Counter De Büyük Problem
-
ya benimkinin sürümü de v 4.8 de hangi pacth i kurmam gerekiyor ?
-
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Ya konu açılmışken cs-source oynayan var mı?
-----------------------------Ben oynuyom :D
-----------------------------Hamachi kurulysa sende arada oynayalım o zaman :D Yalnız, botlarla tadı olmuoo oyunun :P
-
Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Ya konu açılmışken cs-source oynayan var mı?
-----------------------------Ben oynuyom :D
-----------------------------Hamachi kurulysa sende arada oynayalım o zaman :D Yalnız, botlarla tadı olmuoo oyunun :P
-----------------------------biz 2 sene önce denedik himachi yi tbt li müridler olarak çok kasıyo cıks sevmedik
-
Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Ya konu açılmışken cs-source oynayan var mı?
-----------------------------Ben oynuyom :D
-----------------------------Hamachi kurulysa sende arada oynayalım o zaman :D Yalnız, botlarla tadı olmuoo oyunun :P
-----------------------------Hamachi sarmıyo lag oluyo :)
Steam varsa serverıma beklerim :)
-
diener bunu yazdı:
-----------------------------
ya benimkinin sürümü de v 4.8 de hangi pacth i kurmam gerekiyor ?
-----------------------------V21 patchini kur
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
yakintakip bunu yazdı:
-----------------------------Geçen banada yaptı güncelledim düzeldı.
Bu arada nerde oynuyosunuz bende gelem
-----------------------------dayı ben 1,5 ciyim akşam olunca 20-24 saatleri arasında siberoyuncu.com serverlarının birinde bulursun nerde ice var ben orda
-----------------------------Ben 1.6 oynuyorum
http://www.game-monitor.com/search.php?search=&type=server&game=cstrike&country=TR
Burdan gırıyorum serverlere
Aha buda source serverlerı
http://www.game-monitor.com/search.php?search=&type=server&game=cstrike2&country=TR&vars=&location=TR
-
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Ya konu açılmışken cs-source oynayan var mı?
-----------------------------Ben oynuyom :D
-----------------------------Hamachi kurulysa sende arada oynayalım o zaman :D Yalnız, botlarla tadı olmuoo oyunun :P
-----------------------------Hamachi sarmıyo lag oluyo :)
Steam varsa serverıma beklerim :)
-----------------------------Steam yok :( .. Hamachiyle bağlanıp oynuyoduk arkadaşlarla 3-5 kişi olunca farketmiyo da, kişi sayısı artınca lag da artıyodu :)
Neyse artık :)
-
Lag olunca oyun tadı cıkmıyo :D
-
Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Ya konu açılmışken cs-source oynayan var mı?
-----------------------------Ben oynuyom :D
-----------------------------Hamachi kurulysa sende arada oynayalım o zaman :D Yalnız, botlarla tadı olmuoo oyunun :P
-----------------------------Hamachi sarmıyo lag oluyo :)
Steam varsa serverıma beklerim :)
-----------------------------Steam yok :( .. Hamachiyle bağlanıp oynuyoduk arkadaşlarla 3-5 kişi olunca farketmiyo da, kişi sayısı artınca lag da artıyodu :)
Neyse artık :)
-----------------------------way be :D cs cisin he :D birazdan 3d i anlatacam :F herkes faydalansın :F
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Ya konu açılmışken cs-source oynayan var mı?
-----------------------------Ben oynuyom :D
-----------------------------Hamachi kurulysa sende arada oynayalım o zaman :D Yalnız, botlarla tadı olmuoo oyunun :P
-----------------------------Hamachi sarmıyo lag oluyo :)
Steam varsa serverıma beklerim :)
-----------------------------Steam yok :( .. Hamachiyle bağlanıp oynuyoduk arkadaşlarla 3-5 kişi olunca farketmiyo da, kişi sayısı artınca lag da artıyodu :)
Neyse artık :)
-----------------------------way be :D cs cisin he :D birazdan 3d i anlatacam :F herkes faydalansın :F
-----------------------------Öle ya, cs ci sayılırım artık da :)
Bu aralar oynamıorum, baya özledim, oynayacak eleman arıorm :) Hamachi ile ..
