folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Coca-Cola.Com.Tr Erişime Engellendi



Coca-Cola.Com.Tr Erişime Engellendi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    seks yapamayanın mastürbasyonla yetinmesi


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lazmania61
    Lazmania61's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek
    Daniel-Koo bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı

    Sayın A.Q.P'li kardeşlerim şu belgeye bir bakın.

    http://mevzuat.meb.gov.tr/html/202_17.html?KeepThis=true

    ne anladığınızı söyleyin sonra kime oy vereceğinizi birdaha gözden geçirin.

    "aaa hadi boykot edelim" 

    sanki bakkal mehmet amcayı boykot ediyo amk. 

    Moruk ben bu insanlara anlam veremiyorum yeminle bak mesela Gezi Parkı Eylemlerinde "24 saat daha direnirsek hükümet düşecek olloomm" falan diyen insanlarla dalga geçiyorlar ki haklılarda kendileride kola almayarak israili devireceklerini zannediyorlar ki coca colanın israil malı olduğunada inanmıyorum destek verdiğinede inanmıyorum.

    ya aynı şeyi nijerya içinde söylüyorum.

    bak müslümanım ama bu tip olayları tasvip etmiyorum. hepsi oturmuş kur'an okuyor.

    o iş öyle olmaz. kur'anı okuma demiyorum oku fakat okuduktan sonra onu güzelce koy bir köşeye. zaten kur'an sana "olay ben de değil, sen de. git gözünü aç aklını kullan, mevzu dışarıda" der. 

    ilk önce kendin için çalışacaksın abi, ona buna muhtaç olmayacaksın ki. türkiyede üretilen şeyler sınırlı geri kalanların hepsi ithal. 

    ki zaten bunlar bi çekilse dımdızlak gibi bir şey olacağız. toparlanma sürecine girsek, kendi ürünlerimizi çıkartmak falan uzun iş. 

    o nedenle bu tip firmalar ülke ekonomisine katkıda bulunuyoken böyle saçma-salak boykot muhabbetleri kendi ayağımıza sıkmaktır. 

     

    Aynen öyle başka bir konuya daha yazmıştım coca cola Türkiyede 3000 işçi çalıştırıyor, vergisini veriyor, bir sürü sorumluluk projesine yardımda bulunuyor yani bu ülkeye akit gazetesinden daha faydalı benim için önemli olan benim ülkeme kattıklarıdır...


    Bize Tahribat.com'da TRABZON:)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    Ya adamlar açıklamış; https://merakettim.coca-colaturkiye.com/Coca-Cola-israil-Maliymis-Dogrumu-Simdide-cevaplamassiniz-siz-bunu--14931

    Bunun anlamını bilmiyorsanız daha da yorum yapmayın zaten.

    Ar0fer tarafından 21/Tem/14 01:29 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo

    aq ayyıldız team neymiş :D ben bu aleme girdim sessizce nöbetteydiler , hala sessizce nöbetteler. bi seslerini çıkaramadılar. ayt'in olayı eno7'ydi o gidince ayt bitti

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    Daniel-Koo bunu yazdı
    futurist bunu yazdı

    mesele kola değil zaten amaç somut bir tepki vermek.

    en azından inceden inceden dokundurmak.

     

    yıllardır genelde israil gazzeyi vurduğunda herkesin aklına gelir bu coca-colayı boykot etmek.

    yıllardır yapılır her gazze olayında, bana kalırsa hiçbir yere dokunamamış gibi.

    bu düpedüz gönül rüşvetçiliğidir. 

    -----------

    sıkıntı değil coca cola, fanta vs o yazılan çizilen markaları kapatsın devlet, sonra oradan çıkacak büyük işsizlik sorununu devlet mi çözecek yine? 

    kim çözecek? nasıl bir strateji izleyeceksin?

    ne çektin be coca-cola 

    bencede garip tepki.

    zaten üç beş kişiyle olmazda bu işler yinede tepki tepkidir.

    millet yattığı yerden boykot yapmasın. çalışşsın bencede.

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı
    futurist bunu yazdı

    mesele kola değil zaten amaç somut bir tepki vermek.

    en azından inceden inceden dokundurmak.

     

    yıllardır genelde israil gazzeyi vurduğunda herkesin aklına gelir bu coca-colayı boykot etmek.

    yıllardır yapılır her gazze olayında, bana kalırsa hiçbir yere dokunamamış gibi.

    bu düpedüz gönül rüşvetçiliğidir. 

    -----------

    sıkıntı değil coca cola, fanta vs o yazılan çizilen markaları kapatsın devlet, sonra oradan çıkacak büyük işsizlik sorununu devlet mi çözecek yine? 

    kim çözecek? nasıl bir strateji izleyeceksin?

    ne çektin be coca-cola 

    bencede garip tepki.

    zaten üç beş kişiyle olmazda bu işler yinede tepki tepkidir.

    millet yattığı yerden boykot yapmasın. çalışşsın bencede.

    tetkiksiz tepki tepki değildir muride.

    iyi düşünmek lazım. gerçi bizim ülkede birçok kesim "anaaaa boykot varmış. nasıl olmasın? çok mantıklı!" diyip atlıyor. -_- 

    Daniel-Koo tarafından 21/Tem/14 01:44 tarihinde düzenlenmiştir

    ne diyon?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Boykot boykot diye götünü yırtanlar akşam iftarda coca cola içiyor ya ona tutuluyorum ben amk.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Sserkan bunu yazdı

    Boykot boykot diye götünü yırtanlar akşam iftarda coca cola içiyor ya ona tutuluyorum ben amk.

    haklısın


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aytekinet
    Aytekinet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    amerika da israili destekliyor edisonda da amerikan hadi şalterlerimizi indiriyoruz..


    Kendini bulmak istiyorsan, kendin için düşün.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    swordfish bunu yazdı

    lan sanki adam gibi kola yaptılarda biz içmedik.Sanki israile destek olalım diye kola içiyoruz.Yapın adam gibi bi kola birdaha cococola içeni siksinler.

    öyle kolaturka ile olmuyor

    Cola Turka ülkerin değil mi :D Onunda %40 ını yahudiler satın almadımı :D Asıl kola turka israil malı zaten hocam


    Titanyumun gücü adına!!!
Toplam Hit: 9913 Toplam Mesaj: 72