Çindeki Türk Pramitleri
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------Bize laf yok! Herseyi biz bulduk!
unutmayınki bi zamanlar kızılderililerede Türk dendi dolayısıyla abd de bizim
hatta buda bizim aq

abicim öldürüdn gülmekten
yeter yavv
neyse
şunu söyliim
bi arr kızılderililerde türk müğ den mişti. bence saçmalık
tamam da
bıu kadarda olmaz da
bu pramit yapımı büyük çaba ister. türkler göçebe yaşayan bi kavimdi. ve dolaysıyla bu yükksek mimari zekanoın o zamönada türk yapımı olamaz.
yani saçma ....
bu kadar da abartmayalım
----------------------------- -
imran268 bunu yazdı:
-----------------------------şunu söyliim
bi arr kızılderililerde türk müğ den mişti. bence saçmalık
tamam da
bıu kadarda olmaz da
bu pramit yapımı büyük çaba ister. türkler göçebe yaşayan bi kavimdi. ve dolaysıyla bu yükksek mimari zekanoın o zamönada türk yapımı olamaz.
yani saçma ....
bu kadar da abartmayalım
-----------------------------
-----------------------------
Hiç piramit yaptın mı :D?Peki kim yapmıştır?Mumyalama teknikleri ve giza platosundaki piramitlerle hemen hemen aynı boyda bunlar.Ön-Türk uygarlığı kalıntılarından olduğu söyleniyor,hatta bazı araştırmacıların bu piramitlerin "Lanetli" olduklarını söylemesi Türklerin yapmış olmasından daha mı mantıklı geliyor.Abartı değil.Eski uygarlıkların yaptığı babil kulesi,piramitler tanrıyı merakları sonucu oluşturulmuş yüzlerce yapı mevcuttur.İnsanlar gökdelen yapıyorlar ve sebebi yine dogmalar.Asya da amerikaya bakan,Amerika da da Asya ya bakan yüzlerce Kartal heykelinin tesadüf olması hiç mantıklı gelmiyor.Kayıp kıta "MU" ve kızıl derili dilinde kullanılan Türkçe ve Asya dillerine ait kelimeler de,inançlar da,gelenekleri de onların zamanında aynı dili konuşup,aynı toplum içinde yaşadığının bir kanıtı olabilir.Ve hatta inkaların piramitlerini yapan mimari belki de çindeki piramitleri yapmıştır.(inkalar şehirler,yollar ve piramitler yaptılar ama onları kullanmadılar,dağınık düzen kabile hayatı yaşadılar.bu da göçebe bir toplumun da mimarisi olabileceğini gösteriyor)Güzel bir başlık...Zamanında araştırdığım "Atatürk ve Kayıp Kıta Mu" araştırmalarını hatırlattı bana.Araştırıp gerekli bilgileri yazarım..... -
Shamanist bunu yazdı:
-----------------------------
imran268 bunu yazdı:
-----------------------------şunu söyliim
bi arr kızılderililerde türk müğ den mişti. bence saçmalık
tamam da
bıu kadarda olmaz da
bu pramit yapımı büyük çaba ister. türkler göçebe yaşayan bi kavimdi. ve dolaysıyla bu yükksek mimari zekanoın o zamönada türk yapımı olamaz.
yani saçma ....
bu kadar da abartmayalım
-----------------------------
-----------------------------
Hiç piramit yaptın mı :D?Peki kim yapmıştır?Mumyalama teknikleri ve giza platosundaki piramitlerle hemen hemen aynı boyda bunlar.Ön-Türk uygarlığı kalıntılarından olduğu söyleniyor,hatta bazı araştırmacıların bu piramitlerin "Lanetli" olduklarını söylemesi Türklerin yapmış olmasından daha mı mantıklı geliyor.Abartı değil.Eski uygarlıkların yaptığı babil kulesi,piramitler tanrıyı merakları sonucu oluşturulmuş yüzlerce yapı mevcuttur.İnsanlar gökdelen yapıyorlar ve sebebi yine dogmalar.Asya da amerikaya bakan,Amerika da da Asya ya bakan yüzlerce Kartal heykelinin tesadüf olması hiç mantıklı gelmiyor.Kayıp kıta "MU" ve kızıl derili dilinde kullanılan Türkçe ve Asya dillerine ait kelimeler de,inançlar da,gelenekleri de onların zamanında aynı dili konuşup,aynı toplum içinde yaşadığının bir kanıtı olabilir.Ve hatta inkaların piramitlerini yapan mimari belki de çindeki piramitleri yapmıştır.(inkalar şehirler,yollar ve piramitler yaptılar ama onları kullanmadılar,dağınık düzen kabile hayatı yaşadılar.bu da göçebe bir toplumun da mimarisi olabileceğini gösteriyor)Güzel bir başlık...Zamanında araştırdığım "Atatürk ve Kayıp Kıta Mu" araştırmalarını hatırlattı bana.Araştırıp gerekli bilgileri yazarım.....
-----------------------------kerdeşim ben bunu sölüorum
allı şanlı türk tarihini aladık
kaybettiğimiz saavş yok zatne ona ok. de
bu pramitler
türk işi olmaz
göçebe bir kavim ileri mimari teknolojiye sahip olmaz.
ben mısıra gitim
piramitlride gezdim..
hiç türk kalıntısına rastladım..
türkler çadır yapmakta usatdır.
mimari sonradan geliti
oda islam sayeseinde
ve o pramitler binlerce yıl eski
olmaz olmaz
uydurma
boşwer sene
-
imran268 bunu yazdı:
-----------------------------kerdeşim ben bunu sölüorum
allı şanlı türk tarihini aladık
kaybettiğimiz saavş yok zatne ona ok. de
bu pramitler
türk işi olmaz
göçebe bir kavim ileri mimari teknolojiye sahip olmaz.
ben mısıra gitim
piramitlride gezdim..
hiç türk kalıntısına rastladım..
türkler çadır yapmakta usatdır.
mimari sonradan geliti
oda islam sayeseinde
ve o pramitler binlerce yıl eski
olmaz olmaz
uydurma
boşwer sene
-----------------------------İslam sayesinde mi gelişmiş bizim mimari miz ?
Yok ya ? Başka ?
http://tr.wikipedia.org/wiki/Ev
Bi oku bu sayfayı,
Sonra Uygurlar ın ınandıgı Din olan manheizm i oku:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Maniheizm
Daha da onemlisi,
Suraya bak:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Uygurlar
Belki goremezsin diye vurguluyorum:
İlk Müslüman Türk Devleti Karahanlılar'la savaştılar.(Sebep Uygurların Budizmi, Karahanlıların İslamiyeti yaymak istemeleri.)
Uygurlar Yerleşik hayata geçen ilk Türk topluluğudur.Hmm... Evet sanırım İslam sayesinde yerleşik hayata geçilmiş : )
-
imran268
--------------------abicim öldürüdn gülmekten
yeter yavv
neyse
şunu söyliim
bi arr kızılderililerde türk müğ den mişti. bence saçmalık
tamam da
bıu kadarda olmaz da
bu pramit yapımı büyük çaba ister. türkler göçebe yaşayan bi kavimdi. ve dolaysıyla bu yükksek mimari zekanoın o zamönada türk yapımı olamaz.
yani saçma ....
bu kadar da abartmayalım
------------------------------------------------
Hocam belliki Ezoterik veya okült bilgin sıfır , ne diye atıp tutuyorsun , burda binlerce yıl öncesinden bahsediliyor , Golden Age dönemi ve Karanlık Tarih dönemlerinden bahsediliyor , Hangi bilgi ile Kızılderilililer ile ırk bağımız olmadığını söyleyebiliyorsun , arada birsürü bağ bulundu genetik ve Antropolojik bağ bulundu , Ayrıca burda kalkıpta ortaokul tarih kitaplarında anlatılan Türk'ler göçebeydi , Çadırda yaşardı , Mimarileri zayıfdı gibi Avrupa'lıların bizi aşşağılama yolları ile savunmaya geçersen, bu forumda kolay kolay kimse ile tartışmaya giremeyecek sewiyedesin gibime geliyor ..Bu arada; Shamanist+999999999 : ) -
Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------
imran268
--------------------abicim öldürüdn gülmekten
yeter yavv
neyse
şunu söyliim
bi arr kızılderililerde türk müğ den mişti. bence saçmalık
tamam da
bıu kadarda olmaz da
bu pramit yapımı büyük çaba ister. türkler göçebe yaşayan bi kavimdi. ve dolaysıyla bu yükksek mimari zekanoın o zamönada türk yapımı olamaz.
yani saçma ....
bu kadar da abartmayalım
------------------------------------------------
Hocam belliki Ezoterik veya okült bilgin sıfır , ne diye atıp tutuyorsun , burda binlerce yıl öncesinden bahsediliyor , Golden Age dönemi ve Karanlık Tarih dönemlerinden bahsediliyor , Hangi bilgi ile Kızılderilililer ile ırk bağımız olmadığını söyleyebiliyorsun , arada birsürü bağ bulundu genetik ve Antropolojik bağ bulundu , Ayrıca burda kalkıpta ortaokul tarih kitaplarında anlatılan Türk'ler göçebeydi , Çadırda yaşardı , Mimarileri zayıfdı gibi Avrupa'lıların bizi aşşağılama yolları ile savunmaya geçersen, bu forumda kolay kolay kimse ile tartışmaya giremeyecek sewiyedesin gibime geliyor ..Bu arada; Shamanist+999999999 : )
-----------------------------
dotum şimd,i bene san şunu söyleyeyimmmgeçende şöyle bi gazetey baktım
profun biri kalkmış
sümer destanı olan GILGAMIŞ destanınıı türklere möal etmeye çalıştı..
bu sümerler türk olabilirmiş..
neden mi
adamlar KAZAK giyiyordiye
çünü orta asyada türkelrde kazak giyiyo
o zamn sümerler de türk..
böyle mi yapıorlar canımmm
-
hah piramidden kızıl derili snra destan... neyse tutmayalım konuyu uçsun..
bende şunu solim bi cok türk destanı yabancılarcada kullanılmısdır hatta kör oğlu bi bolu beyiyle savasır bi kayseriye gelir vs.. yani ozamanın edebiyatıyla herkez birbirinden esinlenir bi destan yakın toplumların tümünün kahramanı olabilir.. yani gercekden kulakdan dolma bilgilerle hareket ediosun gibime gelior..
-
Adolf Hittler Türktür çünkü aynen bizim gibi Ruslarla savaştı
Napolyon kesinlikle türktü çünkü ordusunun en önemli 2 parcası topcular ve Dragon denilen özel bir süvari taburuydu
Guatamaluların hepsi Türk adamlar hala göktanrıya inanıyorlar sizce tesadüf mü......
Vikingler Türktür bu kadar güçlü ve savaşcı başka kavim olabilir mi?
İngiliz ve irlanda folk müzigini aslında Türkler bulmuştur bakınız eski çalgılara aynen saz.......
Yani şaka bir yana ararsak herşeyin herşeyle bir baglantısını buluruz sırf ilgi toplamak için birçok bilim adamı yalan yanlış şeyler söyler..... örnek japonların en ünlü arkeologunun bir çok şeyi aslında kendisinin uydurdugunu ve bu yüzden japon tarihinin yeniden araştırıldıgını biliyormusnuz...
-
sandman bunu yazdı:
-----------------------------Adolf Hittler Türktür çünkü aynen bizim gibi Ruslarla savaştı
Napolyon kesinlikle türktü çünkü ordusunun en önemli 2 parcası topcular ve Dragon denilen özel bir süvari taburuydu
Guatamaluların hepsi Türk adamlar hala göktanrıya inanıyorlar sizce tesadüf mü......
Vikingler Türktür bu kadar güçlü ve savaşcı başka kavim olabilir mi?
İngiliz ve irlanda folk müzigini aslında Türkler bulmuştur bakınız eski çalgılara aynen saz.......
Yani şaka bir yana ararsak herşeyin herşeyle bir baglantısını buluruz sırf ilgi toplamak için birçok bilim adamı yalan yanlış şeyler söyler..... örnek japonların en ünlü arkeologunun bir çok şeyi aslında kendisinin uydurdugunu ve bu yüzden japon tarihinin yeniden araştırıldıgını biliyormusnuz...
-----------------------------
saolmilleti aydınlattığın için..
yani ben gazetede okudum ondan
sırf sümerletr kazak gityiyorla dye
adamın biri kalkıp türktür diorlar. bu kadarda olmaz ki
ben hakaret etmiyorum
bu kadar uçmak neden onu diorum
helal japonnlara tarihlkerini eni,den yazdılar
bim gbimi ler
pehh ..
-
@imran ben sana hakaret etmedim sadece birşeyi çok zorlarsak elbette benzer şeyler bulunucagını anlatmak istedim yanlış anladın sen......
