

Command Conquer Generals Türünde Bir Oyun Yaptırmak İstiyorum
-
hocam hey maşallah :) yarım milyonu hibe etmek istersen bana sevinirim.
Bencede oyun çok mantıklı olur fakat kesinlikle mobil platform üzerine birşeyler yaptır hocam.
-
Valla ben ücretsiz test ederim. Senaryo menaryo herşeyinde de bulunmak isterim. Yazılımcı olsam yazardım da ücretsiz. O kadar ki severim generals.
3m yetersizse başka projelere yatırımcı olup parayı arttırın sonra girin hocam. Hem tecrübe filan olur. Oyun geliştiren yabancı şirketlerle görüşülüp bu yapılamaz mı ? Oyun fuarları filan var. Gidin hocam dünyayı tanıyın. Atıyorum bir oyunun bir kısmına host olun. Hiç bişi bilmeden generals gibi bir oyunu sıfırdan yapmak zordur illaki. Ama 1-2 sene tecrübe elde edelim derseniz neden olmasın ki ? bitcoin le sermayeden vergi vermeden filan yurt dışına çıkartabilirsiniz paranızı. polonya filan kasıyor oyun sektörüne olabilir.
-
Daha bismillah fikir taze önce buradan gelsin yorumlar fikirler,
-
Hocam düşüncen tamamen "bir fikrim var köşeyi dönücez" tarzında. :)))
PC için yaparsan o kadar parayı çöpe dökersin. Mobil için yap oyun içi ödemeli. O kadar paran var madem ki sunucuları ayakta tutmak için harca.
-
fantazi den öteye gidemez...
hiç 3 milyon dolarım olmadı olmaz da ama olsaydının hayallerinde
hiç bilmedigim bu kadar alengirli bir projede batırmak olmazdı.
0 dan 100 km ye daha az masraflı bir iş olsaydı deneyin denirdi. sadece hesapda olmayan giderler bile :) anca yeter o para
kendine yetebilen kucuk oyun projeleriniz olsa ve zaten deneyiminiz olsa belkisi var
x iş kolunda çok iyisindir ve o konuda bunu söylersin anlarım cabalarsın didinirsin bravo lan derim oyun sektörü bunun parası iyimiş ihtiyaç lan diip girilebilir bi iş degil
keyfinizi kaçırmak istemem ama hayal kurarken bile pratik olun :)
-
Daha önce çok düşük bütçelerle çok iyi oyunlar yapıldı.
Mount & Blade Warband.
Herhangi bir oyun firmasında çalışmayan birinin lafını dinleme hocam. Kalk git eğer varsa mount and blade'in yada büyük oyun yapımcılarının stüdyoları. Gidip onlarla görüş. Kapıdan kovmazlar. Gerekirse randevu alırsın. Bizim millet kendi yapamayacağı her işe bok atar. İnanmaz. Aksine seninde hevesini kursağında bırakır. İBöyle insanları dinleme. İşin içinde olanları dinle.
-
A8 Game Studio gibi bir ürünle kolaylıkla geliştirilemez mi acaba ?
Counter Strike benzeri bir oyun olan Zula Oyunu bununla geliştirilmiş.
Bence Zula oyunu çok da başarılı...
-
3 milyon dolares varsa gel ben sana iş kurayım oyundan daha çok kazanırsın.
-
Easx bunu yazdı
Daha önce çok düşük bütçelerle çok iyi oyunlar yapıldı.
Mount & Blade Warband.
Herhangi bir oyun firmasında çalışmayan birinin lafını dinleme hocam. Kalk git eğer varsa mount and blade'in yada büyük oyun yapımcılarının stüdyoları. Gidip onlarla görüş. Kapıdan kovmazlar. Gerekirse randevu alırsın. Bizim millet kendi yapamayacağı her işe bok atar. İnanmaz. Aksine seninde hevesini kursağında bırakır. İBöyle insanları dinleme. İşin içinde olanları dinle.
Kesinlikle bu görüşe katılıyorum gidip görüş o adamlarla
-
Bakın bir de bu var :)