folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilgisayarla İlgili Diğer Konular
linefolder Command Conquer Generals Türünde Bir Oyun Yaptırmak İstiyorum



Command Conquer Generals Türünde Bir Oyun Yaptırmak İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam hey maşallah :) yarım milyonu hibe etmek istersen bana sevinirim.

    Bencede oyun çok mantıklı olur fakat kesinlikle mobil platform üzerine birşeyler yaptır hocam. 


    sırıtma la.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Valla ben ücretsiz test ederim. Senaryo menaryo herşeyinde de bulunmak isterim. Yazılımcı olsam yazardım da ücretsiz. O kadar ki severim generals. 

    3m yetersizse başka projelere yatırımcı olup parayı arttırın sonra girin hocam. Hem tecrübe filan olur. Oyun geliştiren yabancı şirketlerle görüşülüp bu yapılamaz mı ? Oyun fuarları filan var. Gidin hocam dünyayı tanıyın. Atıyorum bir oyunun bir kısmına host olun. Hiç bişi bilmeden generals gibi bir oyunu sıfırdan yapmak zordur illaki. Ama 1-2 sene tecrübe elde edelim derseniz neden olmasın ki ? bitcoin le sermayeden vergi vermeden filan yurt dışına çıkartabilirsiniz paranızı. polonya filan kasıyor oyun sektörüne olabilir.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Daha bismillah fikir taze önce buradan gelsin yorumlar fikirler,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SkynetX
    SkynetX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2015
    Erkek

    Hocam düşüncen tamamen "bir fikrim var köşeyi dönücez" tarzında. :)))

     

     

    PC için yaparsan o kadar parayı çöpe dökersin. Mobil için yap oyun içi ödemeli. O kadar paran var madem ki sunucuları ayakta tutmak için harca.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    fantazi  den öteye gidemez...

    hiç 3 milyon dolarım olmadı olmaz da  ama olsaydının hayallerinde

    hiç bilmedigim bu kadar alengirli bir projede batırmak olmazdı.   

    0 dan 100 km ye daha az masraflı bir iş olsaydı deneyin denirdi.  sadece hesapda olmayan giderler bile :)  anca yeter o para

    kendine yetebilen kucuk oyun projeleriniz olsa ve zaten deneyiminiz olsa belkisi var 

     

    x iş kolunda çok iyisindir ve o konuda bunu söylersin anlarım   cabalarsın didinirsin   bravo lan derim        oyun sektörü bunun parası iyimiş ihtiyaç lan diip girilebilir bi iş degil 

     keyfinizi kaçırmak istemem ama   hayal kurarken bile pratik olun :)

     

     


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

     Daha önce çok düşük bütçelerle çok iyi oyunlar yapıldı.

    Mount & Blade Warband.

     

    Herhangi bir oyun firmasında çalışmayan birinin lafını dinleme hocam. Kalk git eğer varsa mount and blade'in yada büyük oyun yapımcılarının stüdyoları. Gidip onlarla görüş. Kapıdan kovmazlar. Gerekirse randevu alırsın. Bizim millet kendi yapamayacağı her işe bok atar. İnanmaz. Aksine seninde hevesini kursağında bırakır. İBöyle insanları dinleme. İşin içinde olanları dinle.


    www.kriptopedi.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SerYolcu
    SerYolcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    http://www.3dgamestudio.com

    A8 Game Studio gibi bir ürünle kolaylıkla geliştirilemez mi acaba ?

    Counter Strike benzeri bir oyun olan Zula Oyunu bununla geliştirilmiş.

    Bence Zula oyunu çok da başarılı...


    Ondan çocuk olmamıştır (Kimsenin babası değildir). Kendisi de doğmamıştır (kimsenin çocuğu değildir). İhlas Suresi 3 üncü ayette bunlar yazar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    3 milyon dolares varsa gel ben sana iş kurayım oyundan daha çok kazanırsın.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek
    Easx bunu yazdı

     Daha önce çok düşük bütçelerle çok iyi oyunlar yapıldı.

    Mount & Blade Warband.

     

    Herhangi bir oyun firmasında çalışmayan birinin lafını dinleme hocam. Kalk git eğer varsa mount and blade'in yada büyük oyun yapımcılarının stüdyoları. Gidip onlarla görüş. Kapıdan kovmazlar. Gerekirse randevu alırsın. Bizim millet kendi yapamayacağı her işe bok atar. İnanmaz. Aksine seninde hevesini kursağında bırakır. İBöyle insanları dinleme. İşin içinde olanları dinle.

    Kesinlikle bu görüşe katılıyorum gidip görüş o adamlarla


    Memento Mori
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SerYolcu
    SerYolcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Bakın bir de bu var :)

    http://store.steampowered.com/app/327490/RTS_Creator/


    Ondan çocuk olmamıştır (Kimsenin babası değildir). Kendisi de doğmamıştır (kimsenin çocuğu değildir). İhlas Suresi 3 üncü ayette bunlar yazar.
Toplam Hit: 3121 Toplam Mesaj: 21
oyun tasarımı command conquer generals silikon vadsi