Conan O'brien İle The Tonight Show..
-
VIGILANTE bunu yazdı:
-----------------------------
İkisi de ayrı dayaklık. esprilerden sonra gülmemk için kendilerini kasıp saçma göz hareketleri yaptıkları sırada suratlarına uçan tekmeyle giresim geliyor. çok yapay bu adamlar ya. tamam espriler, ünlülerle konuşmaları, şakalaşmaları falan hep öncden ayarlanmış şeyler de insan bunu belli etmez biraz doğal davranır en azından. Geçmişler kartondan espri okuyorlar marifet gibi... Jay'in koca çenesi Conan'a, Conan'ın bidon kafası da Jay'e girsin.
-----------------------------Jay Leno yapmaçık evet ama Conan için aynı şeyi söyleyemem dünkü konuşmasını bulabilirsen bir izle içtenliği hissedersin.
edit: http://www.tonightshowwithconanobrien.com/video/clips/conans-final-thoughts-012210/1196248/?__cid=thefilter
video bu sanırım izlemeni tavsiye ederim tam izleyemedim videoyu kota nedeniyle.
-
jay izlemedim hiç ama conan izlerdim heleki son programı çok bombaydı ya(= sanırım bide 40milyon$ gibi bi para almıs öle bişi duymustum programda sanki...
-
onan O'Brien rulzzzzzzz
