Çoklu Msn

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dragomilow
    dragomilow's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    slm. forumu gezdim ama bişi görmedim yada göremedim. netten de araştırdım ama ordaki çoklu msn açma programları da 7.5 sürümünde çalışmadı. tavsiyeniz?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=23996


    bence formu cok fazla gezmemissin birascık daha gezmeliydin


    ama yok illede link istiorum diosan al sana link

    http://rapidshare.de/files/5321107/MSN7UniversalPatcherPlusPlus02.rar.html

    delimiyim ben?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cukurova
    cukurova's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2003
    Erkek
    Foruma yazmadan önce google da arama zahmetine katlansaydın çok rahat bulurdun.

    A-Patch
    http://apatch.ikhost.com/
    istediğinden fazlasını yapar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dragomilow
    dragomilow's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    öncelikle saolun. ilkinde hata veriyor. hata: bu bir win32 uygulaması değildir diyo. ikincisi de harbiden güsel. ama ayarlarını yaptıktan sonra patch yaptığımda msn kapalı olmasına rağmen msn hala çalışıyor diyo. bu problrm benden mi kaynaklı yoksa...
    tşk.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    msn programını tamamen kapatacaksın sag alttan daha sonra tekrar dene sol taraftakilerin hepsini secmen gerekio bi cins prog ama cok kolay

    delimiyim ben?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dragomilow
    dragomilow's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    hallettim.saolun. biras uğraşınca oluyomuş
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Aferin hepiniz G... bilmem ne trojanini yediniz :)...Mcafee 8 enterprise trojan client olarak gordu ve sildi...forma bakin saglam patch verildi...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    http://www.hemenpaylas.com/download/658503/fazla_msn_acma.zip.html

    buyrun temizdir.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cukurova
    cukurova's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2003
    Erkek
    ComputerWolf kardeşim hoax yapıyorsun.

    Dünya üzerinde 1 milyondan fazla download edilen ve dergi cdleri ile verilen, birçok sitede övgü yazıları alan ve 2-3 yıldır piyasada olan bir patch. Ama ben şüphelenip enson güncellenmiş KAV ve Bitfedender ile yeniden tarattım, hiçbir şey yok.

    Ama yok illada başka birşey dersen www.mess.be sitesinden messpatch indirebilirsin.Hemen hemen oda aynı işi yapıyor.

    Yani kimsenin qötü trojen yemedi bence, bu kadar panik olma derim.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    Eyvallah ComputerWolf hocam,jnzreloader kullanıyordum,ondan da trojan çıktı.Bu işime yarar.

    Yakınınızdan geçerken tıslayan kaç şey sayabilirsiniz?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dragomilow
    dragomilow's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    konuyu nereye yazdığımı gördünüz "yeni başlayanlar". kurdum programı mcafee var bişi çıkmadı dediğiniz gibi. ama gerisi için bi fikrim yoq
Toplam Hit: 3187 Toplam Mesaj: 16