Cnc Tezgah Yapabilmek İçin Nerden Başlamalı
-
arkadaşlar böle bir girişimim olcak inş. fakat nerden nasıl başlıcamı bilemiyorum teknik lise okumadım okumam şartmı yoksa kurs gibin bişe varmı ne derece etkili olur yoksa bu işi yapan birinin yanındamı çalışmam lazım nasıl olur biter ?
-
şaka yapıyosun
-
bugrahan45 bunu yazdı:
-----------------------------
şaka yapıyosun
-----------------------------
yoo gayet ciddiyim ordan şaka yapıyor gibi bi halimmi var :) -
cnc tezgahmı yapıcaksın yoksa cnc tezgahmı kullanıcaksın onu anlayalım bi...
-
mühendis olman gerekio..
-
ya basitçe yapıcam diyelim şuna şöleki
4 delik delip o deliklere birer aparat takan taktıktan sonrada delinen objeyi başka bir yere aktarıp üzerine boya püskürten ve istif yapan birşey olucak
dediğim gibi aslında tam olarak cnc bile değildir belki dediğim dalga
-
Cnc yapmakmı :s alsan daha ucuza gelir heralde , kaldiki yapamazsın
-
fatX bunu yazdı:
-----------------------------
Cnc yapmakmı :s alsan daha ucuza gelir heralde , kaldiki yapamazsın
-----------------------------kaldı ki yapan arkadaşlar var :D
-
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------ya basitçe yapıcam diyelim şuna şöleki
4 delik delip o deliklere birer aparat takan taktıktan sonrada delinen objeyi başka bir yere aktarıp üzerine boya püskürten ve istif yapan birşey olucak
dediğim gibi aslında tam olarak cnc bile değildir belki dediğim dalga
-----------------------------Senin anlattığın cnc tezgah değilde, bir nevi otomasyon yarı dijital bir makine.
Sana lazım olanlar, Hız Kontrol Cihazı, Zaman Rölesi, Konveyor Band, Hava Pistonları, Termik Röle vs.
Ve otomasyon makinen en az 3 kısımdan oluşur. + boya fırını
-
Mühendis olmaya felan gerek yok ama işi bilmen lazım. Bizim okuldaki hocalar yapmıştı 300 Ytl ye mi ne adamın biri geldi fuarda dediki buna milyarlarca para veriyorlar.Yapabilirsin bence uğraşırsan.Meslek lisesinin birine git yardım ederler belki.
-
cnr437 bunu yazdı:
-----------------------------fatX bunu yazdı:
-----------------------------
Cnc yapmakmı :s alsan daha ucuza gelir heralde , kaldiki yapamazsın
-----------------------------kaldı ki yapan arkadaşlar var :D
-----------------------------yapan arkadaşlar elbette var.. ancak konuyu açan arkadaşın anladığım kadarıyla pek bi bilgisi yok
kursa gitmekten falan bahsetmiş. böyle bi kurs olucağınıda sanmıyorum :/ ve tabi cnc deyince insanın aklına böyle bişe geliyor ;
http://www.otokilicrulman.com/img/cnc.jpg D:
