folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Corel Cracklı Olduğunu Anladı.



Corel Cracklı Olduğunu Anladı.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aress
    Aress's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2015
    Erkek

    Bilgisayarım da corel draw x 6 var bir hafta önce antivirüs ile tarama yapmıştım o zaman bi sıkıntı olmadı dll vb bişey bulmadı ancak 2 gün önce bildirim geldi corelden yasal olmayan yazılım kullanıyorsunuz diye satın alın dedi bende bildirimi kapatıp devam ettim  çalışmamı hazırlamam tam 1 saat sürdü ama deneme sürümüne atlamış  ne kaydediyor ne de yazdırıyor bilgili bi abime sordum bana antivirüs bulmuştur dedi format atman lazım dedi format atmadan bi yolu varmı acaba kaldırıp kursam olurmu  acaba crakmı pasifti?

    Aress tarafından 14/Ağu/15 23:27 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risk53
    risk53's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Hocam bu aralar corel kendisi yapıyor galiba bunu çünkü herkes bu sorundan şikayetçi bi kaç tane reklamcı arkadaşta aynı problemden dolayı sıkıntıda.

    Ben corel x7 kullanıyorum bende bi problem olmadı ama x6 genel öyle aslında hangi siteden çekiyorsa ip adresi host dosyasından engellense düzelebilir.

    Çözüm olursa diye takipteyim.


    #....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aress
    Aress's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2015
    Erkek

    Hocam bütün çalışmalar x6 olarak kayıtlı revo unistlaer ile kaldırsam corel in web sayfasını engellesem tekrar kursam sorun çözülürmü

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risk53
    risk53's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    x7 kullanmaya alışmak zor gelir demezsen x7 ile x6 dosyalarını açabiliyorsun hocam.

    Ama arkadaşın bilgisayarına format attık sonra yükledik sonra yine aynı sorun oldu.

    Corelin web sayfasını engellemen bişey değiştirimi bilmiyorum belki başka bi yerden çekiyor olabilir. Konu hakkından daha bilgili müritlerimiz vardır diye düşünüyorum :) 


    #....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    yanımdaki grafikerde bilgisayara doğru sayıp duruyorsa göz ucuyla bakıyorum ki dediğin sorunlar var

    ne oluyor yine deyip söyleniyor. sildi yükledi sildi yükledi . bendede var bende kaydet butonu aktif değildi. bende sildim yükledim ama yinede arada bozuluyor


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aress
    Aress's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2015
    Erkek
    risk53 bunu yazdı

    x7 kullanmaya alışmak zor gelir demezsen x7 ile x6 dosyalarını açabiliyorsun hocam.

    Ama arkadaşın bilgisayarına format attık sonra yükledik sonra yine aynı sorun oldu.

    Corelin web sayfasını engellemen bişey değiştirimi bilmiyorum belki başka bi yerden çekiyor olabilir. Konu hakkından daha bilgili müritlerimiz vardır diye düşünüyorum :) 

    umarım vardır hocam ps den id kadar tüm çizim prograları var format atarsam na nay :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    x7 kur serialle etkinleşiyor crack yapmana gerek yok bugüne kadar sıkıntı çıkarmadı x6 dosyaları x7de de çalışıyor

    serial programını sandboxie veya sanalda çalıştırırsan iyi olur.

    http://s6.dosya.tc/server/u9ockh/Corel_Draw_x7.rar.html 

    offline aktivasyon kısmından yapacaksın.

    pesimistzombie tarafından 14/Ağu/15 23:46 tarihinde düzenlenmiştir

    :|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risk53
    risk53's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Yalnız şunu belirteyim X7 kullanıyorum yaklaşık 1 yıl felan oldu benim kullandığım x7 de şöyle bir sorun var.

    Örneğin bi yazı yazdım degrade verdim yani corel dili ile fountain deniyo galiba ve bunu x6 olarak kaydettim x6 yüklü olan bir bilgisayarda bunu açtığın zaman

    sadece o fountain yaptığım kısmı vektörel değilde bitmap olarak görüyor galiba sadece öyle bi sorun var belki sonraki sürümlerde değişmiş olabilir.


    #....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aress
    Aress's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2015
    Erkek

    Elinde orjinal photoshop kopya ve corel varmı

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    proxifier adlı program ile corel'in exe'sinin internete bağlanmasını engelleyebilirsin

    corel'i sanal xp'ye kurup onun internetini kesebilirsin

    YekteranBaymedir tarafından 15/Ağu/15 00:01 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aress
    Aress's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2015
    Erkek

    Teşekkürler deneyim olmassa yazarım

Toplam Hit: 2632 Toplam Mesaj: 14
corel drav x6 bi de para istiyor dengesiz