

Çok Acil İşletim Sistemi Ve Bios Yardımı Acil!!
-
Merhaba hocalar direk konuya giriyorum öncelikle konu yanlış yerde olabilir ama sorunum tam olarak ne bilmediğim için buraya açtım taşıyabilirsiniz.
Şimdi sorunum şu benim sipariş ettiğim işlemci anakart ramler geldi hepsini taktım pc yi açtım fakat windows7 nin windows başlatılıyor ekranında kendini resetliyor makine. Şimdi sorun bence hdd den kaynaklanıyor çünkü hdd değişmedi kasada 150 gb lık sikindirik hddle ile devam etmem lazım bi süre harici 1 tb var ona güvendim. Şimdi arkadaşlar bu böyle yapınca ben daha önce evde bulunan flashla format atayım dedim win 7 32 bit kuruyorum tekrar ama bi yandan win 8 64 bit iniyor torrentten amacım sadece olacak mı diye denemek. Detay olarak da format sırasında hdd yi gördü 100 gb boş alan falan gösterdi yani formatladım şimdi üstüne işletim sistemini kuruyor bir sıkıntı yok. Fakat ben bi türklük edip pc yi ilk başlattığımda direk bios ekranı açıldığında kurcalamayayım deyip direk kapadım. Sonrasında booting seçmediğim için olabilir dedim girip hdd yi seçtim yine her türlü windows başlatılıyor yazısında kendini resetledi. Şimdi bu formatı atıyorum açılırsa ne ala ama yine aynı hatayı verirse sorun neden oluyor olabilir? Henüz anakartın cdsini takma fırsatım vs. olmadı ayrıca anakartın üstünde dvd romun nereye takılacağını da bulamadık resmen yeri yok kitapçıkta da göremedik bir aydınlatma lütfen işim acele.
-
Şimdi format bitti sıkıntısız yükledim sadece etharnet falan driverları halletmem lazım ama daha büyük bir sıkıntıyla karşılaştım işlemcinin içindeki r7 onboard ekran kartını tanımıyor bunu internetten driver indirerek çözebilir miyim yoksa bir şeyi yine mi eksik yaptım?
-
Sen bi interneti bağla, windows güncelleme ile driverları bulur öyle kurarsın.
-
anakartla gelen cd ile bütün driverleri kur
-
xxjokerxx bunu yazdı
anakartla gelen cd ile bütün driverleri kur
O zaten ayrı muamma anakartın üstünde dvd romu nereye takacağımızı bulamadık okumuyor şu an internet driverı bulayım bi ekran kartı işi var r7 i görmüyor onboard olarak
-
Kafayı yiyeceğim msi a55m-e33 anakart bu bi türlü internette driverlarını bulamıyorum dvd romu bağlayacağım yeri bulamadığım için dvd yi de kullanamıyorum
-
prodhiphop bunu yazdı
Kafayı yiyeceğim msi a55m-e33 anakart bu bi türlü internette driverlarını bulamıyorum dvd romu bağlayacağım yeri bulamadığım için dvd yi de kullanamıyorum
sata girişli dvd bağlanabilir 2 adet sata out var anakart üzerinde :)
-
http://tr.msi.com/support/mb/A55ME33.html#down-driver buradada driverlar var :)
-
sRcN bunu yazdı
http://tr.msi.com/support/mb/A55ME33.html#down-driver buradada driverlar var :)
da hocam sıkıntı benim dvd romun sata çıkışı olmaması :D hdd nin var ama romun bulamadım her neyse bir şekilde çözdüm şu an tam performans kullanıyorum diyemem ama yaklaşık 40 dk sonra inecek win 8 o zaman gereken her şeyi kurup shadow of mordor (2014 yeni çıktı) kurup oyunda test edeceğim ve ilginç bir şekilde power sup. 300w olmasına rağmen pcden en ufak ses gelmiyor ısınmadı da hiç durumu sağlıklı diyebilirim.
-
1- elindeki dvd yi bu bordda kullanamazsın. senin dvd ide bu bordda ide soket yok. ya dvd yi hiç kullanmıcaksın yada değişip sata dvd alacaksın.
2-onbord ekran kartı driverini yüklersen sıkıntın çözülür. yalnız. harici ekran kartı kullanıyorsan, onun yüzünden makina zaten onbord ekran kartını görmez. nooluyoz deme. harici kartı çıkar öyle yükle.
3- ekran kartını ne kullanıyorsun bilmiyorum ama, 300 w psu ile o makinanın ömrü pek olmaz. performansda bekleme.
-
crimeangel bunu yazdı
1- elindeki dvd yi bu bordda kullanamazsın. senin dvd ide bu bordda ide soket yok. ya dvd yi hiç kullanmıcaksın yada değişip sata dvd alacaksın.
2-onbord ekran kartı driverini yüklersen sıkıntın çözülür. yalnız. harici ekran kartı kullanıyorsan, onun yüzünden makina zaten onbord ekran kartını görmez. nooluyoz deme. harici kartı çıkar öyle yükle.
3- ekran kartını ne kullanıyorsun bilmiyorum ama, 300 w psu ile o makinanın ömrü pek olmaz. performansda bekleme.
r7 var onboard win8.1 birazdan kuracağım daha performans için kullandığım araçları ve programları yüklemeden sadece dx11 kurup bi modern warfare 3 denedim iw5 olan ultra grafiklerde birazcık kastı extralar kaldı sadece anti al. 4x den 2x e getirdim 0 donma oynuyor bu demek oluyor ki günümüz oyunlarını da en azından mediumda oynarım benim için yeterli. power hdd vs. param oldukça yenileyeceğim. Şimdi söz gelmişken bu konu ve şu 5 günlük dönemde açtığım tüm konularda yardımcı olan tahribat ailesine çok teşekkürler sevgili hocalar yardımlarınızla şu anda yıllardır bir türlü yakalayamadığım çağı yakaladım lowdan sonraki grafik ayarları nasıl bir şeymiş görebiliyorum çok teşekkürler her şey için ben win 8 kurmaya kaçıyorum :D