Çok Uyuyorum Arkadaş
-
modiadol normal reçeteyle alınabilen bir ilaç hastanede herhangi bir dahiliye ,psikiyatri,nöroloji gibi alanlara yazdırılabiliyor...devlet bir kısmını ödüyor yani..diğer kırmızı veya yeşil reçeteyle satılanlara rağmen gayet masum..bağımlılık yapmıyor fakat düzenli olarak alınca ve etkiside güzel olunca psikolojik bağımlılık yapabiliyor haliyle..o yüzden aralıklarla ihtiyaç zamanında almak en güzeli..uzun yola çıkan şöförlere falan yazıyorlar uyumasın diye..sınav döneminde ders çalışırken başucu ilacımdı doktor tavsiye etmişti bana çok memnun kalmıştım..Bunun yanında sürekli uyku hali , yerinden kalkamama , isteksizlik şikayetleri falan da varsa başka depresif sorunların olduğunuda gösterebilir.doktora gitmek bu durumda en mantıklısı tabiki..
-
Peroksit bunu yazdı
kaç para bu modinallo ? pahalımı
Oha lan 82 lira 30 gün yetecek bide herşey para olmuş eczanemi soyalım amq
doktora yazdır hoca güvencen varsa
-
redbull nescafe karıştır iç. hihihi D:
-
DJ_Alper bunu yazdıPeroksit bunu yazdı
kaç para bu modinallo ? pahalımı
Oha lan 82 lira 30 gün yetecek bide herşey para olmuş eczanemi soyalım amq
doktora yazdır hoca güvencen varsa
Tamam hacı kaç liraya geldi ? sana birine yazdırtayım alsın
-
spor yap hocam.bugün rekora gittik HoneyBadger ile :D hiç uyumadan 05.30da çıktık 10-15 km koştuk rahat 4 buçuk saat uyudum uykum yok yani sporun etkisi galiba
edit: hocam mesir macunu fayda etmiyor mu bu arada :D
slanger tarafından 10/Ağu/12 15:45 tarihinde düzenlenmiştir -
Peroksit bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdıPeroksit bunu yazdı
kaç para bu modinallo ? pahalımı
Oha lan 82 lira 30 gün yetecek bide herşey para olmuş eczanemi soyalım amq
doktora yazdır hoca güvencen varsa
Tamam hacı kaç liraya geldi ? sana birine yazdırtayım alsın
benim muayene ücretleri felanda vardı 36 lira verdim :)
herhalde 15-20 gibi yansıyor sanırım
2 kutu yazdırdım
-
Alper Reis Etkisi İyi Diyorsan Birisine Aldırtıcam ? dinç tutuyormu enerjikmi hissediyon
-
Peroksit bunu yazdı
Alper Reis Etkisi İyi Diyorsan Birisine Aldırtıcam ? dinç tutuyormu enerjikmi hissediyon
çok garip bir duygu
tok karnına içiyorsun 1 saat sonra felan etkisini gösteriyor ben psikolojik olacağını felan sanmıştım. öyle olmuyor resmen yeni uyanmış gibi dinç oluyorsun
bazı salaklar tam uyku anında alıyorlar sanırım oda etkisini gösterene kadar uyuyorlar mesela sen 11 de uyuyorsan her akşam 9 da iç gitsin10 da yavaş yavaş etkisini gösterir 11 de tamamdır :)
-
HoLyCat bunu yazdı
alper sana yılın sırrını veriyorum..
yarim bardak sade nescafe dolu bardagin geri kalan yarisina kola koy karistir ic..
sabaha kadar zombi gibi olursun..
Not : olusucak problemlerden sorumlu degilim.
1 saat önce denedim bir tek hafif cırcır yapıyor onun dışında bir etkisi yok.
Zaten ağızdan ağıza yayılan çok sallama bir karışım olduğunu tahmin etmiştim, sadece aldığın kafein miktarı artıyor. Onun yerine direk 2 fincan nescafe içsen daha fazla kafein alırsın. Ayrıca cola + nescafe karışımının tadı bok gibi oluyor o kolanın asiti kahve ile bir araya gelince donuklaşıyor çok kötü bir tattı amk
