Coca-Cola.Com.Tr Erişime Engellendi
-
seks yapamayanın mastürbasyonla yetinmesi
-
Daniel-Koo bunu yazdıLazmania61 bunu yazdıDaniel-Koo bunu yazdıLazmania61 bunu yazdı
Sayın A.Q.P'li kardeşlerim şu belgeye bir bakın.
http://mevzuat.meb.gov.tr/html/202_17.html?KeepThis=true
ne anladığınızı söyleyin sonra kime oy vereceğinizi birdaha gözden geçirin.
"aaa hadi boykot edelim"
sanki bakkal mehmet amcayı boykot ediyo amk.
Moruk ben bu insanlara anlam veremiyorum yeminle bak mesela Gezi Parkı Eylemlerinde "24 saat daha direnirsek hükümet düşecek olloomm" falan diyen insanlarla dalga geçiyorlar ki haklılarda kendileride kola almayarak israili devireceklerini zannediyorlar ki coca colanın israil malı olduğunada inanmıyorum destek verdiğinede inanmıyorum.
ya aynı şeyi nijerya içinde söylüyorum.
bak müslümanım ama bu tip olayları tasvip etmiyorum. hepsi oturmuş kur'an okuyor.
o iş öyle olmaz. kur'anı okuma demiyorum oku fakat okuduktan sonra onu güzelce koy bir köşeye. zaten kur'an sana "olay ben de değil, sen de. git gözünü aç aklını kullan, mevzu dışarıda" der.
ilk önce kendin için çalışacaksın abi, ona buna muhtaç olmayacaksın ki. türkiyede üretilen şeyler sınırlı geri kalanların hepsi ithal.
ki zaten bunlar bi çekilse dımdızlak gibi bir şey olacağız. toparlanma sürecine girsek, kendi ürünlerimizi çıkartmak falan uzun iş.
o nedenle bu tip firmalar ülke ekonomisine katkıda bulunuyoken böyle saçma-salak boykot muhabbetleri kendi ayağımıza sıkmaktır.
Aynen öyle başka bir konuya daha yazmıştım coca cola Türkiyede 3000 işçi çalıştırıyor, vergisini veriyor, bir sürü sorumluluk projesine yardımda bulunuyor yani bu ülkeye akit gazetesinden daha faydalı benim için önemli olan benim ülkeme kattıklarıdır...
-
Ya adamlar açıklamış; https://merakettim.coca-colaturkiye.com/Coca-Cola-israil-Maliymis-Dogrumu-Simdide-cevaplamassiniz-siz-bunu--14931
Bunun anlamını bilmiyorsanız daha da yorum yapmayın zaten.
Ar0fer tarafından 21/Tem/14 01:29 tarihinde düzenlenmiştir -
aq ayyıldız team neymiş :D ben bu aleme girdim sessizce nöbetteydiler , hala sessizce nöbetteler. bi seslerini çıkaramadılar. ayt'in olayı eno7'ydi o gidince ayt bitti
-
Daniel-Koo bunu yazdıfuturist bunu yazdı
mesele kola değil zaten amaç somut bir tepki vermek.
en azından inceden inceden dokundurmak.
yıllardır genelde israil gazzeyi vurduğunda herkesin aklına gelir bu coca-colayı boykot etmek.
yıllardır yapılır her gazze olayında, bana kalırsa hiçbir yere dokunamamış gibi.
bu düpedüz gönül rüşvetçiliğidir.
-----------
sıkıntı değil coca cola, fanta vs o yazılan çizilen markaları kapatsın devlet, sonra oradan çıkacak büyük işsizlik sorununu devlet mi çözecek yine?
kim çözecek? nasıl bir strateji izleyeceksin?
+
ne çektin be coca-cola
bencede garip tepki.
zaten üç beş kişiyle olmazda bu işler yinede tepki tepkidir.
millet yattığı yerden boykot yapmasın. çalışşsın bencede.
-
futurist bunu yazdıDaniel-Koo bunu yazdıfuturist bunu yazdı
mesele kola değil zaten amaç somut bir tepki vermek.
en azından inceden inceden dokundurmak.
yıllardır genelde israil gazzeyi vurduğunda herkesin aklına gelir bu coca-colayı boykot etmek.
yıllardır yapılır her gazze olayında, bana kalırsa hiçbir yere dokunamamış gibi.
bu düpedüz gönül rüşvetçiliğidir.
-----------
sıkıntı değil coca cola, fanta vs o yazılan çizilen markaları kapatsın devlet, sonra oradan çıkacak büyük işsizlik sorununu devlet mi çözecek yine?
kim çözecek? nasıl bir strateji izleyeceksin?
+
ne çektin be coca-cola
bencede garip tepki.
zaten üç beş kişiyle olmazda bu işler yinede tepki tepkidir.
millet yattığı yerden boykot yapmasın. çalışşsın bencede.
tetkiksiz tepki tepki değildir muride.
iyi düşünmek lazım. gerçi bizim ülkede birçok kesim "anaaaa boykot varmış. nasıl olmasın? çok mantıklı!" diyip atlıyor. -_-
Daniel-Koo tarafından 21/Tem/14 01:44 tarihinde düzenlenmiştir -
Boykot boykot diye götünü yırtanlar akşam iftarda coca cola içiyor ya ona tutuluyorum ben amk.
-
Sserkan bunu yazdı
Boykot boykot diye götünü yırtanlar akşam iftarda coca cola içiyor ya ona tutuluyorum ben amk.
haklısın
-
amerika da israili destekliyor edisonda da amerikan hadi şalterlerimizi indiriyoruz..
-
swordfish bunu yazdı
lan sanki adam gibi kola yaptılarda biz içmedik.Sanki israile destek olalım diye kola içiyoruz.Yapın adam gibi bi kola birdaha cococola içeni siksinler.
öyle kolaturka ile olmuyor
Cola Turka ülkerin değil mi :D Onunda %40 ını yahudiler satın almadımı :D Asıl kola turka israil malı zaten hocam
