folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilgisayarla İlgili Diğer Konular
linefolder Çok Acil İşletim Sistemi Ve Bios Yardımı Acil!!



Çok Acil İşletim Sistemi Ve Bios Yardımı Acil!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prodhiphop
    prodhiphop's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2013
    Erkek

    Merhaba hocalar direk konuya giriyorum öncelikle konu yanlış yerde olabilir ama sorunum tam olarak ne bilmediğim için buraya açtım taşıyabilirsiniz.

      Şimdi sorunum şu benim sipariş ettiğim işlemci anakart ramler geldi hepsini taktım pc yi açtım fakat windows7 nin windows başlatılıyor ekranında kendini resetliyor makine. Şimdi sorun bence hdd den kaynaklanıyor çünkü hdd değişmedi kasada 150 gb lık sikindirik hddle ile devam etmem lazım bi süre harici 1 tb var ona güvendim. Şimdi arkadaşlar bu böyle yapınca ben daha önce evde bulunan flashla format atayım dedim win 7 32 bit kuruyorum tekrar ama bi yandan win 8 64 bit iniyor torrentten amacım sadece olacak mı diye denemek. Detay olarak da format sırasında hdd yi gördü 100 gb boş alan falan gösterdi yani formatladım şimdi üstüne işletim sistemini kuruyor bir sıkıntı yok. Fakat ben bi türklük edip pc yi ilk başlattığımda direk bios ekranı açıldığında kurcalamayayım deyip direk kapadım. Sonrasında booting seçmediğim için olabilir dedim girip hdd yi seçtim yine her türlü windows başlatılıyor yazısında kendini resetledi. Şimdi bu formatı atıyorum açılırsa ne ala ama yine aynı hatayı verirse sorun neden oluyor olabilir? Henüz anakartın cdsini takma fırsatım vs. olmadı ayrıca anakartın üstünde dvd romun nereye takılacağını da bulamadık resmen yeri yok kitapçıkta da göremedik bir aydınlatma lütfen işim acele.


    Yok olmak evrene yapabileceğimiz en büyük iyilik.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prodhiphop
    prodhiphop's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2013
    Erkek

    Şimdi format bitti sıkıntısız yükledim sadece etharnet falan driverları halletmem lazım ama daha büyük bir sıkıntıyla karşılaştım işlemcinin içindeki r7 onboard ekran kartını tanımıyor bunu internetten driver indirerek çözebilir miyim yoksa bir şeyi yine mi eksik yaptım?


    Yok olmak evrene yapabileceğimiz en büyük iyilik.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Sen bi interneti bağla, windows güncelleme ile driverları bulur öyle kurarsın.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    anakartla gelen cd ile bütün driverleri kur


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prodhiphop
    prodhiphop's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2013
    Erkek
    xxjokerxx bunu yazdı

    anakartla gelen cd ile bütün driverleri kur

    O zaten ayrı muamma anakartın üstünde dvd romu nereye takacağımızı bulamadık okumuyor şu an internet driverı bulayım bi ekran kartı işi var r7 i görmüyor onboard olarak 


    Yok olmak evrene yapabileceğimiz en büyük iyilik.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prodhiphop
    prodhiphop's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2013
    Erkek

    Kafayı yiyeceğim msi a55m-e33 anakart bu bi türlü internette driverlarını bulamıyorum dvd romu bağlayacağım yeri bulamadığım için dvd yi de kullanamıyorum


    Yok olmak evrene yapabileceğimiz en büyük iyilik.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek
    prodhiphop bunu yazdı

    Kafayı yiyeceğim msi a55m-e33 anakart bu bi türlü internette driverlarını bulamıyorum dvd romu bağlayacağım yeri bulamadığım için dvd yi de kullanamıyorum

    sata girişli dvd bağlanabilir 2 adet sata out var anakart üzerinde :)


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    http://tr.msi.com/support/mb/A55ME33.html#down-driver buradada driverlar var :) 


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prodhiphop
    prodhiphop's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2013
    Erkek
    sRcN bunu yazdı

     

    da hocam sıkıntı benim dvd romun sata çıkışı olmaması :D hdd nin var ama romun bulamadım her neyse bir şekilde çözdüm şu an tam performans kullanıyorum diyemem ama yaklaşık 40 dk sonra inecek win 8 o zaman gereken her şeyi kurup shadow of mordor (2014 yeni çıktı) kurup oyunda test edeceğim ve ilginç bir şekilde power sup. 300w olmasına rağmen pcden en ufak ses gelmiyor ısınmadı da hiç durumu sağlıklı diyebilirim.


    Yok olmak evrene yapabileceğimiz en büyük iyilik.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    1- elindeki dvd yi bu bordda kullanamazsın. senin dvd ide bu bordda ide soket yok. ya dvd yi hiç kullanmıcaksın yada değişip sata dvd alacaksın.

    2-onbord ekran kartı driverini yüklersen sıkıntın çözülür. yalnız. harici ekran kartı kullanıyorsan, onun yüzünden makina zaten onbord ekran kartını görmez. nooluyoz deme. harici kartı çıkar öyle yükle.

    3- ekran kartını ne kullanıyorsun bilmiyorum ama, 300 w psu ile o makinanın ömrü pek olmaz. performansda bekleme.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prodhiphop
    prodhiphop's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2013
    Erkek
    crimeangel bunu yazdı

    1- elindeki dvd yi bu bordda kullanamazsın. senin dvd ide bu bordda ide soket yok. ya dvd yi hiç kullanmıcaksın yada değişip sata dvd alacaksın.

    2-onbord ekran kartı driverini yüklersen sıkıntın çözülür. yalnız. harici ekran kartı kullanıyorsan, onun yüzünden makina zaten onbord ekran kartını görmez. nooluyoz deme. harici kartı çıkar öyle yükle.

    3- ekran kartını ne kullanıyorsun bilmiyorum ama, 300 w psu ile o makinanın ömrü pek olmaz. performansda bekleme.

     

    r7 var onboard win8.1 birazdan kuracağım daha performans için kullandığım araçları ve programları yüklemeden sadece dx11 kurup bi modern warfare 3 denedim iw5 olan ultra grafiklerde birazcık kastı extralar kaldı sadece anti al. 4x den 2x e getirdim 0 donma oynuyor bu demek oluyor ki günümüz oyunlarını da en azından mediumda oynarım benim için yeterli. power hdd vs. param oldukça yenileyeceğim. Şimdi söz gelmişken bu konu ve şu 5 günlük dönemde açtığım tüm konularda yardımcı olan tahribat ailesine çok teşekkürler sevgili hocalar yardımlarınızla şu anda yıllardır bir türlü yakalayamadığım çağı yakaladım lowdan sonraki grafik ayarları nasıl bir şeymiş görebiliyorum çok teşekkürler her şey için ben win 8 kurmaya kaçıyorum :D


    Yok olmak evrene yapabileceğimiz en büyük iyilik.
Toplam Hit: 1827 Toplam Mesaj: 13