemen aynı boyda bunlar.Ön-Türk uygarlığı kalıntılarından olduğu söyleniyor,hatta bazı araştırmacıların bu piramitlerin "Lanetli" olduklarını söylemesi Türklerin yapmış olmasından daha mı mantıklı geliyor.Abartı değil.Eski uygarlıkların yaptığı babil kulesi,piramitler tanrıyı merakları sonucu oluşturulmuş yüzlerce yapı mevcuttur.İnsanlar gökdelen yapıyorlar ve sebebi yine dogmalar.Asya da amerikaya bakan,Amerika da da Asya ya bakan yüzlerce Kartal heykelinin tesadüf olması hiç mantıklı gelmiyor.Kayıp kıta "MU" ve kızıl derili dilinde kullanılan Türkçe ve Asya dillerine ait kelimeler de,inançlar da,gelenekleri de onların zamanında aynı dili konuşup,aynı toplum içinde yaşadığının bir kanıtı olabilir.Ve hatta inkaların piramitlerini yapan mimari belki de çindeki piramitleri yapmıştır.(inkalar şehirler,yollar ve piramitler yaptılar ama onları kullanmadılar,dağınık düzen kabile hayatı yaşadılar.bu da göçebe bir toplumun da mimarisi olabileceğini gösteriyor)Güzel bir başlık...Zamanında araştırdığım "Atatürk ve Kayıp Kıta Mu" araştırmalarını hatırlattı bana.Araştırıp gerekli bilgileri yazarım.....


    iyi biri değil... TBT
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    Shamanist bunu yazdı:
    -----------------------------
    imran268 bunu yazdı:
    -----------------------------

    şunu söyliim

    bi arr kızılderililerde türk müğ den mişti. bence saçmalık

    tamam da

    bıu kadarda olmaz da

    bu pramit yapımı büyük çaba ister. türkler göçebe yaşayan bi kavimdi. ve dolaysıyla bu yükksek mimari zekanoın o zamönada türk yapımı olamaz.

    yani saçma ....

    bu kadar da abartmayalım
    -----------------------------
    -----------------------------
    Hiç piramit yaptın mı :D?Peki kim yapmıştır?Mumyalama teknikleri ve giza platosundaki piramitlerle hemen hemen aynı boyda bunlar.Ön-Türk uygarlığı kalıntılarından olduğu söyleniyor,hatta bazı araştırmacıların bu piramitlerin "Lanetli" olduklarını söylemesi Türklerin yapmış olmasından daha mı mantıklı geliyor.Abartı değil.Eski uygarlıkların yaptığı babil kulesi,piramitler tanrıyı merakları sonucu oluşturulmuş yüzlerce yapı mevcuttur.İnsanlar gökdelen yapıyorlar ve sebebi yine dogmalar.Asya da amerikaya bakan,Amerika da da Asya ya bakan yüzlerce Kartal heykelinin tesadüf olması hiç mantıklı gelmiyor.Kayıp kıta "MU" ve kızıl derili dilinde kullanılan Türkçe ve Asya dillerine ait kelimeler de,inançlar da,gelenekleri de onların zamanında aynı dili konuşup,aynı toplum içinde yaşadığının bir kanıtı olabilir.Ve hatta inkaların piramitlerini yapan mimari belki de çindeki piramitleri yapmıştır.(inkalar şehirler,yollar ve piramitler yaptılar ama onları kullanmadılar,dağınık düzen kabile hayatı yaşadılar.bu da göçebe bir toplumun da mimarisi olabileceğini gösteriyor)Güzel bir başlık...Zamanında araştırdığım "Atatürk ve Kayıp Kıta Mu" araştırmalarını hatırlattı bana.Araştırıp gerekli bilgileri yazarım.....


    -----------------------------

     

    kerdeşim ben bunu sölüorum

    allı şanlı türk tarihini aladık

    kaybettiğimiz saavş yok zatne ona ok. de

     

    bu pramitler

    türk işi olmaz

    göçebe bir kavim ileri mimari teknolojiye sahip olmaz.

    ben mısıra gitim

    piramitlride gezdim..

    hiç türk kalıntısına rastladım..

     türkler çadır yapmakta usatdır.

    mimari sonradan geliti

    oda islam sayeseinde

    ve o pramitler binlerce yıl eski

    olmaz olmaz

    uydurma

    boşwer sene


    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    imran268 bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    kerdeşim ben bunu sölüorum

    allı şanlı türk tarihini aladık

    kaybettiğimiz saavş yok zatne ona ok. de

     

    bu pramitler

    türk işi olmaz

    göçebe bir kavim ileri mimari teknolojiye sahip olmaz.

    ben mısıra gitim

    piramitlride gezdim..

    hiç türk kalıntısına rastladım..

     türkler çadır yapmakta usatdır.

    mimari sonradan geliti

    oda islam sayeseinde

    ve o pramitler binlerce yıl eski

    olmaz olmaz

    uydurma

    boşwer sene


    -----------------------------

    İslam sayesinde mi gelişmiş bizim mimari miz ?

    Yok ya ? Başka ?

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Ev

    Bi oku bu sayfayı,

    Sonra Uygurlar ın ınandıgı Din olan manheizm i oku:

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Maniheizm

    Daha da onemlisi, 

    Suraya bak: 

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Uygurlar

    Belki goremezsin diye vurguluyorum:

    İlk Müslüman Türk Devleti Karahanlılar'la savaştılar.(Sebep Uygurların Budizmi, Karahanlıların İslamiyeti yaymak istemeleri.)

    Uygurlar Yerleşik hayata geçen ilk Türk topluluğudur.

    Hmm... Evet sanırım İslam sayesinde yerleşik hayata geçilmiş : )

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    imran268
    --------------------

    abicim öldürüdn gülmekten

    yeter yavv

    neyse

    şunu söyliim

    bi arr kızılderililerde türk müğ den mişti. bence saçmalık

    tamam da

    bıu kadarda olmaz da

     

    bu pramit yapımı büyük çaba ister. türkler göçebe yaşayan bi kavimdi. ve dolaysıyla bu yükksek mimari zekanoın o zamönada türk yapımı olamaz.

    yani saçma ....

    bu kadar da abartmayalım
    ------------------------------------------------
    Hocam belliki Ezoterik veya okült bilgin sıfır , ne diye atıp tutuyorsun , burda binlerce yıl öncesinden bahsediliyor , Golden Age dönemi ve Karanlık Tarih dönemlerinden bahsediliyor , Hangi bilgi ile Kızılderilililer ile ırk bağımız olmadığını söyleyebiliyorsun , arada birsürü bağ bulundu genetik ve Antropolojik bağ bulundu , Ayrıca burda kalkıpta ortaokul tarih kitaplarında anlatılan Türk'ler göçebeydi , Çadırda yaşardı , Mimarileri zayıfdı gibi Avrupa'lıların bizi aşşağılama yolları ile savunmaya geçersen, bu forumda kolay kolay kimse ile tartışmaya giremeyecek sewiyedesin gibime geliyor ..Bu arada; Shamanist+999999999 : )


    dont think twice its all right
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------
    imran268
    --------------------

    abicim öldürüdn gülmekten

    yeter yavv

    neyse

    şunu söyliim

    bi arr kızılderililerde türk müğ den mişti. bence saçmalık

    tamam da

    bıu kadarda olmaz da

     

    bu pramit yapımı büyük çaba ister. türkler göçebe yaşayan bi kavimdi. ve dolaysıyla bu yükksek mimari zekanoın o zamönada türk yapımı olamaz.

    yani saçma ....

    bu kadar da abartmayalım
    ------------------------------------------------
    Hocam belliki Ezoterik veya okült bilgin sıfır , ne diye atıp tutuyorsun , burda binlerce yıl öncesinden bahsediliyor , Golden Age dönemi ve Karanlık Tarih dönemlerinden bahsediliyor , Hangi bilgi ile Kızılderilililer ile ırk bağımız olmadığını söyleyebiliyorsun , arada birsürü bağ bulundu genetik ve Antropolojik bağ bulundu , Ayrıca burda kalkıpta ortaokul tarih kitaplarında anlatılan Türk'ler göçebeydi , Çadırda yaşardı , Mimarileri zayıfdı gibi Avrupa'lıların bizi aşşağılama yolları ile savunmaya geçersen, bu forumda kolay kolay kimse ile tartışmaya giremeyecek sewiyedesin gibime geliyor ..Bu arada; Shamanist+999999999 : )


    -----------------------------
    dotum şimd,i bene san şunu söyleyeyimmm

     

    geçende şöyle bi gazetey baktım

    profun biri kalkmış

     

     sümer destanı olan GILGAMIŞ destanınıı türklere möal etmeye çalıştı..

    bu sümerler türk olabilirmiş..

    neden mi

    adamlar KAZAK giyiyordiye

     

    çünü orta asyada türkelrde kazak giyiyo

    o zamn sümerler de türk..

    böyle mi yapıorlar canımmm


    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    hah piramidden kızıl derili snra destan... neyse tutmayalım konuyu uçsun..

     

    bende şunu solim bi cok türk destanı yabancılarcada kullanılmısdır hatta kör oğlu bi bolu beyiyle savasır bi kayseriye gelir vs.. yani ozamanın edebiyatıyla herkez birbirinden esinlenir bi destan yakın toplumların tümünün kahramanı olabilir.. yani gercekden kulakdan dolma bilgilerle hareket ediosun gibime gelior.. 


    NesTo | same shit diffirent asshole
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Adolf Hittler Türktür çünkü aynen bizim gibi Ruslarla savaştı

    Napolyon kesinlikle türktü çünkü ordusunun en önemli 2 parcası topcular ve Dragon denilen özel bir süvari taburuydu

    Guatamaluların hepsi Türk adamlar hala göktanrıya inanıyorlar sizce tesadüf mü......

    Vikingler Türktür bu kadar güçlü ve savaşcı başka kavim olabilir mi?

    İngiliz ve irlanda folk müzigini aslında Türkler bulmuştur bakınız eski çalgılara aynen saz.......

     

    Yani şaka bir yana ararsak herşeyin herşeyle bir baglantısını buluruz sırf ilgi toplamak için birçok bilim adamı yalan yanlış şeyler söyler..... örnek japonların en ünlü arkeologunun bir çok şeyi aslında kendisinin uydurdugunu ve bu yüzden japon tarihinin yeniden araştırıldıgını biliyormusnuz... 


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    sandman bunu yazdı:
    -----------------------------

    Adolf Hittler Türktür çünkü aynen bizim gibi Ruslarla savaştı

    Napolyon kesinlikle türktü çünkü ordusunun en önemli 2 parcası topcular ve Dragon denilen özel bir süvari taburuydu

    Guatamaluların hepsi Türk adamlar hala göktanrıya inanıyorlar sizce tesadüf mü......

    Vikingler Türktür bu kadar güçlü ve savaşcı başka kavim olabilir mi?

    İngiliz ve irlanda folk müzigini aslında Türkler bulmuştur bakınız eski çalgılara aynen saz.......

     

    Yani şaka bir yana ararsak herşeyin herşeyle bir baglantısını buluruz sırf ilgi toplamak için birçok bilim adamı yalan yanlış şeyler söyler..... örnek japonların en ünlü arkeologunun bir çok şeyi aslında kendisinin uydurdugunu ve bu yüzden japon tarihinin yeniden araştırıldıgını biliyormusnuz... 


    -----------------------------
    saol

    milleti aydınlattığın için..

    yani ben gazetede okudum ondan

     

    sırf sümerletr kazak gityiyorla dye

    adamın biri kalkıp türktür diorlar. bu kadarda olmaz ki

    ben hakaret etmiyorum

    bu kadar uçmak neden onu diorum

    helal japonnlara tarihlkerini eni,den yazdılar

    bim gbimi ler

    pehh ..


    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    @imran ben sana hakaret etmedim sadece birşeyi çok zorlarsak elbette benzer şeyler bulunucagını anlatmak istedim yanlış anladın sen......

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
Toplam Hit: 8507 Toplam Mesaj: 50