folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Corel Cracklı Olduğunu Anladı.



Corel Cracklı Olduğunu Anladı.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risk53
    risk53's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Hocam elimde corel x7 ve photoshop cs6 var ama ben yükleyinceye kadar sen bulursun diye tahmin ediyorum bulamazsan yükleyelim


    #....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    Çevirisini yapamicam şimdi ama şurdan çözüme gidebilirsiniz yüksek ihtimal zamanında yapmıştım ben de:

    http://www.brainchamber.com/2013/10/12/disable-remove-protexis-licensing-service/

    Ha bi de zaten crackli kullanıyosunuz geçin x7'ye düşünmeden. Yalnızca sekmeli dosya görüntüleme için bile yalnızca geçilir ki bi de kaydedilecek dosyalara fontları gömme seçeneği de cabası. Curve nesnelerde fazlaca node olması durumlarını daha iyi daha az kasarak karşılıyo. Aklıma gelmeyen 1-2 güzel yenilik daha vardı neyse.

    Buradan da x7'ye yürüyebilirsiniz:

    http://cwer.ws/node/378610/

    Yüklemeden sonra crack istemez. Yüklemede Typical yerine Custom seçip 4. sayfadan dil seçeneğini Rusça'dan İngilizce'ye çevirmeniz lazım.


    Metallica Rules
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aress
    Aress's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2015
    Erkek

    Hepinize Teşekkür ederim

Toplam Hit: 2633 Toplam Mesaj: 14
corel drav x6 bi de para istiyor dengesiz