Coca-Cola.Com.Tr Erişime Engellendi
-
tustanbakanadam bunu yazdı
aq ayyıldız team neymiş :D ben bu aleme girdim sessizce nöbetteydiler , hala sessizce nöbetteler. bi seslerini çıkaramadılar. ayt'in olayı eno7'ydi o gidince ayt bitti
Kazım Koyuncu fonlu veda sayfası hala gözümün önünde. Haber falan var mı,nerelerde ne yapıyor ?
-
Sencer bunu yazdıtustanbakanadam bunu yazdı
aq ayyıldız team neymiş :D ben bu aleme girdim sessizce nöbetteydiler , hala sessizce nöbetteler. bi seslerini çıkaramadılar. ayt'in olayı eno7'ydi o gidince ayt bitti
Kazım Koyuncu fonlu veda sayfası hala gözümün önünde. Haber falan var mı,nerelerde ne yapıyor ?
Hocam Dr.Ly0n nicki ile devam ettiğini düşünüyorum. Şahsen direk hiç görüşmedim ancak bir web sitesinde -->sizin gibi oldschool adamların takıldığı bir site<-- eno7 diye ortaya çıktı. orda neler yaptığından bahsetti sonra nickini değiştirdi. rastgele bişeydi ancak paylaştığı tüm araçlarda Dr.Ly0n adı geçiyordu. Dr.Ly0n'u hatırlarsınız ekşiyi falan hackledi. Ben aynı adam olduğu kanısındayım fakat Dr.Ly0n'un ismi kürşat eno7'ninki enes. öyle işte. pm'den çok isterseniz daha ayrıntılı anlatırım bulduklarımı.
-
Anlayamadığınız nokta şu.
Coca cola'ya olan bu boykotun sebebi Coca cola'nın israil şirketi olduğunu düşündüklerinden değil,
Ortadaki coca cola nın haziran ayı karını tamamen israil ordusuna bıraktığı ile ilgili bi söylentidir.
Takmışsınız bi coca cola israil malı mı .s.s.s değil ulan değil.
yoksa sırf yahudi yani israil malı olduğu icin boykot edilse,
microsoft un sahibi yada face'nin sahibi de yahudi. Hiç duyyomusunuz feyse girmeyelim boykot edelim diye bişey?
Bilmem anladınız mı? -

le kola içelim o zaman mazot gibi tadı var. bağımlılık yapar.
-
zalimadam bunu yazdı

le kola içelim o zaman mazot gibi tadı var. bağımlılık yapar.
bunu sen mi yaptın :D :D :D
-
salak salak iş yapıyorlar
-

-
Şu olayı aydınlatacak var mı, ben yanlış mı biliyorum.
Bir ürün ülkeye giriş yaptığı an zaten sen ürünün parasını adamlara peşinen ödemiş oluyorsun. Ülkede satışı engellersen eldeki ürün satılmaz zararı yine ülkeye, satıcıya, toptancıya olur. Ne zaman malum ülkeden ithalat hükümet kararıyla kesilir ve eldeki stoklar tükenir o vakit gerçekten boykot yapılmış olur.
-
Beni en çok güldüren de boykot yapanların bilgisayarının işlemcisi olması amk :D Şimdi diyiceksiniz bu ne saçmalıyo? Piyasadaki işlemci pazarı fix 2 marka altında. İntel , AMD ikisi de ABD şirketi kullanmayın amk o zaman :D
-
Benim anlamadığım redhack osursa gökelere çıkaran zihniyet neden ayyıldım tim herhangi bir olayında küçümsüyor.
