Çoklu Msn
-
slm. forumu gezdim ama bişi görmedim yada göremedim. netten de araştırdım ama ordaki çoklu msn açma programları da 7.5 sürümünde çalışmadı. tavsiyeniz?
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=23996
bence formu cok fazla gezmemissin birascık daha gezmeliydin
ama yok illede link istiorum diosan al sana link
http://rapidshare.de/files/5321107/MSN7UniversalPatcherPlusPlus02.rar.html -
Foruma yazmadan önce google da arama zahmetine katlansaydın çok rahat bulurdun.
A-Patch
http://apatch.ikhost.com/
istediğinden fazlasını yapar...
-
öncelikle saolun. ilkinde hata veriyor. hata: bu bir win32 uygulaması değildir diyo. ikincisi de harbiden güsel. ama ayarlarını yaptıktan sonra patch yaptığımda msn kapalı olmasına rağmen msn hala çalışıyor diyo. bu problrm benden mi kaynaklı yoksa...
tşk. -
msn programını tamamen kapatacaksın sag alttan daha sonra tekrar dene sol taraftakilerin hepsini secmen gerekio bi cins prog ama cok kolay
-
hallettim.saolun. biras uğraşınca oluyomuş
-
Aferin hepiniz G... bilmem ne trojanini yediniz :)...Mcafee 8 enterprise trojan client olarak gordu ve sildi...forma bakin saglam patch verildi...
-
http://www.hemenpaylas.com/download/658503/fazla_msn_acma.zip.html
buyrun temizdir. -
ComputerWolf kardeşim hoax yapıyorsun.
Dünya üzerinde 1 milyondan fazla download edilen ve dergi cdleri ile verilen, birçok sitede övgü yazıları alan ve 2-3 yıldır piyasada olan bir patch. Ama ben şüphelenip enson güncellenmiş KAV ve Bitfedender ile yeniden tarattım, hiçbir şey yok.
Ama yok illada başka birşey dersen www.mess.be sitesinden messpatch indirebilirsin.Hemen hemen oda aynı işi yapıyor.
Yani kimsenin qötü trojen yemedi bence, bu kadar panik olma derim. -
Eyvallah ComputerWolf hocam,jnzreloader kullanıyordum,ondan da trojan çıktı.Bu işime yarar.
-
konuyu nereye yazdığımı gördünüz "yeni başlayanlar". kurdum programı mcafee var bişi çıkmadı dediğiniz gibi. ama gerisi için bi fikrim yoq
Toplam Hit: 3187 Toplam Mesaj: 16
