Corel Cracklı Olduğunu Anladı.
-
Hocam elimde corel x7 ve photoshop cs6 var ama ben yükleyinceye kadar sen bulursun diye tahmin ediyorum bulamazsan yükleyelim
-
Çevirisini yapamicam şimdi ama şurdan çözüme gidebilirsiniz yüksek ihtimal zamanında yapmıştım ben de:
http://www.brainchamber.com/2013/10/12/disable-remove-protexis-licensing-service/
Ha bi de zaten crackli kullanıyosunuz geçin x7'ye düşünmeden. Yalnızca sekmeli dosya görüntüleme için bile yalnızca geçilir ki bi de kaydedilecek dosyalara fontları gömme seçeneği de cabası. Curve nesnelerde fazlaca node olması durumlarını daha iyi daha az kasarak karşılıyo. Aklıma gelmeyen 1-2 güzel yenilik daha vardı neyse.
Buradan da x7'ye yürüyebilirsiniz:
Yüklemeden sonra crack istemez. Yüklemede Typical yerine Custom seçip 4. sayfadan dil seçeneğini Rusça'dan İngilizce'ye çevirmeniz lazım.
-
Hepinize Teşekkür ederim
