folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Coca-Cola.Com.Tr Erişime Engellendi



Coca-Cola.Com.Tr Erişime Engellendi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı

    aq ayyıldız team neymiş :D ben bu aleme girdim sessizce nöbetteydiler , hala sessizce nöbetteler. bi seslerini çıkaramadılar. ayt'in olayı eno7'ydi o gidince ayt bitti

    Kazım Koyuncu fonlu veda sayfası hala gözümün önünde. Haber falan var mı,nerelerde ne yapıyor ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    Sencer bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı

    aq ayyıldız team neymiş :D ben bu aleme girdim sessizce nöbetteydiler , hala sessizce nöbetteler. bi seslerini çıkaramadılar. ayt'in olayı eno7'ydi o gidince ayt bitti

    Kazım Koyuncu fonlu veda sayfası hala gözümün önünde. Haber falan var mı,nerelerde ne yapıyor ?

    Hocam Dr.Ly0n nicki ile devam ettiğini düşünüyorum. Şahsen direk hiç görüşmedim ancak bir web sitesinde  -->sizin gibi oldschool adamların takıldığı bir site<-- eno7 diye ortaya çıktı. orda neler yaptığından bahsetti sonra nickini değiştirdi. rastgele bişeydi ancak paylaştığı tüm araçlarda Dr.Ly0n adı geçiyordu. Dr.Ly0n'u hatırlarsınız ekşiyi falan hackledi. Ben aynı adam olduğu kanısındayım fakat Dr.Ly0n'un ismi kürşat eno7'ninki enes. öyle işte. pm'den çok isterseniz daha ayrıntılı anlatırım bulduklarımı.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rhodostethia
    rhodostethia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Anlayamadığınız nokta şu. 

    Coca cola'ya olan bu boykotun sebebi Coca cola'nın israil şirketi olduğunu düşündüklerinden değil,

    Ortadaki coca cola nın haziran ayı karını tamamen israil ordusuna bıraktığı ile ilgili bi söylentidir. 

    Takmışsınız bi coca cola israil malı mı .s.s.s değil ulan değil. 

    yoksa sırf yahudi yani israil malı olduğu icin boykot edilse,

    microsoft un sahibi yada face'nin sahibi de yahudi. Hiç duyyomusunuz feyse girmeyelim boykot edelim diye bişey? 

    Bilmem anladınız mı?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    http://store.donanimhaber.com/d6/c3/d6/D6C3D62A77EE8E06E644470A8BF22A6C.gif

    le kola içelim o zaman mazot gibi tadı var. bağımlılık yapar.


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    zalimadam bunu yazdı

    http://store.donanimhaber.com/d6/c3/d6/D6C3D62A77EE8E06E644470A8BF22A6C.gif

    le kola içelim o zaman mazot gibi tadı var. bağımlılık yapar.

    bunu sen mi yaptın :D :D :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersn
    ersn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2011
    Erkek

    salak salak iş yapıyorlar 


    küfrederiz villalara kulübeden
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek


    Bengü il tuta olurtaçı sen Türk budun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    Şu olayı aydınlatacak var mı, ben yanlış mı biliyorum.

    Bir ürün ülkeye giriş yaptığı an zaten sen ürünün parasını adamlara peşinen ödemiş oluyorsun. Ülkede satışı engellersen eldeki ürün satılmaz zararı yine ülkeye, satıcıya, toptancıya olur. Ne zaman malum ülkeden ithalat hükümet kararıyla kesilir ve eldeki stoklar tükenir o vakit gerçekten boykot yapılmış olur.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    Beni en çok güldüren de boykot yapanların bilgisayarının işlemcisi olması amk :D Şimdi diyiceksiniz bu ne saçmalıyo? Piyasadaki işlemci pazarı fix 2 marka altında. İntel , AMD ikisi de ABD şirketi kullanmayın amk o zaman :D


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    Benim anlamadığım redhack osursa gökelere çıkaran zihniyet neden ayyıldım tim herhangi bir olayında küçümsüyor.

Toplam Hit: 9916 Toplam Mesaj: 72