folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Çocukken Hayvanlara Yapılan İşkenceler



Çocukken Hayvanlara Yapılan İşkenceler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boraks
    boraks's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

       ayrıca yazmayı unuttuğum daha güzel anılar da var;

    çöp konteynerine giren kedinin üzerine konteynerin kapağı kapatılır ve içerisine elinizdeki paraya bağlı olarak alınmış miktarda torpil vb. atılır. 4-5 tane atınca zaten

    kedi sarhoş olur. kapak açılır 8 çizerek giden kedi izlenir. ;)

      bu salak kediler laser le oynamayı çok severler.sanki o kırmızı ışıkta onun en sevdiği yem var. neyse bu lazer in kırmızı ışığını takip edince bende onu sokağın 

    başından sonuna kadar koşturur hatta milletin üzerine çıkartır ve zemin kattaki evin kapısına tuttuğum lazerle evin kapısını kediye çaldırtırdım. kapıyı açtığında kapıda

    sadece kedi gören komşu mal mal bakardı ;) nerden bilsin kapı çalınmadı aslında kedi kapıyı tırmaladı. bir de bu lazerle kediyi oynatırken lazeri ayakkabının üzerine 

    tutarsın kedi sadece lazer e odaklandığından ayakkabının üzerinde olduğunu bile hissetmez bu sebeple ufak bir darbeyle havada uçururdum kediyi ;)

     hâlâ kedileri sevmiyorum kardeşim ama satanist falan olduğum zannedilmesin ;) köpek beslemeyi yeğlerim, ya da başka asil hayvan olsun da farketmez.  


    gözlerin açıksa göreceksin! Kulağın sağır değilse duyacaksın! Ellerin kesik değilse uzanacaksın! UĞUR MUMCU
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilmiom
    bilmiom's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek

    bende kedileri havaya atardım öle çok zevkli olurdu

    bi gün atarkan bi adam kovaladı bizi kaçarken ayağımı taşa çarptım 3 dikiş attılar ondan beri hiç kedi uçurmadım

    bide bi civcivi azından tutup ayırmıştım böle iç organlarına vs bakmak için

    manyak oluyo bi kere yaptım ama deneyebilirsiniz :D:D:D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek
    Nekadar Pysco Varsa Burda Aq:DD:D:

    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilmiom
    bilmiom's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek
    Realist bunu yazdı:
    -----------------------------
    Nekadar Pysco Varsa Burda Aq:DD:D:
    -----------------------------
    sen burayı düzgünlerin olduğu tiki dorumlardan zannettin galiba :D:D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    -küçüklügümden bu yana yazın 1ay falan tatile çıkamadan önce köye gideriz...köy böle işkenceler için müsaitdir :D

    *köyde inek falan güdüyoduk...inekleri sabahdan akşama kadar idare ediyoduk falan nese bigün ben inegin şeyine* sopa solmustum kanamıstı :D

    *bi keresinde de köydeki köpeğimiz evin önündeki çaydan su içerken kosup kosup kıçına tekme koymustum :D köpek dereye uçmuştu :D

    *köyde samanlıkda fare yakalamıştım (bu arada söylim elimle fare bile tutarım tiksinmem :D ) nese fareleyi dedemin boş bira şişesinin içine koymustum iyice sıkışsın die'de kum falan döktüm sonra torpilleri şişeye koydum fitille uçlarını birleştirerek sonra ateşledim :D her yer cam kırıgı olmustu bide KAN :D cam kırıklarından biri gobeme geldi izi hala durur :D

    vay be ne günlerdi :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek
    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------

    küçükken ama çok küçük :D bizim burda bi kedi vardı elimizde büyümüşdü kerata :D bizde küçügüz ya a.q :D fırlamalık yapmak istemiştik :D kedinin göt deliğine bali sürmüştük :D sora kediye sürekli süt falan verdik :d kedi 1 hafta sora balon gibi oldu sora öldü gitti :D

    küçükken hayvanlara yaptıgım eziyetler saymakla bitmez ama 1 tanesi yeter sanırım :D

     

    not: lütfen kedinize denemeyin :D


    -----------------------------

    tamam abi olay kapanmıştır :D


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahmaran
    sahmaran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Dişi

    hiyy igrençsiniz 

    Ben kediyi sampuanladim sevmedi nankör  cirmaladi yaa :D

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ixn5r
    ixn5r's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    Benimkisi Size yalan gelebilir ama ben yinede anlatim :$ küçükken erol taşın filmlerini izlerdik , erol abi bi filminde kuzu çevirme yiyordu benimde canım çekmişti gidip amcamın tavuklarından birini çaldım tepeye götürdüm aldım elime bi çubuk sapladım tavuğun götüne :| çubuğu itekledim ağzından çıkardım sonra ateşin üstüne verdim çok kötü bi koku gelince uzaklaştım ordan :( ama o tavuğun son gıdaklaması beni mahfetti , ne mahsum duruyordu öyle ah çocukluğum ah :(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maqara
    maqara's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek
    biz küçükken kurbağaların ağzına torpil koyar kedilerin kuyruğuna torpil bağlar patlatırdık:DD, bide köyde kurbağaları yakalar götlerine kamış sokarak şişirir sonrada göle atarak taşlardık hayvanlar hava dolu olduğundan dibe kaçamazlardı :DD

    Herkesin üç kişiliği vardır; Ortaya çıkardığı , sahip olduğu , sahip olduğunu sandığı.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ixn5r
    ixn5r's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    maqara bunu yazdı:
    -----------------------------
    biz küçükken kurbağaların ağzına torpil koyar kedilerin kuyruğuna torpil bağlar patlatırdık:DD, bide köyde kurbağaları yakalar götlerine kamış sokarak şişirir sonrada göle atarak taşlardık hayvanlar hava dolu olduğundan dibe kaçamazlardı :DD
    -----------------------------

    ahahahahahahahahaehuehe uuhauha hah uha uhuha uha nkuha asam möa koptum yaw aadmal mllma m m dm.çaö d:D:D.d.dD:D

Toplam Hit: 5456 Toplam Mesaj: 24